Fórum - Téma


Baleno pomoc


Fórum Baleno Baleno pomoc

Informace o modelu: Suzuki Baleno



2009-08-26 14:12:45

Prosím o pomoc, měnili jsme motor na Baleno 1.3 16v, po namontování špatně startuje někdy i několik minut a při zahřátém motoru nenaskočí vůbec, už to řešíme několik měsíců a zatím bez úspěchu, budu vděčnej za každou radu.

2009-08-26 15:38:43

hmm, muze to bejt cokoliv, ale tipl bych na problem s privodem paliva. Tenhle typ motoru bohuzel neznam. Nicmene muze to bejt filtr, nebo cerpadlo v nadrzi. Mozna netlakuje. Vyhodil bych vstrik a mrknul se pri pokusu o natoceni motoru, jestli to vubec dava stavu.

2009-08-26 15:51:31

No můžu tozkusit, ale když se mi podaří nastartovat tak motor běží plynule do tý doby než ho chcýpnu pak už nejde nahodit.

2009-08-26 16:29:53

a zkouseli jste to jen natocit? nebo jste s tim i jezdili. Zatim mi to pripada na pricpanej palivovej system. Na ty studeny starty to chytne hned? Nebo to musite taky tocit. Je to dost malo informaci pro relevantni diagnozu bohuzel

2009-08-26 16:52:43

Podle nálady nekdy chytne během pár vteřin, ale většinou to dlouho trvá a někdy vůbec i za studena, jinak pokud se podaří auto nastartovat tak drží otáčky poho a funguje do té doby než auto zase chcýpnu ale pak už nejde nastartovat, musí se nechat vychladnout a pak možná. Jinak když nastartuju tak můžu normálně jet.

2009-08-26 16:57:16

Promiň za tak málo informací, přišel jsem k tomu jak slepej k houslim, u výměny motoru jsem nebyl tak mám jenom pár informací od kamaráda.

2009-08-26 21:29:34

To co píšeš,mi dělal přesně můj swift,nakonec to bylo vadnym vstřikovačem.

2009-08-26 21:34:39

diky za radu hned zejtra to půjdu zkusit pak dam vědět výsledek

2009-08-26 22:01:30

to mněl bracha něco podobnýho a bylo to jak je v nadrži čerpadlo tak byl uhnilej drat u nadrže co jde zkrz ten plech do nadrže,nejlepší je změřit tlak benzinu,jinak to muže byt cokoliv

Hill  
Jaroslav
2009-08-26 22:24:14

Když při teplém motoru pomalu sešlápneš plyn na doraz, držíš pedál a zastartuješ:chytne to dřív? V tom případě buď sákne vstřikovací ventil (nezavírá úplně), nebo je ucpané vratné potrubí od regulátoru tlaku paliva zpět do nádrže (vysoký tlak paliva před vstřikováním), nebo snímač teploty motoru hlásí nižší teplotu (jednotka naměřila vyšší odpor čidla a obohacuje směs jako u studeného motoru).

Kontrolovals rozdělovač, odskok na svíčkách a zapalovací kabely?

Vycházím z předpokladu, že palivová soustava i řízení spalování funguje stejně jako u Swifta

2009-08-31 15:27:46

Palivová soustava vyčištěna vstřiky všechno kompletně funguje auto má náznaky na nastartování ale nechytne.prosím o další radu čím by to mohlo být.Předem díky

Hill  
Jaroslav
2009-08-31 18:00:41

Tak další otázky:

Máš prověřené i vstřikovací ventil(y), jestli těsní?

Nepřisává si falešný vzduch mezi vzduchovým filtrem a sacím hrdlem u šperrklapky nebo těsně pod ní? (Těsnění, praskliny v krytu filtru)

Jakou máš kompresi? Je v pořádku? (Těsnění hlavy, kroužky, netěsné ventily, chybí těsnění nebo není dotažená svíčka)

Zkontroluj olej a chladicí kapalinu: není vidět znečištění? To by ukazovalo na těsnění pod hlavou nebo poškozený některý ventil.

Funguje PC-Ventil, t.j. pozitivní ventilace klikovky? Odpoj hadičku od krytu hlavy a při volnoběhu ji ucpi prstem, musí tam být podtlak. Vymontuj PCV (je to vlastně zpětný ventil) z bloku a zaklep s ním po délce tam a zpět: musí být slyšet, jak uvnitř cvaká jehla. Když ne, ventil vyměň.

Jsou všechny hadičky těsné?

Je v pořádku čidlo teploty chladicí kapaliny? Pamatuj, že měřidlo v palubce má vlastní čidlo a řídicí jednotka druhé, tedy řídicí jednotka nemusí "vidět" totéž, co vidíš na teploměru ty. Napřed mu zkus vyčistit konektor - přechodový odpor udělá v informaci chybu do mínusu - jednotka vyhodnotí motor jako studený a vstřiky ulejou svíčky. Teplota motoru je jediný parametr, který při startu ovlivňuje množství vstřikovaného paliva, ostatních čidel si začne jednotka všímat, až motor sám běží.

A dál:

Je správně malá vzduchová mezera snímače polohy hřídele v rozdělovači?

Mají zapalovací kabely odpor do asi 10 kiloohmů na metr?


Odpovědět