Fórum - Téma


Bzrdy


Fórum Wagon R II Bzrdy

Informace o modelu: Suzuki Wagon R II



2010-02-28 18:15:42

Dneska jsem po měsíci vytáhnul autí a z brzd se mi při brzdění asi stíral bordel. Alespoň to teda bylo slyšet. Ale nebyl to rovnoměrný zvuk, ale pravidelně se střídal. Jako by nekdě byla vrstva bordelu větší a někde menší. No a teď nevím, jestli je to známka křivých kotoučů? Na oko to nepoznam, akorát vidím po obvodě kotoučů rýhy. Při brzdění ovšem volant nehází, alespoň né viditelně. Jen nepatrně je to cítit v rukou. Ovšem viditelně začíná házet při rychlosti cca 100 km/h a s přibývající rychlostí hází drobátko víc. Hází jak na letních, tak na zinmích kolách.

2010-02-28 18:19:37

že by křivé kotuče nebo bubny vzadu???

2010-02-28 18:38:29

Kotouče, vzadu byl klid. Akorát tedy nevím, jestli jsou ty kotouče určitě křivé a jestli to má něco společného s tím házením volantu při vyšších rychlostech.

2010-02-28 18:47:33

Možná se zvuk šoupání destiček o kotouč střídal, protože měsíc autí stálo a ty destičky tam byly drobet kouslé (asi mráz). Tak na tom místě kousnutí třeba bordel být nemusel. Těžko říct.

2010-02-28 19:15:20

přijeď

2010-02-28 19:31:08

Ani nevíš, jak bych rád přijel, ale do Libereckého kraje to mám z Plzeňského drobátko z ruky . Zatím zkusím nechat znovu vyvážit letní kola, jestli se alespoň něco drobet změní (snad bude za chvilku teplo). S těma letníma mám pocit, že to začíná házet při vyšších rychlostech než u těch zimních. Nevím, jestli třeba nemám i ty kotouče zatím někomu dát stočit, dokud je zima a moc se s tím nejezdí, aby se zjistilo, jestli to házení může být těma kotoučema

2010-02-28 19:34:37

stáčení nejni moc dobrý pomůže to na chvíli

2010-02-28 19:58:59

Já vím, ale kdyby se na tu chvíli odstranilo to házení, tak bych potom klidně obětoval penízky na nové kotouče. Nejdřív nechám znovu vyvážit letní a uvidíme. Nevím, co jiného by mohlo způsobit to házení volantu. Ale zase na zvlněné kotouče volant hází docela dost a při brzdění už nehází. Jen je to drobet cítit v rukou. Tak to holt vememe postupně od vyvážení a uvidíme, co z toho nakonec bude .

2010-02-28 20:01:38

ještě špatná geometrie

2010-02-28 20:15:08

stáčení je naprosto běžná praxe,jen je třeba mít dobrý soustruh,kotouč perfektně vyrovnat ve sklíčidle a odebrat nožem jen nezbytné minimum

2010-02-28 20:18:55

nedávno dělaná nová STK, tak by snad měla geometrie být v pořádku, ale díky za upozornení. Až půjdu vyvážit kola, tak jí zkusím taky .

2010-02-28 20:19:06

když ti pošlu hodnoty předepsané Suzuki tak se z toho poserou všichni majitelé Suzuk a to nejni řeč o obrábění

2010-02-28 20:22:14

hodnoty jsou pěkná věc a potom trefíš jeden kanál nebo díru a je po hodnotách,nicméně bych je rád znal

2010-02-28 20:26:43

no tak to ti rád vyzjistim

2010-06-09 18:44:49

Kamarád má Wagona r.v.2005,najeto 25000 km a už má třetí kotouče!První mu měnili ve 12000 km a nebyly vůbec sjetý.Po cca 30ti km jízdy mu při brždění vibruje pedál jak s ABS a k tomu i volant.Ve zn.servisu mu vždycky vyměněj kotouče,že jsou křivý .Teď to začalo znova po ujetí 2000km s novejma.Nemáte s tím někdo zkušenost?Mě to spíš připadá,že mu blbne ABS.

2010-06-09 18:56:13

Tak to máš asi pravdu, že zlobí ABS, lze udělat i test ABS pomocí SDT

2010-06-09 19:00:55

Díky Kato,blesk je tvůj pomalejší brácha

2010-07-18 09:03:13

Tak příčina toho,že odcházely kotouče bylo vadné ložisko v kole,tak to snad už dá pokoj.

2011-05-17 22:16:05

Tak po delší době hlásím, že házení volantu při vyšších rychlostech způsobovaly křivé kotouče. Nakonec se to začalo projevovat i při brzdění, tak přišla na řadu výměna. Ale trvala celé dva dny, protože se o víkendu musely shánět nástrčně klíče na torx - bomba


Odpovědět