Fórum - Téma


1.3 GTI MK1 studeny volnobeh 4000 otacek


Fórum Swift I 1.3 GTI MK1 studeny volnobeh 4000 otacek

Informace o modelu: Suzuki Swift I



2011-12-12 16:23:40

Ahoj, tenhle problem resim uz rok, psal jsem kvuli tomu az do Australie (kde mel nekdo podobny problem), telefonoval ruznym odbornikum, registroval se na zahranicnich forech, ale marne.

Mam 1.3Gti MK1 instalovany v Subaru Justy ll, takovy pokus o akcnejsi ctyrkolku, ktera se vyskrabe k nam do hor.(jsem z Krkonos).

Kdyz nastartuji za studena, otacky rvou na 4t, takze celou cestu z kopce brzdim, kdyz vyradim, neda se to poslouchat. Kdyz se motor ohreji na provozni teplotu, otacky NESPADNOU! Teprve kdyz zaparkuji a necham auto s vypnutym ohratym motorem alespon 30min, vse se "opravi" a pak jsou otacky okolo 1k, jak jsou nastavene sroubem nahore na motoru. Pokud auto pouze vypnu u pumpy a po 5 minutach jedu pryc, motor porad toci 4k, prestoze je ohraty.

Pokud mate kdokoli predstavu, co by to mohlo byt, dejte prosim vedet, uz to skoro vzdavam, prestoze mam na tomto aute odpracovanych stovky hodin... Stopa muze byt, ze ridici jednotka obcas rozsviti Check engine, chvili to prestalo, kdyz jsem dal novou lambda sondu do vyfuku, ted uz ale obcas opet sviti (zhasne pri pridani otacek)

Dekuji mockrat za precteni mych problemu i pripadnou radu

Preji vsem bezproblemovou jizdu!

2011-12-14 16:27:19

Nazdar pane,je to možná blbost ale co klapka na sání,není tam nános spečenin,nebo neseká se lanko v bovdenu?Co vzduch filtr? S tím check engin pokud je díra ve výfuku tak sonda si řídí počítač jak chce.O jaký typ sondy jde muže bohužel vydržet málo.Zkus Subaru klub sk.Kluci Ti poradí.


Odpovědět