Fórum - Téma


centralni odemykání


Fórum Grand Vitara III centralni odemykání

Informace o modelu: Suzuki Grand Vitara III

Diskuze o vozidlu

2006 Grand Vitara III 2.0

9 diskuzí

Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 995 ccm (122 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil.



2013-03-19 19:49:25

Asi budu za vola, ale už mě na autě celkem hodně s..e system odemykani. Jde změnit aby se odemkly všechny dvere na prvni stisknuti dalkoveho ovladače. V manualu o tom není zmínka.

2013-03-19 20:11:43

joeydevil: nejde

2013-03-20 11:12:35

A jak je to s tím zamykáním? Nepochopil jsem, jestli má GV to blokování proti odemknutí zevnitř (2x zamknout na dálkovém) nebo nemá. Prodejce tvrdil, že má, tak jsem zamykal nadvakrát, ale bylo mi divné, že tak, jako v opelu, neslyším žádný mechanický zvuk, tak jsem to zkusil s otevřeným oknem a normálně to šlo otevřít.

Jinak to odemykání je občas na palici a jsem z toho zamotaný, co je vlastně odemčeno nebo už je to zase zamčeno

2013-03-20 18:49:17

Pivlis: V uživatelský příručce je to krásně popsaný, ale tu tady nemám a v dílenským jsem postup nenašel. Dělal jsem to sejfování naposledy asi před rokem a přesně si postup nepamatuju, tak tu nechci žvejkat nesmysle, ale kdo to bude vědět na 100% to bude plukovník. Jediný co si na stopro pamatuju je nastavení dálky

2013-03-20 20:32:18

Pivlis: Prodejce ti zřejmě lhal. Tento typ zamykání o kterém mluvíš sice existuje, ale většina modelů jím není vybavena. Obvyklý typ dálkového zamykání je s částečně mechanickou funkcí (v klice na straně řidiče má otvor pro klíč) a ten neumožňuje funkci při jejíž aktivaci nelze otevřít auto zevnitř tj. např rozbitím okénka a prostrčením ruky zloděje.

Je to funkce pouze u plně elektronicky ovládaného systému který není vybaven nouzovým otevíráním klíčem na straně řidiče např v případě kolapsu akumulátoru. Podle mého názoru je tento systém stejně k ničemu a buď rád za to co máš.

2013-03-21 09:46:44

kato1973: Aha tak to je blbé.

2013-03-21 09:51:11

Díky chlapi za odpověď. Jojo, já na tom netrvám, jen jsem byl z opela zvyklý zamykat nadvakrát a tam to fungovalo. Zámek byl na klice samozřejmě taky. Rozhodně jsem raději za možnost mechanicky odemknout (a nastartovat), než se spoléhat na elektroniku a různá ovládání na baterky (tedy s výjimkou ovládání televize

Jinak prodejce sám řekl, že se specializuje na jimny a na některé otázky ohledně GV sám nezná odpověď, což jsem ocenil, že si nevymýšlí jako v některých jiných autosalonech, kde mi věšeli bulíky na nos. Nevím, když se jdu zajímat o auto, tak už o něm něco vím a pak je trapné, když musím prodejci opravovat jeho nesprávně uváděná TTD.

2013-03-21 10:15:03

Pivlis: Suzuki je spolehlivá a levnější značka, proto jsi si koupil JLX 2.4, ale nemá tolik komfortních funkcí jako třeba ten Opel, nebo VW a BMW, které jsou tam standartně, nebo je lze naprogramovat. Buď rád, že máš také zámek, a u vnitřní kliky mechanické vnitřní pojistky a že v případě chcíplé baterky nemusíš buď rozbíjet okénko, abys otevřel haupnu (to tedy v případě, že nebudeš číman), nebo polezeš pod autem jako potkan, abys napojil nabíječku na silový vývod alternátoru (to v případě že budeš číman, co má pod čepicí)

P.S. To co blábolí prodejci, je nutno brát z rezervou, neboť většinou nebyli na vojně a proto nevědí co jsou to skutečná takticko-technická data.

2013-03-21 10:31:41

plukovník: Však proto jsem šel do Suzuki Nestěžuji si. Komfortních funkcí má dost, na mě až moc, ja tvrdím, že určitá míra nepohodlí je pro člověka naopak přínosem.

Já jen nechápu, proč nejsou schopni se naučit pár čísel o těch autech, nechci po nich rozměry od prostředka zadního sedáku po strop nebo poloměr zaoblení vnějšího zrcátka, ale aspoň by mohli znát výkony a krouťáky motorů a rozdíl hmotnosti benzínu proti dieselu v určitém typu. Těch věcí, co by mohli a podle mě měli vědět, není proti ostatním profesím zase tak moc. Rádobypsychologické blábolení o potřebě a nejlepším užitku si můžou nechat, těmito teoriemi prodeje prošel v různých formách dneska snad už skoro každý


Odpovědět