Fórum - Téma


2,0 hdi strata vykonu


Fórum Grand Vitara II 2,0 hdi strata vykonu

Informace o modelu: Suzuki Grand Vitara II


1  2  3

2010-09-11 11:22:09

neviem ako sa mozu problemy s tym EGR prejavovat... jediny problem s motorom (krom teraz tej nafty) som mal a mam stale, ze so zaradenym rychlostnym stupnom bez plynu dole kopcom sa motor skor ci neskor prepne do servisneho rezimu...zo zaciatku sa vzdy kontrolka rozsvietila... a potom po case zhasla.ale posledny polrok uz svieti stale....

zvykol som si,ale rad by som to niekedy rozluskol

2010-09-11 11:27:50

já jen radim co vidím v protokolu, už 2x jsem měnil rail, ale to by tě taky položilo

2010-09-11 11:30:03

niekedy ked pojdem do praglu sa stavim :-D

zda sa mi,ze ty by si ku kontrole mojho vozu pristupoval zodpovednejsie :-D

2010-09-11 11:32:56

no a já proč mě nechtěj ze SUZUKI pustit do NISSANU.........

2010-09-11 11:35:22

ale myslim si ,ze nissan sa posledne roky trosku pokazil....asi by ti pribudlo prace

2010-09-11 11:36:56

Né budu věrnej SUZUCE

2010-09-11 11:41:27

suzuki

len dufam ,ze do dalsej generacie GV daju lepsi dizel,jak tento od renaultu...aspon zatial nerozmyslam o upgrade ale setrim

2010-09-11 11:57:21

kup benzín, to je Japonec

2011-02-14 21:00:28

Mám Grand vitaru 2.0 Hdi. rok-2001:při vipnutí zapalování motor nezhasne bezí dal asi 3-5sekund nasledne se rosvíti chyba a motor ztráci víkon jde jen do 3000 otaček.To samý se děje když brzdím přes rychlost rosvití se chyba a opět jedu jen do 3000 otacek.

2011-02-14 21:02:48

comon rail........jsi asi pátý s touto závadou

2011-02-14 21:12:43

Co s tím Stavá se to stalé častěji prosim na kolik to vyjde ta oprava

2011-02-14 21:20:57

cca 25 tis.

ds1
Daniel
2011-02-14 22:31:37

podla typu vozidla, treba len diagnostiku, npr p406 hdi mali problem s cidlom tlaku turba a prepinalo auto do nudzoveho rezimu, ked "vyplo" turbo a islo len do tych 3000ot

2011-02-14 22:33:34

pokud uvádí, že autí běží i po vypnutí klíčku, jsem si jistý

2011-02-21 23:45:00

Měl jsem to samé. Diagnostika určila vadný střik na 4.válci.PO výměně to samé. Tak se demontovala ŘJ, vizuálně se prohlédla, namontovala a už to bylo OK. Údajně špatná kostra ŘJ a byl jsem lehčí o 12.000 kč.

2011-03-03 14:24:02

Ahoj, mám také 2.0 HDI, r.v. 4/2002 a také mě to letošní zimu trochu zlobilo, prosím můžeš mi poradit kde najdu u tohoto modelu palivový filtr a jak si ho vyměním sám, jaksi jsem to v žádném manuálu nenašel. Děkuji za odpověď.

2011-03-03 17:48:37

Když otevřeš kapotu, tak je to po pravé straně,pod filtrem /chladičem/ vzduchu do turba. Pro lepší přístup doporučuji povolit a

vyklonit nádržku chladící kapaliny. /nemusíš vypouštět /

Jestli chceš foto umístění,pošli svůj mail na: otym9@seznam.cz

Ahoj.

2011-03-05 17:35:53

Jojo, děkuji, podařilo se mi to, šlo to ztuha, ale šlo to víčko povolit a podařilo se mi filtr vyměnit, byl dost černý, tak uvidím, stalo se mi asi třikrát nebo čtyřikrát, že jsem potřeboval zrychlit, tak jsem prudce sešlápl plynový pedál a ztratilo to výkon a rozsvítila se kontrolka palivového systému. Většinou svítila celou dobu následujíciho provozu a po odstavení vozildla třeba přes noc již bylo vše OK ikdyž výkon nebyl nic moc. Tak uvidím jak se to bude chovat po výměne palivového filtru. Moc děkuji za radu jak vyměnit palivový filtr.

2012-03-19 10:39:15

Ahoj,

prosím o radu. Pořídil jsem si jako pracanta Grand Vitaru r.v. 2000 s motorem od Mazdy 2.0 TD. Kupoval jsem jí s tím že po zahřátí hůře startuje. Opravdu za tepla špatně startovala (musel jsem dlouho točit) ale ani za studena to nebylo optimum. Nedávno mi po nastartování nešel přidat plyn (na sešlápnutí pedálu auto nereagovalo) a až po chvíli jsem se mohl rozjet. Ovšem ujel jsem nějakých 30 km a dál jsem auto nenastartoval. Celkově se mi zdá auto trochu bez výkonu. Poradil by mi někdo co to může být?? Doufám že nějaká prkotina a že nebudu svého kupu litovat.

Díky

2012-03-19 19:36:13

Buď je vadné čerpadlo nebo elktromechanicky ovládáný plyn. Nech si káru projet diagnostikou


Odpovědět

1  2  3