Fórum - Téma


Baterka v ovladači centrálu


Fórum SX4 I Baterka v ovladači centrálu

Informace o modelu: Suzuki SX4 I

Diskuze o vozidlu

2007 SX4 I 1.6

1 fotek  |  42 diskuzí  |  7.02 l/100 km

Výkon motoru 79 kW (107 PS) . Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 4-válec, Řadový, 16-ventil, M16A.

Auto perfektní, chybí jí sice pár věcí z jiných aut k dokonalosti jako třeba 6-stupeň a tempomat a mohla by se holka trochu utišit na dálnici a nebýt tak žíznivá, ale jinak paráda...


1  2  3

2016-04-05 21:45:10

milant: Teslu jsem poslední měsíc potkal asi 3x. U jedné to vypadalo, že jí na dálnici dochází baterky, nakonec ujela . Ale když jsem v ní seděl, tak mi ten monstrózní displej nepřipadal ku prospěchu

MilanT  
Milan
2016-04-05 21:50:20

kekros: Tesla je podle mě dost kontroverzní auto, které by si možná zasloužilo samostatné téma. Třeba ho někdo v "pokecu" založí.

Za mě jediný názor: nechci ho ani zadarmo

2016-07-24 16:23:15

Po 2 letech od koupě auta jsem měnil baterku DO a abych nebyl ten " největší b...c na celé zeměkouli " , na YT jsem našel tohle :

https://www.youtube.com/watch?v=TBA_4Z_7hMk

Ira
Víťa
2016-07-25 18:27:40

karel.01: mám auto r.v.1999 a baterku v ovladači furt původní a funguje, je to normální? Tak si myslím, jestli jsem neuváz někde v časoprostoru

2016-07-25 22:55:28

Ira : slušný výkon .

Zajímala by mě situace, kdybych zamkl dálkáčem a tím bych definitivně vyšťavil baterku. Mechanicky bych si pak sice odemkl klíčem, ale mohl bych nastartovat ?

U Š.Felicie stačilo zvednout kapotu a v krabičce imobilizeru jej otočením klíčku odpojit, ale u SX4 bych byl v koncích .

MilanT  
Milan
2016-07-26 06:55:59

karel.01:

Karle, není nic lehčího než to vyzkoušet.

Vyndej baterii z klíče a uvidíš, že nastartuješ jako nic. K tomu, abys nastartoval, ti stačí pasivní čip v klíči, který je napájen elektromagneticky ze spínací skríňky. U bezklíčového startování je to trochu jinak a to najdeš tady - http://www.suzukiclub.cz/...select=49630#message49630

Pozn. V platební kartě taky nemáš baterii a přesto funguje.

2016-11-29 23:18:43

Podělím se o zkušenost s lithiovým článkem CR2032 do ovladače s bezklíčem.Po výměně tohoto článku za novou značky Tinko sice dveře zamykaly a odemykaly v pořádku ale za jizdy se objevovalo logo: červený klíč ! Několik dalších nových baterií odzkoušeno,výsledek stejný.Po zakoupení a výměně za značkovou GP baterii problém zmizel.Že by náhoda?

Zřejmě soudruzi v Číně udělali někde chybu.Kupuji ovšem běžně tuto značku ve velikosti monočlánků AA a AAA a jsem s nimi spokojen.Tak nevím.

2016-11-30 06:47:48

kazan2:

Myslím, že baterka CR2032 za to nemůže a soudruzi z Kitaje už vůbec ne

Neměl jsi náhodou v okamžiku signalizace "červeného klíče" ovladač pohromadě (v blízkosti) mobilního telefonu ?

V takovém případě může být totiž odpovídač dálkového ovladače v kolizi s přihlašovací sekvencí mobilního telefonu přihlašujícího se do sítě.

Obě frekvence jsou sice rozdílné, ale vzhledem k nepatrnému výkonu vysílače dálkového ovladače a vzájemné blízkosti obou zařízení to k "přemáznutí" vysílaného kódu stačí.

2016-11-30 09:21:18

kazan2: přidám se do diskuze mimulý tyden mi hodinář měnil baterii do ovladače s bezklíčkem pannasonic cr2032 2.minuty práce a cena 56.kč funguje bezva bez chyby p.s. baterie zásadně mění hodinář

2016-11-30 15:28:09

plukovník: Stojím si za tím,že problém je v lithiovém článku.Jinak "baterie" je skupina jednotlivých článků! Po testu více nových "baterek" TINKO zátěžovým multimetrem vykazovaly tyto mnohem menší napětí než značkové Sony a GP !Články by měly mít životnost 10let,tudíž stařím to asi nebude.Měl jsem i větší zásobu těchto lithiových knoflíkových článků pro jiné účely a po cca 4 letech šly všechny do háje.V Hadexu mi důrazně nedoporučili kupovat tuto značku do ovladačů!Zřejmě mají zkušenosti s reklamacema.Zrovna včera jsem měnil zase alkalické články TINKO za nové.Jaké překvapení,že z těch nových každá druhá byla vadná.To už nemůže být náhoda.Ta lákavá cena u CR2032 2,50 Kč za kus při 10ks nákupu je asi ten důvod proč to lidi kupují.Stojí za to si připlatit.To je můj názor.

Mmj. mobilní telefon a klče s ovladačem mám stále ve stejných kapsách.Nyní vše o.k.

2016-11-30 15:44:27

kazan2:

A třívoltový dvojčlánek CR2032 je "článek", nebo "baterie" ?

Jsem z toho zmaten, jako pokaždé, když se setkám s někým chytřejším, než jsem sám.

Ve své skvělé svítilně Fénix i v jiných fajnových zařízeních totiž používám výhradně tužkové lithiové cosi... (Energizer Ultimate Lithium) o napětí 1,5 V, a teď nevím, zda se jedná o tužkovou baterii, tužkový článek, nebo vlastně "půlčlánek"...

2016-11-30 16:00:02

plukovník: Lithiový článek je druh primárního (nenabíjecího) galvanického článku, ve kterém je anoda tvořena kovovým lithiem, nebo jeho sloučeninami. V závislosti na složení se napětí článku pohybuje od 1,5V do 3,7V.

Klidně to nazývejme baterkou o to tu snad nejde.Myslím,že obojí je správně.Pro mne to taky byla vždy baterka.Ať tužková či jiná.A přece to je monočlánek.Zbytečná komplikace.Pryč od toho

2016-11-30 16:09:51

kazan2:

Vidím, že máš přehled.

Mám to tedy chápat tak, že u komerčních lithiových "článků" (knoflíků, patron, AAA, AA, monočlánků), je ta anoda opravdu tvořena tím vysoce nestabilním lithiem, nebo spíše těmi sloučeninami, se kterými se ani nedá pořádně "experimentovat"...

plukovník, 2016-11-30 16:09:51 napsal:

kazan2:

Vidím, že máš přehled.

Mám to tedy chápat tak, že u komerčních lithiových "článků" (knoflíků, patron, AAA, AA, monočlánků), je ta anoda opravdu tvořena tím vysoce nestabilním lithiem, nebo spíše těmi sloučeninami, se kterými se ani nedá pořádně "experimentovat"... ..

2016-11-30 16:15:37

plukovník: V posledních letech jsou vyráběny články se jmenovitým napětím okolo 1,5V, což je umožňuje použít jako náhradu klasických zinko-uhlíkových nebo alkalických článků. Anoda je z lithia, katoda nejčastěji z práškového disulfidu železnatého smíchaného s uhlíkem. Výhodou je vyšší kapacita, nižší hmotnost, zanedbatelná možnost vytečení článku, schopnost dodávat vyšší proudy, lepší schopnost dodávat energii v extrémních teplotách a doba skladovatelnosti okolo 10let. Tento článek dosahuje při vybíjení konstantním proudem 25mA celkové kapacity 3100mAh (alkalický okolo 2800mAh), avšak jeho přednosti před klasickými alkalickými články se projeví hlavně při vybíjení vyšším proudem, kdy je stále schopen dodat podobnou kapacitu (při vybíjení proudem 1A dosahuje kapacity okolo 2900mAh, zatímco klasický alkalický článek již pouze 1000mAh)

2016-11-30 16:21:11

plukovník: Používám taky tyto lithiové články.Mají trochu vyšší napětí než alkalické či zinkouhlíkové ale měly by dlouho vydržet v zařízeních s malou spotřebou.To pojednání o lithiových článcích byla citace z Wikipedie.Nejsem chemik

2016-11-30 16:23:15

kazan2:

No a jak je to tedy s tou "záležitostí" zvanou CR2032 ?

Jsou tam "články" jeden, nebo dva ?

P.S.

Přiznání je polehčující okolnost

2016-11-30 16:30:10

plukovník: Koukám do zásob a co nevidím.Tak hyn sa hukáže jak je to s kvalitou TINKO.

2016-11-30 16:35:19

plukovník: No přece jeden.Není to 2x 1,5 V Vždyť jsem to psal,co obsahuje.

2016-11-30 16:39:37

plukovník: Uzavřeme to,že baterie je slangový výraz pro různé články.Ovšem správně je baterie "skupina stejných předmětů, které vystupují jako jeden celek".To přeci není tento případ.

2016-11-30 16:55:47

kazan2:

...třeba taková "dělostřelecká baterie" a když má na štítku ještě vyraženo "Сделано в Китае", tak to bychom byli všichni v riti...

...zůstaňme raději u slangového výrazu baterie piv, nebo lépe metr piv (s anodou na konci)

P.S.

Jen tak mimochodem pro doplnění,

objednal jsem si přes e-shop přepěťovou ochranu a stabilizátor v jednom, ke své drahé aparatuře, protože napětí v síti mám většinou kolem 245 V.

Když přišla krabice celá popsaná azbukou, tak jsem myslel, že mě klepne...

Naštěstí jsem tam našel ten nápis "Сделано в Китае" a to mě uklidnilo.


Odpovědět

1  2  3