Fórum - Téma


Check engine


Fórum SX4 I Check engine

Informace o modelu: Suzuki SX4 I


1  2  3  4

2016-05-26 21:49:59

jasplus: Tím jsem chtěl říct, že za ty roky, co jsem měl tu čest pročítat fórum, jsem nikdy nečetl žádné kladné spojení LPG+SX4 (a víceméně ani u jiných aut). Je evidentní, že ten motor na to není vhodný. Já pořád nechápu, že když už někdo jo chce plyn do auta, tak že si prostě na těch pět minut nesedne k počítači a nedá si to do googlu. Pak akorát přijde každej brečet, že mu svítí kontrolka, má podpálený ventily apod. A když už to majitely někdo napíše, že si tam dal píčovinu, tak se začne vztekat. Já chápu, že když už to tam má, že mu chcete pomoct to nějak vyřešit, ale na jak dlouho to bude? Proto je nejlepší rada to vyhodit doprdele nebo to prodat nějakýmu šťastlivci jako garážovanou leštěnku po 90 letém důchodci s nájezdem 20k km a samozřejmě nezapomenout jako velkou výhodu uvést tu krásnou spotřebu na plyn...

Ale mně je to celkem jedno. Klidně si do aut lejte vyjetej olej z KFC jsou tzo vaše auta. Když už si někdo udělá takovouhle přestavbu, tak by si to měl umět spočítat, jestli se mu to vyplatí nebo ne a hlavně si o tom něco zjistit.

Tenhle sloh píšu podruhý, protože se ten původní při odesílání asi někde ztratil. Potřetí to psát nebudu .

2016-05-26 21:58:37

Jaski, napsal jsi to moc krásně

...plus pukne zlostí

a možná bude potřebovat odbornou pomoc nějakého toho svého kamaráda psychologa, psychopata, nebo jiného doktora

2016-05-26 22:02:56

jaski: tak už mam toho tady fakt dost...za prvý, ja jsem sem nepřišel břečet, jen jsem chtěl poradit, jestli se s mím problémem někdo nesetkal. za druhy tu pičovinu co tady píšeš, jsem si ověřil a ubezpečují tě, že moje závada na aute není spojená s ježděním na LPG... Až budeš mít roční nájezd přes 50tis km jako ja se suzuki, věř že taky budeš řešit jak ušetřít nějakou kačku...a znám lidí který v SX4 mají LPG už nějakou dobu a pořád jezdí. dokonca majitel servisu kde předělávají vozy na LPG, také vlastní SX4 a ma to taky na LPG. Jedinej problém je že moje suzuki je denné na cestách a nemám kdy ho hodit na servis,aby odstránili závadu, proto jsem psal jsem ten dotaz...

jediný co jsem se tady dozvědel bylo, že jsem zjistil, že se nechá na aute diagnostikovát chybové kody, zato děkujú, to jsem fakt nevědel...Jinak to je tady jenom válka mezi lidma benzin vs. LPG

2016-05-26 22:07:48

villen9:

Tím, že bydlíš za volantem bych se zrovna moc nevytahoval...

Dovedu si představit pohodlnější způsob žití

(i když bez možnosti diagnostikovat ty kódy )

2016-05-26 22:12:19

plukovník: ja se vytahuju? v průměru 150km denné je bydlení v aute? pro mně jsou to 2 hodiny jízdy...

2016-05-26 22:14:09

villen9: Pokud není tvoje závada spojená s LPG, tak by ji měl umět vyřešit a opravit každý servis. Takže hold budeš muset obětovat nějaký ten čas a to auto tam dát. Já jsem zvyklý si na autě udělat vše sám, ale dnešní auta už nejsou v tomso směru moc userfriendly a holt když se něco rozsvítí, nic jinýho než servis nezbývá. Při nájezdu 50k/rok se plyn už vyplatí i s jeho neduhy, ale určitě se najdou vhodnější auta než SX4, která se tu řeší pomalu co měsíc...

"dokonca majitel servisu kde předělávají vozy na LPG, také vlastní SX4 a ma to taky na LPG" to mi úplně připomnělo takový ty reklamní prodejní akce, jak sám ředitel to používá a nemůžeč si to vynachválit a nic jinýho už nikdy nechce .

2016-05-26 22:18:35

villen9:

150 km denně, 7 dnů v týdnu, 365 dnů v roce...?

Myslím, že stejná doba strávená v tiché knihovně, nebo třeba v kostele by tě naplnila lépe.

A ještě bys tam třeba potkal zajímavé lidi.

2016-05-26 22:21:21

jaski: tak sám jsi uznal, že i když LPG není možná to pravé ořechové, ale když točís tolik kilometru, tak ti pomalu nic jiného nezbyde při ceně PHM proti LPG. Auto do servisu samozřejmě dám ale, chtěl jsem jen diagnostikovat svoji závadu aby jsem usnadnil servisu hledání závady, protože nemůžu auto nechat v servisu déle než jeden den...

plukovník: mně víc naplňuje ta jízda autem Jestli je tvoje záliba knihovna nebo kostel, já ti ji neberu

2016-05-26 22:28:54

villen9: Jo uznal, ale to už jsem psal přece předtím, že si to majitel musí umět spočítat (nepsal jsi, kolik toho najedeš). Ale taky jsem psal, že SX4 zřejmě na plyn není úplně ta nejlepší volba. Pak je ale otázka, jestli při 150km/den, by nebyla lepší nafta a mít relativně míň problémů, který se především lépe diagnostikujou (vycházím z toho, že nemůžeš dát auto do servisu na dlouho), než LPG, od kterýho většina servisů určitě dává ruce pryč, nebo to neuměj udělat. Jako je to otázka. Ale jak jsem napsal, musí si ji každý zodpovědět sám.

2016-05-26 22:34:48

villen9:

Plukovníka naplňuje samota a horská usedlost daleko od lidí.

Speditérství, taxikaření, kamionová doprava...atd. to není to, co by mu imponovalo, i když sám jednorázově občas ujede 1000 km za den (na benzín)

2016-05-26 22:41:29

plukovník: taxikáření ani kamionová doprava mě taky neimponuje, jenom dělám práci kde musíš jezdit za zákazníkama po ČR a baví mě to

villen9: problém je spíš ten, že už jsem byl na servisu přímo v LPG a co se týče LPG je vše v naprostem pořádku...Dále jsem zkoušel nechat auto napíchnout na 3 různé diagnostiky a ani jedná nenašla žádnou závadu. to že mi jednou cca za 14dní rozvísti kontrolka a auto přestane táhnout, pak po vypnutí a znovu nastartovaní auto normálně jede jako by se nic nestalo, těžko nějakej servis určí hned závadu...

2016-05-26 22:47:39

villen9:

Tak vzhledem k tomu nájezdu to musí být i bez ohledu na druh pohonu velmi výnosná práce.

Odhaduji tak šestset, šestsetpadesát tisíc čistého ročně.

Pochybuji, že za méně bys to dělal.

2016-05-26 22:54:13

plukovník: kdyby jsi tu práci miloval tak věř,že bys ji dělal i za míň ale i když to vydělavá, proč zbytečně utrácet za za PHM když jsou i levnější varianty

2016-05-26 23:01:41

villen9:

Tak tady bude ten zakopaný pes.

Plukovník nemiluje práci, ale pouze hraběnku paní plukovníkovou. I když je to ta dražší varianta.

No a vo tom to je...

daniel  
Daniel Matteoni
2016-05-26 23:03:57

plukovník: Dá se vydělat mnohem více při menším nájezdu, a zbytek do 40 000 km (samozřejmě na benzín !) pak lze najezdit třeba cestováním po Itálii či Francii - o něco lepší než sedět v knihovně, o něco horší než sedět v kostele, na druhou stranu kostely v Itálii jsou o něčem jiném než zde

Sorry za off topic, ale tato diskuze je už i bez toho jinde než by měla

2016-05-26 23:04:37

plukovník:

2016-05-26 23:05:23

Daniel:

...a není to tak lepší?

2016-05-26 23:07:26

daniel: s tím s tebou souhlasím ale ja jsem nikde nenapsal, že vydělávám méně, ale tohle opravdu jsem do diskuze nepatří...

2016-05-27 09:09:28

Bože tady se jakýkoliv dotaz zvrhne v boj LPG vs Benzín Když se někdo zeptá, jak vyměnit žárovku a má na autě LPG, tak se dozví, že LPG je celé na ho*no Miliony argumentů pro a proti, ale žárovka zůstává nevyměněná

2016-05-27 09:20:48

moraquian:

Pokud se žadatel o radu, jak vyměnit žárovku nebude apriori chvástat se svým LPG , dostane radu jak vyměnit žárovku.

Pokud se bude ptát proč mu svítí MIL,když LPG je podle poskytovatelů přestaveb k motorům po všech stránkách šetrnější , než benzín (a ti to přece musí vědět, jinak by to lidem nenabízeli), bude si muset vypít pohár hořkosti až do dna...


Odpovědět

1  2  3  4