Fórum - Téma


Bourané Ignis Sport 1.5 16v


Fórum Ignis Bourané Ignis Sport 1.5 16v

Informace o modelu: Suzuki Ignis


1  2

F7R
2015-12-01 16:29:36

Dobrý den

Na kolik může vyjít oprava tohoto vozidla? Šli byste do takové bouračky?

http://www.sauto.cz/osobn...gnis/16150602?goFrom=list

2015-12-01 17:57:21

f7r: Zkus si najít ND na polských stránkách s díly přímo na SUZUKI IGNIS jsou tam i ceny.

Márfi

MilanT  
Milan
2015-12-01 17:58:03

f7r: Oslovil jsi pouze místní ženy a děti, ale přesto se sem vetřu se svým názorem.

Myslel jsem si, že dovoz bouraných aut z Německa, Rakouska, Holandska...byla móda 90. let minulého století, ale budiž. Četl jsem názor, že se takové auto ze "Západu" vyplatí, že se o to majitel jinak staral, jezdil po lepších silnicích, jezdil pravidelně na servisní prohlídky...

No a tady mě zarazila ta servisní knížka. První 3 roky provozu bez záznamu servisu a najeto skoro 74 tisíc. Pak najednou sevisní prohlídka u Seatu (proč?) a pak zase 6 let nic, kdy s tím autem bylo najeto (za 6 let) 5 tisíc km.

Nevím, prověř si VIN (což už jsi určitě udělal) a pak se rozhodni. Hlavně ne podle mě, protože já bouraný auto nepotřebuju a tak bych si ho nevzal ani zadarmo. Navíc tomu houby rozumím a na skrytý vady po tý bouračce bych nepřišel hned a pak bych si rval vlasy.Podle fotky asi tuším, co bych musel vyměnit, ale to je tak všechno. Už by mě ale varovaly ty nestejné škvíry kolem levých dveří...

Ale 100 lidí - sto chutí a názorů a potřeb.

F7R
2015-12-01 18:30:00

márfi: Poradíš kde?

milant: Oslovil jsi pouze místní ženy a děti,

?

MilanT  
Milan
2015-12-01 18:37:39

f7r:

Ženy a děti "by šly do takové bouračky".

My všichni (včetně mužů) "by šli do takové bouračky".

Už jsem to nechtěl rozpitvávat, ale zeptal ses, a tak ti odpovídám.

2015-12-01 18:46:50

f7r: Zadej do vyhledávače od Google: Náhradní díly na Suzuki IGNIS a uvidíš moc moc odkazů. Pár z nich je přímo na ty poláky s díly přímo pro tento druh vozu.

MilanT  
Milan
2015-12-01 19:11:14

f7r:

Tady najdeš co potřebuješ - http://www.aci.cz/suzuki-...2008_c6830559.html?deep=2

2015-12-01 19:45:33

Tento Sport už je tam tak 1,5 roku, už to bude víc rezavé než bys chtěl, sám si si jeden koupil ale je to jenom pokladnička. Kdybych si koupil imprezu tak i se spotřebou 12 litrů na 100 km mě to vyjde levněji než provoz Ignisu Sport. Ale na druhou stranu to jede jako pila, ten motor má solidní zápřah. Avšak tam kde příznivci rychlých sazí jedou v pohodě na 4ku s rukou na loketce, tak já řežu zatáčky na 2 ku 40 km/h a namakám se jak colin mcrae. Ten podvozek je enormě tvrdý a v zatáčkách mi odstřeluje zadek, doslova se to nedá udržet na cestě . Jinak je to sranda. Když je dokonalá nová cesta tak je to paráda, ale mám podezření že to bude špatnýma tlumičama, přece jen už to má najeto 220 tisíc. Pružiny sjem dal nové, ale to nepomohlo. Takže tak, není to sice přímo to co si chtěl slyšet, ale tolik k tomu. Ty díly jsou přehnaně drahé a když už někdfo prodává sporta tak se vyplatí si koupi spíš toho opraveného, protože se to prodává strašně pod cenou. Já sám ho asi budu taky příští rok prodávat, protože jak říkám: Japonci dělají spoustu skvělých aut, ale život je příliš krátký na to, je všechny vyzkoušet .

MilanT  
Milan
2015-12-01 20:13:12

http://www.novinky.cz/dom...i-ze-maji-super-auta.html

F7R
2015-12-01 22:20:42

Drahé díly...copak na to není druhovýroba?Co konkrétně je drahé?

Je mi asi jasné že třeba ten přední nárazník jinde než v originálu neseženu, ale ostatní věci by snad měli jít koupit v druhovýrobě hm?

2015-12-02 20:28:12

f7r: Snad koupíš, záleží co je zrovna potřeba :-D. Já mám třeba špatný katalyzátor ( 15 000 Kč) a to rozhodně řešit nebudu, dále snímač polohy škrtící klapky (pouze origo díl 6800 Kč) taky neřeším. ten podvozek už jsem naštestí vzal z Polska (vyšel na 3200 Kč - všechny 4 pružiny) v Suzuki chtěli za jednu pružinu 2800 Kč. Teď jsem měl ucpaný radiátor a když jsem sháněl na vrakáči na netu tak 3500 Kč za použitý :-D :-D, eště že pomohl ten ocet... Ale samozřejmě se najdou i nějaký díly za pár šupů. Ten nárazník od toho ACI je hezká cena, ale už jsem ho v originále viděl i za 12500 Kč (Mimochodem taky už jsem ho měl rozbitý,ale když jsem viděl tu cenu tak jsem si ho spravil), přední blatník myslim 2700 Kč.

MilanT  
Milan
2015-12-02 20:52:25

f7r: Komplet přední nárazník i v barvě - http://bazar.automedik.cz...MD8341056375/suzuki/ignis

F7R
2015-12-02 21:21:13

milant: Tenhle nárazník vypadá jinak než ten na fotce

2015-12-02 21:53:15

f7r: Není totiž vůbec na sport. Ale myslim, že pasuje. Já tam taky nemám origo sport.

F7R
2015-12-03 17:32:24

Utohoto konkrétního kusu mě zaráží rok výroby 2005, ale když se dívám na inzeráty jiných Ignisů tak všechny mají už v tomto roce jiné světla. Nevím jestli je to falift nebo další generace

2015-12-03 18:13:05

f7r: Ahoj,

ruku do ohně za to nedám, ale mám za to, že 3dveřový Ignis Sport se vyráběl jen v Japonsku a nevím, jestli se tu prodával jako nový. Podle přední masky, světel ve předu a v zadu je to ten starší model, ale vypadá jako nějaký mix s novým Ignisem. Takové masivní plastové obložení dveří z vnější strany, a vlastně celého boku, nový Ignis neměl, zadní sedadla dělená 50/50 taky ne, tento je očividně 4místný. Palubní deska je stará, volant taky. Zadní dveře a zadní nárazník mají rysy toho nového Ignise. A motor je evidentně M15A (z nového Ignise 1,5l), jen nevím, jestli se montoval už do starší verze. A jak dlouho ho v Japonsku dělali v této podobě nevím. Rok výroby 2005 je klidně možný, ale může to být rok uvedení do provozu.

Tady v Evropě přišel modernizovaný Ignis, vyráběný v Maďarsku, na trh v září 2003 a myslím, že 1,5litrový byl zásadně s pohonem 4x4 a byl 5ti místný s dělením opěradla 60/40.

2015-12-03 20:18:36

f7r: Můžeš být klidný. Ignis sport se dělal pouze v této generaci a ty díly na něj jsou právě speciální. Rozšířené blatníky, prahové nádstavce, nádstavce na dveře a sportovní nárazníky - tím se liší od obyč Ignise. Jo, jinak kdyby ses díval na můj profil na Ignise, tak já tam už nemám origo sport nárazníky . Dále je to opravdu 4 místné, i když mě ti jantaři na úřadě napsali 5-ti místné i když tam není ani 5. pás :-D. Zadní sedadla jsou dělené 50:50. Leje se tam 100 oktanový benzín, protože by to měl být vysokokompresní motor 80 kw.

2015-12-03 20:44:08

kunik:

A jaký to ten "vysokokompresní" motor 80 kW že má vlastně kompresní poměr, když musí jezdit na 100 oktanů ?

2015-12-03 21:11:20

plukovník: Měl by mít 11.0:1 jestli se nepletu, pokud se tam leje 95 oktan tak údajně dochází ve válci k vedlejším detonacím a může to poškodit motor či ventily. Jinak to není z mojí hlavy ale dočetl jsem se to někde na internetu a smysl to dává

2015-12-03 21:25:54

kunik:

Tak já ti to prozradím.

Má 10:1, stejně jako motor M15A 82kw.

Motor M16A 79 kW má kompresní poměr 10,5:1 a teprve poslední verze motorů M16A 88 kW a M16A 100 kW ze Swifta Sport mají kompresní poměr 11:1.

Všechny tyto motory šlapou v pohodě na běžný BA 95 Natural


Odpovědět

1  2