Fórum - Téma


Chip tuning GV 2,4


Fórum Grand Vitara III Chip tuning GV 2,4

Informace o modelu: Suzuki Grand Vitara III


1  2  3  4

Zamčeno: 2014-05-29 22:05:01, Hill
2014-05-27 16:14:38

nikolkavichova: a co si kolegyně představujete pod tím oktanovým číslem ? to bude asi to podstatné ....

2014-05-27 16:19:40

nikolkavichova:

Správně, prémiový benzín Benziny s obchodním označením Verva 100 má ale označení Verva 100 nikoliv Natural 100. Norma existuje pouze pro benzíny s oktanovým číslem 98+, takže pokud by se ti zdálo, že to nemá ty správné deklarované oktany, tak by sis mohla stěžovat leda tak na hlavním nádraží.

2014-05-27 16:36:21

Já si nechci koupit benzínku, mě zajímá ten chip tuning!

MilanT  
Milan

nikolkavichova, 2014-05-27 16:36:21 napsal:

Já si nechci koupit benzínku, mě zajímá ten chip tuning! ..

2014-05-27 16:53:25

nikolkavichova: Pokud tě zajímá názor na ten chiptuning, tak si přečti ještě jednou tohle téma.

Čti pomalu, nespěchej, nejedeš do Průhonic.

2014-05-27 17:05:54

Tak jsem se objednala ve čtvrtek na chip tuning , mluvila jsem s pánem který ho má ve stejným autě a prý je to velká změna k lepšímu, jak ve zrychlení tak ve spotřebě.

Tak jsem zvědavá a těším se

Potom písní.

2014-05-27 18:49:05

Profesionální "chip tuning" motoru samozřejmě existuje, ale jedná se o komplexní záležitost, nejenom připojení na počítač a nějaké zmermomocnění regulační mapy.

Jenomža taková to věc přijde na cca 20 - 30 000,-. Ti co to dělají za 3678,- včetně DPH , jsou jenom zloději a podvodníci, i když jejich internetové stránky plné lží se tváří náramně seriózně.

2014-05-27 18:57:45

nikolkavichova: Ahoj, tunit benzín je k prdu, bohužel je to tak. Kdo ti říká že ne tak z tebe pouze tahá peníze. Nevěř že budeš mít o 13 kw více. Benzínový motor nemá od výroby takové rezervy jako disel. Tudíž pujde ti do vyšších otáček při stéjném krouťáku.

2014-05-27 22:04:50

romis1111: GV 2,4 má velkou výkonnostní rezervu

2014-05-28 07:46:52

nikolkavichova:

Výkonostní je leda tak třída, ale rezerva může být pouze výkonová. Když tak toužíš po výkonu a skrytých rezervách, tak sis měla koupit Mercedes třídy G, nikoliv nejlevnější auto tohoto segmentu jaké existuje a snažit se z něho udělat raketu.

2014-05-28 10:36:04

nikolkavichova: Je pravda, že nějaká rezerva tam určitě bude, protože stejný motor v Kizashi je naladěný jinak a jede na silnici opravdu lépe než u GV Otázkou však je, co ten CHT udělá u GV s životností motoru a jak se bude takto upravený motor chovat v terénu. Za rozumné já považuji jít do CHT u dieselu se současným odstraněním filtru pevných částic - motoru se tím hodně odlehčí, přestože zde může být zase případný problém s STK.

2014-05-28 10:38:39

plukovník: Nejlevnější auto tohoto segmentu je Dacia Duster

2014-05-28 10:52:16

certik: nejlevnější auto tohoto segmentu je Lada Niva

2014-05-28 10:58:06

instr: Celkově ano, ale srovnával bych ji spíš s Jimnym - s GV se to jaksi nehodí.

2014-05-28 11:08:39

certik: ty srovnáváš Dacii Duster s Grand V itarou , mě by to vskutku ani nenapadlo

2014-05-28 11:26:17

instr: Pokud tento segment rozdělíš dle velikosti na malé, střední a velké tak ano. Jinak já osobně vždy GV vždy srovnávám hlavně s T-Rav a S-Forester

2014-05-28 11:47:33

certik:

tak to si budeš muset vybrat, buď SUV-Ravka,Forester , nebo Terenní -Niva,Jimny,GV....dacia ? fakt nevím kam zařadit,kam patří odhadl bych vrátit zpět do Romanie , lidi na to tady- dost nadávaj ,hlavně převodovky ,že aspoň niva je spolehlivě dovezla a nerozpadla se jí převodovka, i když dle zvuku chtěla....

terenní vůz má rám ,nebo integrovaný rám, pohon všech 4 s redukcí

SUV : samonosnou karoserii, a všechny možný systémy od trvalých 4x4 po přiřazovaný...

ale to Ty to víš

2014-05-28 12:15:54

instr: To dnes již až tak pravda není - nová GV 2.4 již v TP nemá napsáno "terénní" automobil - na rozdíl od starší GV II To bylo to první co mě překvapilo Pokud se týká Nivy - na svoji dobu před více než 20 lety to bylo slušné auto do terénu - můj otec ji měl jako služební a oproti Š 120 se s ní dalo projet opravdu hodně.

2014-05-28 12:22:44

certik: někde jsem četl, že Suzuki samo deklaruje GV III jako SUV, snad z marketingových důvodů, aby se zařadila do SUV segmentu a měla tak víc šancí na prodej lidem, co chtějí vyšší, "drsnější" auto na ježdění do průhonického Makra a pod., ale nechtějí čístý teréňák. Od SUV se pak oddělily crossovery, prase aby se v tom dneska vyznalo.

MilanT  
Milan
2014-05-28 13:04:19

Bohužel, SUV se stávají módou ve městě. Dřív se chodilo do sámošky s nákupní taškou. Dneska je nákup spojen s celodenním výletem po obchodním centru a to musí být člověk náležitě reprezentativní. A i to je jim málo a tak je potřeba se před celým světem pochlubit, že překračuji předpisy a jejich nákupní auto umí 210 za hodinu.

Takovým troubům s nízkým sebevědomím a lidem nebezpečným svému okolí doporučuji jezdit na tomhle:

2014-05-28 15:14:10

Nemyslím si, že rychlá jízda má souvislost s nízkým seběvědomým. Snad každý z nás občas chtěl vyzkoušet, co jeho auto/motorka umí. Je ale fakt, že Vitara na toto není nejvhodnější typ vozidla



1  2  3  4