Fórum - Téma


2003 Suzuki Swift IV GL


Fórum Swift IV 2003 Suzuki Swift IV GL

Informace o modelu: Suzuki Swift IV

Diskuze o vozidlu

2003 Swift IV GL 1.0

8 diskuzí

Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 999 ccm (61 cui), Řadový, G10A.

prvních 200 000 bez problémů, jen první i druhý výfuk vydržel jen 100 000



2016-01-08 22:16:48

start - už to párkrát bylo, ale nepomohlo - problém po 240 000 km do té doby vše OK

nepovedený start

buď jako na plný plyn cca 5000 otáček a zdechne po cca 2 vteřinách

nebo po startu spadne na cca 500 otáček a nereaguje na plyn ani po 3 minutách

po víc (NE MÉNĚ) jak 5 hodinách od posledního pokusu vše normální několik dní

(všechny svíčky prskaj, jsou mokré - v benzínu a elektrice to asi tedy není)

SERVISMAN MĚ UŽ POVAŽUJE ZA BLBCE, TAK TO ZKOUŠÍM TADY

MilanT  
Milan
2016-01-08 22:30:37

wasserschuss:

Svíčka by neměla být mokrá. Ani od paliva, oleje nebo vody.

2016-01-09 00:39:50

milant:

Díky, před časem na těchto stránkách někdo nadšeně sděloval, že svíčky musí být mokré, jinak je v prdeli čerpadlo

A TEĎ SI TADY POBREČÍM :

potkávám souseda majitele sviště, zablikáme, občas zastavíme a dáme řeč

jemu ten křáp z maďarska se mu sral se startováním od 170 do 250 T (má najeto cca 310T s opakovanými opravami zadních brzd a geometrií po 250T), v originální servísní knížce Hungary je prý údaj, že po 120 T je třeba denně protočit a v zásadě všichni máme problém s dělením sil na zadní nápravě u STK

Řešení aktuálního stavu, počkat 10 minut a přes kabely s druhou baterkou nechat točit start, až to chytne a až najedu 250T, tak to zase bude OK se mi nezdá jako aktuálně nejlepší řešení.

 jaski
Martin Jaskevič
2016-01-09 01:03:32

wasserschuss: Díky, před časem na těchto stránkách někdo nadšeně sděloval, že svíčky musí být mokré, jinak je v prdeli čerpadlo

To jsi asi špatně pochopil. Svíčky musí být mokré (od benzínu), pokud auto nestartuje. Pokud jsou mokré, když auto nastaruje a běží, je něco špatně.

2016-01-09 07:51:46

Přiznávám, že jsem naivní blbec, který, když to chytí a jede, nepátrá po tom, PROČ to chytilo a jede.

Druhá baterka kabely nejsou to nejlepší řešení, ale je to levnější, než šťourání "odborníků" - poslední mě potěšil za 950 Kč výrokem : VŠECHNO JE V POŘÁDKU, JENOM TO OBČAS NESTARTUJE - TO STÁVÁ.

2016-01-09 09:30:08

wasserschuss:

U žihadla, co má najeto více jak 240 000 km má význam pátrat jedině po tom PROČ to chytilo a jak je to možné, že to ještě jede.

A pokud to náhodou nechytne, příčina je jasná.

JE TO ROZBITÝ

2016-01-09 11:06:31

Tak to je smutnej příběh. Já kdysi řešil toto:

  • motor bez problémů za studena startoval
  • po ohřátí na určitou teplotu, řekněme 70°C, na tom teploměru se to nedá moc odhadnout, začal motor vynechávat a jak se dostal pod 1500 otáček, tak zdechnul a už nešel nastartovat, motor občas chytil, ale držel se kolem 500 otáček, jak se přidal plyn, tak zdechnul, občas to střelilo do sání
  • startovat bylo možné až po vychladnutí motoru
  • pokud se s autem jelo a otáčky mohly být nad těch 1500, tak to jelo, akorát to škubalo, vynechávalo, netáhlo, ale jak se to přehouplo přes určitou teplotu, odhadem 85°C, tak už to jelo a startovalo opět bez problémů
  • diagnostika 0 chyb.

Řešení: sundání víčka rozdělovače a očištění všech kovových elementů a kontrola VN kabelů. Od té doby klid a mír

MilanT  
Milan

wasserschuss, 2016-01-09 07:51:46 napsal:

Přiznávám, že jsem naivní blbec, který, když to chytí a jede, nepátrá po tom, PROČ to chytilo a jede.

Druhá baterka kabely nejsou to nejlepší řešení, ale je to levnější, než šťourání "odborníků" - poslední mě potěšil za 950 Kč výrokem : VŠECHNO JE V POŘÁDKU, JENOM TO OBČAS NESTARTUJE - TO STÁVÁ.

2016-01-09 11:35:29

wasserschuss: Nevím proč bys měl být naivní blbec. Taky nepátrám po tom, jak mi funguje televize, notebook, ledviny a játra po chlastačce

A ten odborník za 950 zkontroloval (vyměnil) svíčky, jestli není zkratovaná nebo zanesená lambda sonda, jestli je funkční čidlo teploty vody a nasávaného vzduchu....? Všude tam bych viděl problém se startem, volnoběhem a chcípáním motoru (když vyloučím palivové čerpadlo, když máš mokrý svíčky ).


Odpovědět