Fórum - Téma


Chip tuning GV 2,4


Fórum Grand Vitara III Chip tuning GV 2,4

Informace o modelu: Suzuki Grand Vitara III


1  2  3  4

Zamčeno: 2014-05-29 22:05:01, Hill
2014-05-25 19:34:30

Přemýšlím nad chip tuningem, myslím, že by těch 13kw motor potřeboval a za 3678,- to de.

Co vy na to?

2014-05-25 20:08:36

2014-05-25 20:12:19

plukovník: Proč se směješ?

MilanT  
Milan
2014-05-25 20:22:19

Nechci a nebudu mluvit za plukovníka, ale osobně to považuji ze zbytečné (a i nebezpečné) vrtání se v autě, které ti žere 9,1 l/100km a jezdíš 210km/h.

Chceš jezdit 220 km/h?

Osobně mám svoje auto rád, nedostal jsem ho zadarmo a tak tuhle zbytečnost nepotřebuji. Za ty prachy si kup raději 100 litrů benzinu. Ale je to můj osobní názor.

2014-05-25 20:27:18

milant: Nejde o rychlost, ale o svižnost, mám pocit, že je motor trochu přidušenej z výroby, že má na víc.

2014-05-25 20:54:27

Milá Nikolko, plukovník je veselá kopa a směje se vždy, když se na přetřes dostane LPG, E85 a Chip and Dale.

MilanT  
Milan
2014-05-25 21:25:02

Nevím, školy nemám, ale pokud bych potřeboval svižné auto, tak si nekoupím 2tunového teréňáka. Bohužel výrobci aut vyvíjejí málo blbuvzdorná auta. A tak do nich majitelé lijí jiné pohonné hmoty než jsou určeny, do pneumatik dávají dusík (jako by ho v normálním vzduchu nebylo skoro 80% , jezdí na nepovolených pneumatikách, montují magnety na palivové hadičky, aby zmagnetizovali benzín a tím ušetřili 10%...

Každý ať si dělá co chce a hlavně - ať si věří čemu chce.

Osobně se bojím "specialistů", co mají zkušenost se všemi 900 druhy aut asi 60 automobilek a nechám je hrabat se v řídící jednotce, aby někde vyšťourali nějakou výkonovou rezervu, nebo-li draze zakoupený placebo efekt. Ale i ti "specialisti mají rodiny a jak říká paní Zázvorková: "A skláři nebudou mít co žrát!"

2014-05-26 08:56:04

Po zajetí tak ke 30tis... je 2.4 motor to nejlepší z celý GV , jede odspoda , " na slušnej benzin"táhne už na 1500otáčkách, do otáček de jak pila, výkon na auto dostatečný, GV 2.4 je až skoro přemotorována, protože brzdy jaksi nejsou dimenzovány na rychlosti k 200km/h ...

takže místo chiptuningu,řadit a šlapat na plyn a dobrý krmivo

2014-05-26 17:49:08

Máš pravdu, jde krásně odspoda, ale ve vysokých otáčkách žádný zázrak, možná by to ten chip zlepšil

2014-05-26 18:15:24

nikolkavichova:

Ve vysokejch otáčkách radši živit koně /koňáci prominou /, mám 8koček a na hlídání berňačku, a co kočky sežerou denně, nezblajzne pes za týden .....na závody jsou jiný auta, podle mého,je GV2.4 dostatečně omotorovaná...

a vočipovat tak hafhafa...

A když už,tak tuning = komplet výměna brzd za účinější, snížení a přitvrzení podvozku,včetně rozšíření....

jenže to už pak není GV =dělník do nepohody...

a to GV bezpochyb je i přes mé výhrady...

2014-05-26 19:40:09

instr: Nevím proč kvůli 13 kW mám měnit brzdy a podvozek

Maximálka se zvýší jen o 3km/h.

Tady de o pružnost

2014-05-26 20:31:05

nikolkavichova: přidání 13kw max výkonu změní pružnost jak,kde ,kdy ?prosím objasnit

2014-05-26 21:09:40

instr: To ti nevysvětlím

2014-05-26 21:18:31

nikolkavichova: a jak si teda představuješ tu " pružnost"

2014-05-26 21:21:58

instr: Aby to šlo líp za plynem, teď mě to připadá tak trochu udušený.

2014-05-26 21:25:28

nikolkavichova: v jakém rozsahu otáček se to má zlepšit ?, a na jaký palivo jezdíš ?

2014-05-26 22:11:41

instr: od 4000 otáček výš, natural 100 oktanů.

2014-05-27 07:02:29

nikolkavichova:

Žádný benzín s označením natural nemá 100 oktanů, ale pouze 99 a to ještě jen vyjímečně.

2014-05-27 15:57:21

plukovník: Verva 100, oktanové číslo v rozptylu 99,5 až 101,6 jednotky

2014-05-27 16:13:12

nikolkavichova:

soudruzi stachanovci plnili aj na 130%



1  2  3  4