Fórum - Téma


bezpečnost maleho swifta


Fórum Swift III bezpečnost maleho swifta

Informace o modelu: Suzuki Swift III


1  2  3  4  5 ......... 6

2009-02-10 14:32:20

Lidi říkal jsem si že pokud se nabourám ve swiftu tak s toho auta uz nevylezu ale pravda je uplne jina předevcirem jsem boural a to ze jako pořadne auto je na odpis ale ja jsem vylezl jenom s malou odreninou na hlave takze jestli vas nekdo nekdy bude presvecovat o tom ze do swifta by nesel tak ja řikam uplny opak auto je mnohem bezpecnejsi nez vecina velkych aut jinak kdyby jste meli zajem koupit toho swifta tak je na inzerci a dam ho mozna aji zadarmo dle domluvy nejake dily by se dali urcite jeste použit jeto rok vyroby 1996 a Motor 1.0 ktery je v pohode takze se kdyz tak ozvete na 774910502

2009-12-29 17:24:05

Tak to si mel asi stesti ale to neznamena ze swift je bezpecnej ale zase v porovnani oproti skodovkam toho roku je

2009-12-30 12:13:25

Já se docela obávám bouračky.Na čelní náraz jakš takš, ale zboku neni nic.Žádná výstuha ve dveřích, žáhnej práh, žádnej sloupek.A to nemluvim o tom, hodit to na boudu.Tohle auto by mělo mít standart katapult.Protože, jestli jí dostaneš z boku károu, nebo třeba stromem, šanci nemáš žádnou.Zlatá felda.Sloupky nemaj žádnej profil, žádnou výstuhu.Dva plechy nabodovaný k sobě.Jeden dělá fazonu venku, druhej zevnitř.Proto taky ta kára nic neváží.Tohle je opravdu hodně zanedbaný..

2009-12-30 17:25:22

No tak na boudu to stebou nesouhlasim, to je celkem v pohode (odzkouseny ) Ale zboku bych to nechtel koupit to fakt a zepredu mno moc tomu neverim.... co se tyce feldy to je stejnej papir a o favu ani nemluvim

2009-12-30 19:43:06

jojo,jak píše TSpeed,na boudu je to celkem v pohodě,právě díky váze auta,na motor bych to nechtěl dát ve vyšší rychlosti,ale je fakt,že sem viděl swifta jako mám já,kterej byl po čelovce v asi 80km/h rychlosti a vevnitř byla jen lehce posunutá palubka,nic,co by ublížilo řidiči nebo spolujezdci,asi jde o to taky,jak moc je auto chycený rzí.ta "výstuha" co je ve dveřích,je fakt směšná

2009-12-31 02:20:31

Mno, ve dveřích není žádná.Esli nemyslíš ten prolis teda A co se týče aut české provenience stejného roku, pár jsem jich porcoval do šmelce a mužu ti říct, že ve sloupku toho maj sakta víc, i prahy maj víc plechu.Swiště jsem naporcoval sekrou s prstem v nose, felda byla ve sloupku masivnější.Nevim, jak by se chovala při bombě z boku, ale to, co jsem viděl, mi dává větší pocit bezpečí.Swišť tam nemá nic, Felda víc plechů v profilu.Nejsem feldař, ale zdá se mi festovější Felda.Měl jsem to nafotit.Vstaly by ti vlasy hrůzou.Swišť je plechově jen to, co vidíš.S tou boudou a hozením na ní neberu jen to,převrátit a zůstat ležet.Dáš to na bok a letíš boudou na strom.pak váha neváha, ty jednoduhý sloupečky nepodržej zhola nic..

2009-12-31 09:02:28

Boudou na strom se zabiješ i v Octavii II či jiném "festovnějším" autě...

2009-12-31 09:08:41

svišť taky není na bourání, ale na ježdění

i když je fakt, že ty dveře jsou fakt zajímavé

2009-12-31 09:11:37

Ne.Pokud nemluvíme při ryhlosti 200km/h.Zřejmě jsi také neviděl, co máš kolem sebe.Já ti to prorzadím.Nemáš tam nic..

2009-12-31 09:14:56

teda taky se obcas modlim, aby nikdo nevzal z boku, pac to s dvermi neni ani tak zajimave, jako spis tragedie . Ale co, svist je svist

2009-12-31 09:16:50

Nejen dveře, Brůčo.Na bourání by nemělo být žádné auto, ale tady každej druhej honí GTI-čko, vymejšlí, co a jak, aby to jelo víc, závodí po vsi, ale v čem sedí ohledně bezpečnosti, to je každýmu buřt.Tohle bez rámu je na takový řádění rakev.Někde to přesereš a pápá..

2009-12-31 09:34:06

Ono v tom ani nemusis "zavodit". Staci se kouknout na provoz kolem, sam vis, co v tom aute je - teda spis neni. Ja kdyz vidim, jak lidi dneska jezdi, treba i jenom ve meste, tak si nekdy rikam, ze by to chtelo spis tank.

2009-12-31 09:42:48

Pravda pravda.A GTI-čkaři jsou rádi, jak výkoný a laciný auto maj.Jak tu již několikrát zaznělo, GTI nemáš na jako posunovadlo..

2009-12-31 09:46:04

Honda: "Dáš to na bok a letíš boudou na strom" - tak tohle byl přesně ten případ, Octavia II, smrťák. A nejelo to 200, ba ani 100...

fotku, která tady byla, jsem po cca 10 minutách odstranil - nebylo účelem příspěvku dělat tady výstavu smrtelných nehod, a "Honda", kterému byla primárně určená, ji viděl...

2009-12-31 09:52:45

Nechápu, co tím chceš říct!Nemyslím si, že ve všem až na swifta jsem nesmrtelnej.Jestli myslíš, že okťule a swišť jsou na tom obdobně ohledně bezpečnosti, tak...

2009-12-31 09:56:51

Rozhodně si nemyslím, že jsou na tom ohledně bezpečnosti stejně, ba ani podobně. Nedělám si iluze o pevnosti karoserie Swifta. Jen jsem reagoval na konkrétní příklad, který jsi zde uvedl - střecha je obecně asi nejhorší místo pro ránu a to, co jsi napsal - tedy auto sunoucí se po boku střechou do stromu - nedopadne dobře prakticky v žádném běžném autě, tedy pokud nemá rám, ale bavíme se o sériovkách...

2009-12-31 09:57:17

spíš chtěl říct, že i v octavii, která je na tom s bezpečností a stavbou kastle daleko před swištěm, se můžeš zabít i když jedeš třeba 80km/h.

2009-12-31 10:53:44

To Bruca: JJ vime ze swift neni na bourani ale zkus to rict tem ostatnim

2009-12-31 10:58:38

no prave...

2009-12-31 10:59:34

A jéje, zase nějakej mistr světa..


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 6