Fórum - Téma


Brzdové kotouče SX4


Fórum SX4 I Brzdové kotouče SX4

Informace o modelu: Suzuki SX4 I


1  2

2010-06-22 14:35:43

Dobrý den, mám SX4 maďarského původu z roku 2007 a poprvé mi po 20 000 km měnilli v záruce přední kotouče, protože se mírně zvlnili a při brždění to cukalo. teď mám najetých 47 000 a prozměnu mám kotouče vydřené zevnitř. Nemá někdo podobnou zkušenost či radu? Nechce se mi vyahzovat 6000 Kč každý rok a půl... Měl jsem 4-kového golfa a tam kotouče vydrželi 120 000km... přijde mi to trochu divné.

2010-06-26 08:31:51

Já mám rok 2008, najeto 35 tis, kotouče jsou sice trochu vydřené, ale max tak do jednoho milimetru opotřebení. Myslím, že to vydření kotoučů je daň za použiívání bezazbestových destiček. Dříve tento problém nebyl. Možná by to chtělo používat sadu destiček a kotoučů od jednoho výrobce. Původně tam byly TRW a nepřipadají mi tak špatné. Každopádně záleží na tom jak razantně a často se brzdí. Brzdit hodně motorem je asi to jediné co lze poradit.

2010-06-26 11:09:34

TRW je dobrá značka taky sem na nich jezdil a byl sem spokojenej. Jinak jak říká beaumont záleží jak brzdíš pokud brzdíš razantně tak se nemůžeš divit že ty kotouče nevydržej

2010-06-26 12:13:18

Přesně Beaumonte, nerad bych někoho urazil, ale většinou je problém mezi volantem a sedákem....garance tomu napovídají jak kdo jezdí . Ve středu jsem měnil discobrzdičky na Sexy4....byly totál a autí najeto 15tis. tj. první prohlídka.

Tspeed: Ještě aby TRW nebylo dobrý, když se na fabriku koukám z okna mého skromného bytečku 9+1

2010-06-27 08:45:58

Ta fabrika asi nemá svojí firemní prodejnu, což ? Oni ty firemní prodejny se nevyznačují zrovna velkou lácí, ale člověk má alespoň jistotu, že nechytne padělek, před kterými já mám fobii.

2010-06-27 08:56:22

Prodejnička tam je respektive bejvávala (LUCAS), brácha tam dělá vedoucí směny

2010-06-27 11:50:43

Každopádně souhlasím s názorem mezičlánek mezi pedálama a volantem... :-D ale přijde mi nelogické, že desky vydrží 2x tolik kolimetrů než kotouče... Každopádně to zkusím s nima nějak pořešit, jestli aspoň ty kotouče nepůjdou na záruku nebo se slevou, ty první mi vzali... A aby toho nebylo málo, rozsvítila se mi kontrolka od motoru, (lambda sonda, vymazali chybu a přestalo to svítit), začal se sekat palivoměr... :-D není nad pětiletou záruku...

2010-06-27 12:08:00

Na kotouče hodně trpěl Ignis a asi 2x jsem měnil na GV. To opotřebení kotoučů můžou způsobit i desky, s těma je opravdu problém i s originálníma......buď pískají, nebo se rychle opotřebí nebo vydřou kotouče...jeden můj učedník to vyřešil...namazal desky i kotouče grafitkou a bylo po pištění.(už nepracuje v Súze) Pán přijel, že mu SeXyna nebrzdí a já jen obracel oči v sloup. Dále je dobré při výměně segmentů vyměnit i plíšky na držáku brzdiče a před tím řádně držák očistit od rzi(nikdy nové desky nijak nezbrušovat, páč pak při jízdě klepou), zkontrolovat případně promazat čepy plovoucího třmínku...... a ještě jeden poznatek. U SX4 se nejdříve opotřebuje vnější deska na pravém kole, takže při výměně vždy na místo dávám novou destičku s kontrolním plíškem opotřebení.

S tou lambdou to bude asi na výměnu, pokud se check rožne znovu a kód chyby je P0420, nebudš první ani poslední a zase co jsem vypozoroval tak je to benzínem, hlavně nedávat nějaký uni sondy, mám s tím docela špatný zkušenosti.

S tím palivoměrem to bude horší, pokud bude chyba v plováku

2010-06-27 13:51:06

Cože to dal na ty brzdy???? To si děláš srandu z nás ne?

2010-06-27 13:56:13

nj snažil se

2010-06-27 16:07:16

Díky kato... a nic uni tam dávat nebudu, mám to ještě 2 roky v záruce, takže ať se chlapci snaží...

2010-06-27 16:46:37

To zkusím taky může to být sranda

2010-06-27 20:09:12

Jj doporučuji, sic káru nezastavíš, ale to božské ticho při sešlápnutí pedálu.

2010-06-27 20:26:37

Stejně se mě tomu vůbec nechce věřit Ale tuším že se na to dělá nějakej přípravek aby to nepískalo nebo se pletu? Mě osobně to nikdy nevadilo ale okolí asi jo

2010-06-27 22:35:56

kdo brzdi nevyhrava

pouziva se na to medena pasta pokud vim

Hill  
Jaroslav
2010-06-28 06:03:59

Kato, tvrdíš, že "U SX4 se nejdříve opotřebuje vnější deska na pravém kole" - konstatuji, že starší Swifty tuto nectnost mají taky. Zvlášť, když se brzdiče pravidelně rozhýbávají, čistí a mažou (měděnou pastou, nejlíp). Co myslíš: může to být tím, že při kraji silnice zbude po zimě vždy spousta sajrajtu z posypu a pak taky je víc kaluží? Protože ostatní fyzikální zákony říkají, že vyloučím-li maximálně tření mezi pohyblivými částmi brzd, musí všechny destičky ubývat stejně...

2010-06-28 11:57:02

No já spíš myslím že to je tím že vozovku máš nahnutou na pravou stranu (u nás v ČR někdy docela extrémě ) tím pádem máš větší zátěž na pravém kole tudíž by měli brzdy dostávat i víc zabrat ale možná je to i dohromady stou zimou

2010-06-28 17:15:33

Hille, tím bordelem to bude, desku to utemuje a vlastně se sjíždí neustále i bez brždění, při gar. prohlídce desky prohodím a vím, že majiteli ušetřím ještě pár tis.km, páč je škoda kvůli jedné ojeté měnit celou sadu( pokud teda není na plech nebo má míň jak 3mm)

2010-06-28 18:21:20

Jak utemuje?

2010-06-28 18:25:34

No deska neodskočí od kotouče při odbrždění, sice to nepoznáš, páč kolo znatelně nepřibržďuje, ale obložení se ojíždí


Odpovědět

1  2