Fórum - Téma


bezpečnost maleho swifta


Fórum Swift III bezpečnost maleho swifta

Informace o modelu: Suzuki Swift III


1 ......... 2  3  4  5  6

Fulda  
Petr
2010-01-03 16:57:07

Já ti nic nevyvracím , jenom chci podotknout, že se to netýká všech modelů, ale nesjpíš jen těch do roku 96, než začali Maďaři, protože je škoda je odsoudit hned šmahem všechny Mám sedana 1,3 Gls poslední rok výroby a výztuha tam je pořádná , tady přidávám fotku dveří z roku 91. , z mýho dodám až se konečně dostanu do garáže

2010-01-03 17:01:21

Neodsodili jsme všechny.Diskuze začala o modelu ze kterého máš dveře na fotce..

2010-01-09 15:32:02

tak si prehodime dvere s novších modelov

2010-01-09 15:40:33

né, stačí je sundat a dát jen řetízek na karabinku..

2010-01-09 23:14:13

Celni naraz, neco jsem stacil dobrzdit. ..tipnul bych to na cca 20 Kmh

2010-01-11 04:04:11

Woé čtyřnohej, to je škody.No na 20, docela hodně mačklý.Co s nim?Vystřelíš ho, bo to dáš do kupy?

2010-01-11 07:01:05

Ani nemluv, sem si tam daval nove mlhovky a nevydrzely ani den. ..to me sralo nejvic Po te nehode jsem s tim jeste dojel dom asi 20km. Auto uz mam v cajku, sehnal jsem stareho zhniteho swifta a z neho jsem pouzil cely predek az na blatnik

2010-01-11 07:16:34

Jinak jak chodí ta čtyřkola?Je to stálej 4x4?Má to nějakou šéru?Třeba samosvor?Budu mit k dispozici swště 4x4.Kára vobouchaná, vorezlá, ale technika dobrá.Chci to přeházet na svýho a mit čtyrkolu.Koukal jsem, co ostatniho musím vyměnit mimo jasnejch věcí.Musim nádrž, výfuk jen předělám a dál nevim.Až to uvidim, bude to jasný.Jinak, neni ta třináctka slaboučká na to čtyř kolo?Co spotřeba?Odpojuješ zadek třeba na léto?Piš, co víš, ať mám hodně info.Díkes

2010-01-11 08:56:49

Chodi luxusne, jsem to byl v patek poprve projet na snehu a zcela bez problemu. Ze je nasnezene jsem poznal jedine pri brzdeni Samosvor ani uzaverku to nema, to by asi bylo uz moc na takeho prcka Ale vyjede to skoro vsude, jsem to hodne testoval a vytahovat me museli jenom dvakrat, pokazde sem skoncil ve skarpe na bachoru a to uz neudelas nic. Vykonove si nestezuju. Jezdim na LPG a prumerne to zere 8L plynu. Zadek odpojuju na leto, je to otazka peti minut to prehodit. Asi na leto je to zbytecne a se zaplym zadkem, je to trochu zhilejsi. Uz jsem si na to zvyknul a jine auto nez ctyrkolku nechcu.

Jinak si myslim, ze je jina kasle u fwd nez u 4wd. mas tam kardan a vzadu viskozku a diferak, takze to taky zabere nejake misto a musis to nekde uchytit...

2010-01-11 15:33:15

Kastle je jina ale da se to predelat

2010-01-11 17:13:42

co všechno je potřeba předělat?

2010-01-11 17:19:28

4koly ma vetsi tunel... budes mit problem s kardanem vedle vyfuku, zadni uchyt prevodovky FWD nema, zadni. resp. prostredni+zadni diff nema na 3dveraku uchyceni, podlaha kufru je zvednuta a zadni naprava neni jako na klasice, ale je tam napravnice, ve ktery je castecne uchycenej diff... nerikam ze to nejde, ale na prvni pohled v tom vidim hoooodne prace a hlavne dost dulezitejch veci ty na FWD nemas a budes je muset vymejslet - uchyty, vetsi tunel, lana misto tyce razeni atd... to je tak co me napadlo v rychlosti... naboje vymenic snadno, ale nejvetsi problem vidim v tej zadni napravnici. FWD tam ma jakoby pricku a kdyz ji vyrezes kuli difu, tak ji musis nejak nahradit, jinak se ti to zkrouti... nevim mno... radsi bych tu 4kolu dal do kupy, rekneme za vic penez (za vyvareni sedana sem dal 10k...) a nemusel bys prekopavat svoji kastli...

jinak jedinou speru ma 4×4 mezi napravama, viskozni, ktera zabira od 5 do 50% podle rozdilu na otackach mezi napravama... -> kdyz hrabe predek, zadek ti pomuze. funguje to genialne

2010-01-11 19:02:33

Tak na to seru.Na to nemám čas.Myslel jsem, že by bouda mohla bejt stejná.Sem tam nejakej úchyt jinak, ale když je to takhle, tak na to seru.Musim dělat i něco za prachy a ne se zamrdat s tímhle na buh ví jak dlouho. Dík za info.To radši dolítám den dobitej střep.Aspoň mě nebude srát, když to někam křápnu..

Fulda  
Petr
2010-01-11 20:26:53

Moc toho na tomhle obrázku swiště 4x4 vidět není, ale aspoň něco

2010-01-11 20:40:58

Jééééé, já cí taky

Ten výfuk tam je ale vidět dobře

2010-01-12 11:28:45

jo a este je kvuli kardanu vejs polozeny rizeni...

proste sou ty kastle dost odlisny

2010-01-12 12:17:48

Prostě srát na to.Už jak jsem koukkal na tu podlahu v kufru, tak mi bylo jasný, že je to o ničem.Je tam dobrejch 10cm rozdíl.No nic, dojezdim dvoukolo a pak to koupim hotový

2010-01-13 07:10:21

Ja mam taky GTi a nemam jej ani na zavody, ani na machrovani, ani na sbesile jezdeni. A proc sem sahla po vykonnem auti??Protoze predjet kamion v litru(je bud nemozne, nebo poradne rozjeta a este z pytle...vim o cem mluvim a do kopce na 5 hyne)je dost nebezpecne a v gti das za 3 a nemusis se bat ze budes potrebovat na predjeti kilometr. casto lidi kvákaj na co auto co to umi vytahnout na 300 ze an to tu nejsou silnice a tak, nebo proc auto, co zrychli za 8..ale pro mne to je o bezpecnem predjeti (nerikam ze si taky rada neslapnu jen tak, ale to obcas asi kazdy)

Jinak GTi na plyn a pod 2 kc??Ja jezdim za 1,8 kc/km na benzin :P v gti a netaham to porad na 2-3 tis....zadny extrem teda, ale do 5 v klidu(aji7)

2010-01-13 07:41:24

Myslím, že obyč třináctka taky není žádnej hnuj na předjetí, ale GTI je je jinde, to je fakt.Kdyby ale nekdo chtěl fakt blbnout, doporučuju BMW 540.Ukrutně překoňovany a na drifta, noo poznáte sami V Německu se to dá pořídit od 1500.Měl jsem možnost si to zkusit.Hustýýýýý.Bez prtiprokluzu je vidět ksicht a zbytek dým..

2010-01-13 08:04:27

Ještě mě napadlo, Fokr by mohl vědět, jak moc reánlý je kombinace 4x4 s GTI?


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6