Fórum - Téma


CanoCar Brno zkušenosti?


Fórum Pokec všeobecný CanoCar Brno zkušenosti?




2013-09-06 20:49:45

Dobrý den všem,

jsem tu nový, takže je možné že udělám nějaké nechtěné faux pas než se zabydlím. Vzhledem k tomu, že zdejší vyhledávání neuspokojilo mé potřeby, vznesu samostatný dotaz.

Po novém roce mě čeká koupě náhrady za moji dosluhující Felinku. Rozhodoval jsem se mezi Dacií a Suzuki, ale nakonec samozřejmě vyhrálo Suzuki SX4 1,6 GL AC.

Jelikož bydlím kousek od Brna je pro mě nejbližší prodejce CanoCar na Kamenické chtěl jsem se zeptat na Vaše zkušenosti s touto firmou. Díky Honza

P.S. Prodejce jsem ještě nenavštívil, zatím jen sonduji.

2013-11-03 08:27:24

hanz_grau: nic moc s kvalitou

Hill  
Jaroslav

jiri1164, 2013-11-03 08:27:24 napsal:

hanz_grau: nic moc s kvalitou

2013-11-03 10:54:14

jiri1164: když řeknu A, taky se sluší říci B. Proč?

2013-11-03 11:27:08

nic moc s kvalitou práce,ale to je věc názoru

Joan  
Jana
2013-11-04 20:17:45

Já jsem tam byla pouze jednou, před půldruhým rokem, to když mi díky svolávačce vyměňovali přední tlumiče na Swiftu r.v. 2002.

Můj dojem nebyl špatný, nechal mě zvědavou přímo u výměny tlumičů, takže jsem se mohla dívat na jeho práci a dokonce byl ochotný odpovídat na moje zvídavé otázky . Podle mého dojmu technik pracoval hodně rychle, ale s výsledkem jsem spokojená.

Jinak ale chodím (no spíš jezdím, že ) zásadně do tohoto téměř domácího servisu http://www.suzuki.wbs.cz/ v Brně na Červeném kopci, ale tento tuším není tzv. autorizovaný.

2014-01-11 13:25:13

Tak jsem se dneska rozkýval a podepsal smlouvu na SX4 1,6 SE. Boužel ne v Canocaru, ale u auto Pečínka. V Canocaru jsem byl, bez problému mi umožnili se hodinku svézt v předváděčce, ale jinak jsem se o vozidle nic moc nedozvěděl, pán se kterým jsem komunikoval, mi připadal, že nastoupil teprve nedávno, moc nemluvil a na speciálnější dotazy odpovídal většinou krčením ramen. U p. Pečínky jsem se setkal s lepším přístupem, na moje mailové dotazy regovali velmi rychle a také osobní setkání na prodejně ve mě zanechalo lepší dojem.

Rozhodla samozřejmě cena, která byla nezanedbatelně nižší.

Tímto mi tedy dovolte, abych se zařadil do Vašich Suzukářských řad

Hill  
Jaroslav
2014-01-11 19:21:33

hanz_grau: tož vítaj.

Že prodejce ve značkové prodejně toho mnoho o prodávaném voze neřekne, je nešťastné a stát by se mu to nemělo. Tvrzení, že nedávno nastoupil, přece neznamená, že se s prodávanými vozy neměl čas seznámit. Naproti tomu podobné jednání mě nepřekvapuje u prodejců v řetězcích, kteří na dotaz na rozdíl mezi šlehačem a mixérem umí odpovědět jen "šlehač šlehá a mixer mixuje"...., ale to nejsou značkové prodejny.

Já jsem kupoval Swifta v Jičíně u Charouze, který, jak známo, byl původně (a dlouhá léta) zavedený výhradně na Fordy, a přesto si na prodejní servis nemůžu stěžovat. Nikdo se nevymlouval na to, že Suzuki prodávají teprve krátce. Já jsem si samozřejmě napřed vyčetl, co se dalo, než jsem si vybral ze tří variant, jestli řeknu, že mě nedostali něčím, co jsem dosud nevěděl, nebylo to tím, že nevěděli oni. Musím je pochválit, najmě jistých pánů Roubala a Kubíčka a také Malínského.

To, že jsem dva měsíce čekal na výměnu blatníku, byť perfektně provedenou, a Swifta si na ni odvezli na čtyři dny do Čáslavi, moji spokojenost poněkud narušilo, ale pochopil jsem, když mi Swifta přivezli opraveného zpět před prodejnu, kde jsem ho koupil: prodejna prázdná, servis prázdný, logo sundané... mohli říci rovnou, že mají výpověď a dělat to nebudou, jen bych oznámil pojišťovně viníka, že to bude řešit s jiným servisem. No nic, jsem zase o něco chytřejší.

Jo, a proč jsem si Swifta nechal složit před prodejnou, třeba už zavřenou? Jednoduše proto, že se na našem konci Jičína zrovna rekonstruoval kilometr hlavní ulice z centra a nebylo tu k hnutí pro odtahovku...

2014-01-12 11:09:25

hanz_grau:

Co konkrétně znamená cena, "která byla nezanedbatelně nižší"?

Kolik dělal rozdíl v ceně a jaké byly podmínky této nezanedbatelně nižší ceny? Snad závazek servisních služeb výhradně u tohoto prodejce, po celou dobu garance, případně prodloužené garance ?

2014-01-12 12:17:39

Hill: Možná si mě špatně pochopil, nikdo se na nic nevymlouval. Jen popisuji svoje subjektivní dojmy.

plukovnik: V Canocaru se muvilo o novém voze přímo z Maďar, kdežto u Pečinky mi nabídli auto ze skladových zásob čili ležák.

Rozdíl v ceně byl ve výši jednoho mého měsíčního platu za shodně vybavená auta.

Problémy jsem nikde nezpozoroval, ale jsem jenom vesnickej Lojza, takže možná nakonec skončím s hlavou otlučenou od zdi... Uvidíme.

2014-01-12 12:34:07

hanz_grau:

Rozdíl v ceně jednoho platu, to může být 10 000 - 100 000,- Kč.

Ale důležité je, že ta sleva nebyla podmíněna nějakým dalším (např. tím servisním) závazkem.

2014-01-18 20:28:22

Tak už ji mám doma! Dojmy z první jízdy vesměs pozitivní. Jen to rádio nemuseli zvukově tak odfláknout. Doufám, že se za nějakou dobu rozehraje, ono i ty repra si musí sednout.

Mimochodem, neví někdo jak je přesně označený typ instalovaného rádia (s velkým středovým regulátorem hlasitosti) co jsem tak pochopil,výrobce by měl být Clarion.

POVÍDÁNÍ O RÁDIU PŘENESENO DO NOVÉHO VLÁKNA ZDE: http://www.suzukiclub.cz/...x-u-radia-panasonic-31701

2014-01-29 12:07:57

Ač standartně se snažím vyhýbat negativním hodnocením prodejců čehokoliv, tak tentokrát mi to nedá. Jak už psal kolega nade mnou, tak místo toho, abych koupil auto v Brně, kde bydlím, jsem skončil u pana Pečínky v Bystřici nad Pernštejnem. Dostal jsem za úkol od maminky vybrat ji nové vozidlo, chvíli jsem šmejdil po internetu a jelikož její nároky splňoval nejlépe Suzuki Swift, tak jsem našel na webových stránkách Canocaru moc krásného Swifta, u inzerce byla cena 239 900,- , s tím, že je to 2013, ale za to v hodně nadstandartní výbavě(kupováno nyní - leden 2014). Původně jsme chtěli auto, které bude mít datum výroby 2014, jelikož ho kupujeme v lednu a chceme "ušetřit" rok. Nicméně tenhle Swiftík byl, tak krásný, že jsme se rozhodli rok oželet. Přijeli jsme do Canocaru s tím, že se nám podaří domluvit nějaká sleva, nebo jakýkoliv benefit, jak je tou koupi nového auta běžné. Opak byl pravdou, auto nemělo cenovku 239 900, ale 249 900,-. Z tohoto jsem byl celkem šokován. Nicméně auto jsme zabookovali, s tím, že se snad nějak domluvíme. Poslední den zabookování jsem se spojil s prodejcem, jestli se s tím opravdu nedá cokoliv dělat (např. první garančka zdarma, zimní kola v ceně atd.) Velmi nevybíravým tónem mi bylo řečeno, že cena je konečná a nebude se se mnou na toto téma bavit. Z tohoto jednání jsem byl, tak rozlícen, že jsem se podíval na nejbližší partnery Suzuki v okolí Brna, nejblížší byl p. Pečínka. Hned při prvním telefonickém kontaktu s pí.Melníkovou (Suzuki Pečínka) mi bylo jasné, že jsme našli ten správný salon, kde auto koupit. Ochota vyjít vstříc v čemkoliv v podstatě neomezená, sešli se se mnou mimo otevírací dobu, dostali jsme zimní kola zdarma, plus příplatkovou barvu bez příplatku a to za úplně nové auto 2014. Ještě jsem zapoměl dodat, že nám v Canocaru po mém telefonátu řekli, že nám auto neprodají, mají jiného zájemce, dnes 6 dní po telefonátu, je auto stále na prodej. A troufám si říct, že s touhle politikou přístupu k zákazníkovi bude ještě hodně dlouho, ačkoliv se jedná o krásný vůz. Takže autorizák v Brně a okolí - jedině Suzuki Pečínka Bystřice nad Pernštejnem...i ceny servisu jsou někde jinde a předpokládám, že si dají i více záležet na Vašem voze.

2014-01-29 12:27:43

bigk:

Pro doplnění by možná někoho mohlo zajímat zda jsi dostal navíc jako benefit zimní kola, nebo zimní gumy, což je rozdíl, a dále jakou má auto barvu, za kterou ti nepočítali příplatek. S příplatkem jsou všechny metalické barvy a to je téměř celá nabídka (co vím tak nemetalická, pokud je vůbec v nabídce a bez příplatku bývala pouze červená).

2014-01-29 12:33:12

Pro doplnění komplet zimní kola, a barva bílá perleťová, ceníkový příplatek cca 14 000,-...

2014-01-29 23:25:50

BigK: Jojo, paní Melníková ta má čuch na lidi. Mě prokoukla asi po 15 vteřinách hovoru přes telefon. Ale vůbec nic ve zlém, na jednání se zákazníkem (rozumněj kupcem nového vozu) si nemohu v nejmenším stěžovat.


Odpovědět