Fórum - Téma


Auto je "líné"


Fórum SX4 I Auto je "líné"

Informace o modelu: Suzuki SX4 I


1  2  3

2016-02-22 20:38:52

já to vidím u nás v rodině

ti chlapi mají dnes kolem 80 let

ještě jezdí , na nákup, k doktorovi , max 50-100 km někam k rodině

všichni potíže s klouby

spojky měněné po 100tkm

ach ty rozjezdy .... nemají cit, chápu to , bolí je koleno

plyn jen lechtají , jednak aby ušetřili, jednak už mají strach, takže při 60kmh na výjezdu z obce řadí 5ku

benzín ten nejlevnější

prostě realita

2016-02-22 23:02:05

milant:

Proč ta auta ti nedůchodci kupují od důchodců?

Tak to je přímo filozofická otázka.

Já neznám nic, co by mě tak pobavilo, jako když někdo řekne, že koupil výhodně auto od "jakéhosi" důchodce co s ním vůbec nejezdil a jenom ho leštil.

Když je to chudý důchodce, kterého bolí klouby, tak jezdí ve 25 let starém Favoritu a prodávat ho někdo z jeho dědiců bude až po jeho smrti.

Když to bude bohatý důchodce, nebo třeba podnikatel v důchodovém věku, kterého bolí klouby, tak bude mít třeba automat, který bude v lepším stavu než auto od nedůchodce.

Pánové,

vy dříve narození, ne všichni důchodci jsou pitomci v klobouku, stejně jako ne všichni třicátníci jsou za volantem zrovna lůmeni, i když je zatím klouby nebolí. A kdo je blb jako mladý, bude blb i jako starý

PetrAT:

Takoví důchodci o kterých mluvíš a jak říkáš, máš je i v rodině také samozřejmě existují, ale ti spojku téměř nepotřebují. Jezdí pořád rychlostí 70 km/hod a to jak mimo obec, tak i v obci. Na hlavě mají klobouk a když chtějí odbočit, zpomalují už půl kilometru předem.

MilanT  
Milan
2016-02-23 09:05:38

petrat:

Té realitě s nejlevnějším benzínem moc nevěřím. Nevidím u dálniční Shellky dlouhý fronty mladých řidičů, co chtějí mermomocí v dnešní době tankovat za 30 a více korun. To ty fronty vidím spíš u ONO a Makra. A neříkej mi, že jen důchodci jdou do LPG a jiných alternativních paliv.

Nevím, jak se rozjížději chlapi po 80, moc jich za volantem nevidím.

2016-02-23 09:20:35

milant:

máš pravdu

máme ve městě nejmenovanou nejlevnější pumpu

skutečně se u ní tvoří fronty

jezdili jsme tam před lety i s firemními auty

cena supr

ale ... měli jsme vyšší spotřebu

hůře to jeli, tak jsme na to více šlapali

výsledek , nejen že jsme neušetřili , ale navíc jsme motor krmili sračkami

..

je to 3 týdny

volal mi kamarád

chystal motorku do Maroka

po 2 měsíční odstávce nešla nastartovat

ptám se co tam má za benzín

no že od té nejmenované pumpy (on co by podnikatel tam bere )

takže benzín vylít , vyčistit svíčku, dobít vylágrovanou baterii a koupit Verva 100

plukovník:

AT by bylo pro ně asi dobré řešení

bohužel na to nemají peníze

2016-02-23 09:54:34

Ahoj všem, dík za rady na nic smiřte se s realitou, že auto je koupené od baráku a měli ho starší lidé. Teď k mému problému, už je vše OK, byl "pouze" zanesený katalyzátor a lambda sonda, po odmazání chyby katalyzátoru a proježdění po dálnici auto ožilo a je to úplně jiný auto, spotřeba při 130ti je 7 litrů, takže spokojenost Jen pro úplnost vysvětlení mého mechanika: když je zanesený katalyzátor a sonda, tak si počítač myslí ze je moc bohatá směs a tak ji upraví na chudší, tím pádem auto nejede, prostě se to musí vyčistit, tak jako v mém případě. Ale jinak jsem rád, že se sem můžu kdykoliv obrátit pro radu S Lebeda Zdeněk.

2016-02-23 10:18:23

lebeďák:

A jaká ta chyba katalyzátoru, co "tvůj mechanik" odmazal konkrétně byla?

A neříkej, že to nevíš

MilanT:

Osmdesátiletého důchodce za volantem jsem znal jen jednoho. Jezdil svým Mercedesem každý den do konzumu ve vesnici, kde bydlel na nákup asi jeden kilometr. Nemohl chodit pěšky, protože ho bolely klouby.

Automat neměl a dneska už by asi nedostal osvědčení od doktora, protože byl navíc napůl hluchý a slepý.

2016-02-23 10:48:08

plukovník: Prostě mi řekl, že je zasranej a musí to projet a vypálit, někdy je ta jednoduchá rada nejlepší

2016-02-23 10:55:55

lebeďák:

Tak jak to vlastně bylo?

Řekl ti jen, že je prostě zasranej a ať to proženeš, nebo ti smázl nějaký DTC kód, jak jsi napsal?

To je právě to, čemu já říkám:

odpovědět rychle, přesně a reprodukovatelně !

P.S.

Ono je totiž smáznout poruchový kód, znamená i smáznout paměť závad, tedy i Readiness kódy a tím pádem i Freeze Frame data z registru, takže následně víš vlastně prd.

Až do doby než proběhnou všechny pravidelné i jednorázové testy sledovaných komponentů, které si dělá jednotka ECM.

2016-02-23 11:16:36

plukovník: Víš já jsem jen uživatel auta tu chybu smazali v servisu suzuki v karlový Varech a tam mi řekli, že to hlásilo chybu katalyzátoru, můj mechanik dodal vysvětlení a radu a vše jak má být, prostě na pohodu nikdy mě nepodělal a nemám důvod mu nevěřit.

2016-02-23 11:24:22

lebeďák:

No dobře, takže s největší pravděpodobností se jednalo o DTC P0420.

Na odstranění této závady tady bylo v minulých letech už zaručených rad milion. Nekvalitní benzín, střídat pumpy, jezdit na 100 oktanů, vyhánět pavouky z výfuku, točit to do otáček, střídat rychlost jízdy...

Nikdy to k ničemu nevedlo !

Důvěřuj, ale prověřuj ! Protože lidi lžou, kradou a souložej...

2016-02-23 11:33:26

plukovník: tak tohle podepíšu, musím končit, jdu makat tak někdy příště

MilanT  
Milan

Lebeďák, 2016-02-23 09:54:34 napsal:

Ahoj všem, dík za rady na nic .. smiřte se s realitou, že auto je koupené od baráku a měli ho starší lidé. Teď k mému problému, už je vše OK, byl "pouze" zanesený katalyzátor a lambda sonda, po odmazání chyby katalyzátoru a proježdění po dálnici auto ožilo a je to úplně jiný auto, spotřeba při 130ti je 7 litrů, takže spokojenost .. .. .. Jen pro úplnost vysvětlení mého mechanika: když je zanesený katalyzátor a sonda, tak si počítač myslí ze je moc bohatá směs a tak ji upraví na chudší, tím pádem auto nejede, prostě se to musí vyčistit, tak jako v mém případě. Ale jinak jsem rád, že se sem můžu kdykoliv obrátit pro radu .. S .. Lebeda Zdeněk.

2016-02-23 11:45:44

lebeďák:

Být tebou, tak si odpostím tu ironii.

V prvním příspěvku jsi psal, že ti auto napíchli na diagnostiku v KV a nic nezjistili a že je auto v naprostém pořádku.

Tak jsme ti začali radit, ať to auto víc vytáčíš a víc podřazuješ.

A teď najednou přijdeš s tím, že ti v KV nějakou zavadu našli a vymazali a že ti tvůj mechanik poradil to auto prohnat.

Tak to jsi buď k smíchu nebo k pláči. Nejdřív si rozmysli co napíšeš a nedělej z nás blbce. Číst a udržet myšlenku ještě umíme.

Citace:

"Ahoj všem, prosím o radu, pořídil jsem si sx4 1,6 4x4, 79 kw, r.v. 2009 najeto 120 000 a připadá mi, že auto je "líné" a nejde za plynem. Auto je dotažené z Německa po prvním majiteli, měli ho starší lidi. Pripadá mi že motor nejde do otáček, jakoby měl málo paliva. V autorizovaném servisu Jenišov u Karlových Varů ho napíchli a podle nich je auto v naprostém pořádku, ale pořád se mi to nějak nezdá a je taky více žíznivé 9,5 litrů. Budu vděčný všem za nějakou radu co s tím, předem dík, Lebeda Zdeněk."

2016-02-23 19:30:04

lebeďák: Píšeš: Jen pro úplnost vysvětlení mého mechanika: když je zanesený katalyzátor a sonda, tak si počítač myslí ze je moc bohatá směs a tak ji upraví na chudší, tím pádem auto nejede, prostě se to musí vyčistit, tak jako v mém případě.

Ale v zadaní otázky píšeš , že je žiznivý 9,5 l a liny - ale ked počitač myslí , že je bohata ta zmes a urobí ju chudobnejšou tak by mala ísť spotreba dole = toto mi hlava nebera...

Osobne relativne nova SX 4 r. v. 2014 cca 9,500 km ide jak delo ak ju pristupim = kdekoľvek - ano oproti Toyote Corolle ma kratšiu jednotku , ale ma to logiku - tade kade som prešiel SX4 - kou by Toy neprešla je to podľa mna prave pre teren ...

Pan Plukovnik a Milan T nič ine mi neostava ako s Vami súhlasiť ... a hlavne bar , ktorý dochodca čo robil s autami a ma na to - teda hlavne v hlave a vie ako a kedy , tak Vas sráčov strčí do vrecka ....

2016-02-23 19:47:27

jarinisko:

Hlavně ten nejmenovaný "mechanik" by si to měl srovnat v hlavě, protože s tou směsí je to přesně obráceně, při snížené funkci katalyzátoru je směs naopak obohacována.

No a s tím vypalováním "zaneseného" katalyzátoru je to samozřejmě také nesmysl. Katalyzátor není DPF filtr a pokud v něm cokoliv "blafne", např. nahromaděné benzínové páry, je to jeho konec

MilanT  
Milan
2016-02-23 20:17:28

plukovník: Zrovna jsem to chtěl napsat, že ten mechanik je nějak zmatený stejně jako zakladatel tohoto vlákna.

Jen jsem opět hledal ten správný oběžník - http://autoperiskop.cz/co...ba-paliva-pohled-dovnitr/

Takže Jarinisko, hlava to nebere jenom tobě ale i nám.

2016-03-02 11:32:35

Ahoj aj ja som si myslel že suzuki je lenive a nic moc :D ze moja fabia 1.2 40kw bola zivsia atď ale neni to tak tam je dolezite vedieť dobre pracovať z otackami motoru na suzine :D len škoda že pri 2500 otackach už zacina hucat ako keby neviem co :)

2016-03-02 12:23:18

_brixik_:

A jsi si jistý, že ten "hučák" má na svědomí Suzuki !

2016-03-02 16:58:52

milant: Nazdar, možná jsi si nevšiml, kdy jsem vznesl dotaz, a než jsem se znovu dostal na internet, tak uběhla nějaká doba a mezitím jsem zkoušel co se dalo. A když si přečteš znovu ty "rady" tak to fakt stojí zato To víš, né každej je odborník, aby se zeptal podle příručky, prostě jsem ze zeptal a řešil to za pochodu. Pokud tě moje dotazy budou štvát, tak je ignoruj.

MilanT  
Milan
2016-03-02 19:25:48

lebeďák: Nazdar.

Pokud tě moje odpovědi budou štvát, tak je ignoruj.

2016-03-02 19:58:09

_brixik_: Tak ako píše plukovník napr. ake použivaš pneu rozmer druh značku ako su hustené a etc...nemusi hluk robiť motor, aby sme sa rozumeli - moja SX 4 oproti Toyte nie je nijak výrazne hlučnečjšia a už vobec nie pri 2500 ot/min najkrajší zvuk ma pri cca 4000ot/min a samozrejme v akom stave je motor a cele prevodove ustrojenstvo - vymeny oleja najazdene km ..


Odpovědět

1  2  3