Fórum - Téma


Brzdové kotouče SX4


Fórum SX4 I Brzdové kotouče SX4

Informace o modelu: Suzuki SX4 I


1  2

2010-06-29 01:18:56

dá se tomu nějak zabránit asi ne co?

2010-07-06 08:30:25

Ta pravá strana se sjížděla dříve odjakživa u všech aut a jsem přesvědčen, že je to tím sajrajtem při krajnici. Opatření je jedině v tom prohození destiček, ale jelikož kotouče jsou rozdílně vydřené, tak chvíli trvá než si deska sedne. Takže není dobré tuto operaci dělat těsně před technickou prohlídkou.

2010-07-11 21:26:05

Tak jsem myslel,že japonský auta jsou na tom stejně,ale asi ne.U Toyoty Carriny jsem poprvé měnil destičky ve 170 000 km a kotouče jsou tam furt origo a maj 250 000km!A to jsem tahal karavan!

2010-07-11 22:00:34

No, já na golfu na tom byl podobně.... a tohle není japonec, ale maďar... nejvíc mě štve, že tam se objevují závady jednou za 100 km... jednou se sekne palivoměr, pak se rozběhne, rozsvítí se kontrolka mil, smaže se paměť a 1000 km nesvítí.... něco začne třepat, než dojedu do servisu, tak to přejde... je sice fajn, že se závady odytraňují samy, ale... :-D

2010-07-13 19:20:01

Těm 170 000 km na jedny destičky s karavanem věřím. Pokud jezdíš napříč Amerikou po severojižní dálnici co měří cca 6000 km a bez brzdění a ještě k tomu v létě, bez deště, kdy se neuplatní obrus vlivem zkorodovaných kotoučů Jinak se zřejmě jedná o zázrak. Pokud uskutečníš jízdu v zimě, slanou břečkou, pak budeš tři dny stát , tak kotouče chytnou takovou korozi, že při další jízdě při prvním brzdění půjde polovina tloušťky desky do prdele.

2010-07-13 20:46:06

Nemusíš mi věřit,ale je to tak.


Odpovědět

1  2