Fórum - Téma


Chod motoru s "ostrou" vačkou


Fórum Technický koutek Chod motoru s "ostrou" vačkou




2010-11-02 22:31:50

ackoli ostre vacky nemam, kdo by to nevedel,podle chovani by si myslel ze je mam..ale de o nejaky problem. Zkusila sem novy svicky-chod klidnejsi..zejmena kdyz je auto studeny, dal se upravila smes potenciometrem(snizila..smrdelo to jako prilis bohata smes) a stejne je chod dost dravy...mam videjko a muzu nahrat na you tube..ale je otresne..mobilem natacene cili je slyset hlavne praskani...

Jinak kdyz seslapnu plyn..zvuk je vysoko a po chvili vzdy klesne(driv nez se dali svicky a seridila smes to dost traslo motorem a pomalu chcipal) a pak zas z niceho nic rve a dokola se to strida...

v minute 0:18 je slyset ten pokles....jo a nejde odmaznout ten kvakanec na zacatku videa?:D

2010-11-02 23:34:20

a jeste copak je v cervenem cverci?Gti...s klimou..neni to od klimy??Gti bez klimy toto vubec nema

2010-11-03 20:45:58

nerobila si nic s rozvodami ????

2010-11-03 23:20:05

Ta vomotaná fajfka na vysokonpěťovim kabelu, to je taky síla.. Jinak v tom čtverci, nezdá se mi, že by tohle mělo mít něco společnýho s jakoukoliv klimou..

2010-11-04 10:30:14

honda se plete, piste si datum a cas (joke)

je to solenoid (nakej ventil) kterej ti zveda volnobeh pri spusteni klimy - aby ti auto nechcipalo - pokud ho nezapojis, tak ti na krizovatce na zaplou klimu na 90% umre je zapojenej pred klapku a za klapku (ty 2 hadice) a spina se spolu s cerpadlem

2010-11-04 10:56:36

jj klima opravdu de a nechcipem a rozhodne vim ze auta bez klimy tuto vecicku v motoru nemaj proto sem rekla zda to neni kvuli klime Hondicko a mas pravdu ten omotany kabel-neni to nic hrozneho(to bych tam nenechala)..ale je praskly vicko a je paskou zpevneny..polepsim se a kabely mam tak jako tak v planu koupit nove

S rozvody sem nic nedelala..tak to bylo koupene..cili s tim n emuze ani souviset myslim to, ze mi poskocil o jeden zub kdyz mi napinak kladky rozsvihl zanovní řemenTak neim..ale dela to odjakziva..Remen vymnenen samoshrejme

2010-11-04 18:57:01

a skoušela jsi pohnout s rozdělovačem??? a nebo mě se stalo že se mi vyčvachtalo řemenové kolečko na rozvody na klice, je tam takovej klínej a ten praskl a pak se to chovalo podobně, když necháš bežet motor tak se koukni na klatku na klice na altík jestli nešmajdá jestli ano může to být tímno to je moje a štajnyho zkušenost.....

2010-11-11 19:07:55

tak jak?? koukala jsi??

2010-11-11 23:04:23

v tomdle bzch to neviděl, měl jsem na Balenu to samý, ale to vubec nejelo dole a nahoře jako kráva.já bzch šedl po tom nastavovači volnoběchu co je pod klapkou, po rozvodech, hlavně nastavení vaček mezi sebou,ale řeknu ti že mam v hondě převačkováno na stage 2 Blox a takhle jak traktor mi to nejde. typoval bych to fakt na nějaký ne OEM vačky..:) nebo upravena ecu, nebo z jakýho koliv jinýho důvidu vyřazený nastavení předzápalu.

2010-11-12 07:51:49

nj ale pokud by to přeci jen bylo to kolečko na rozvody na klice, a je vyčvachtaný tak je jasný že se ti posune a tim se ti i posunou vačky cca ozub.... já to tak měl

2010-11-15 06:39:30

ja ted nebyla stewne na netu,dik

Jinak, rozvody byly mneneny na jaře-z nepochopitelnych duvodu sem mela přešvihnutý řemen od napínače kladky a tím i přeskočilo kolečko o jeden zub..odhaleno nááááhodouJen sem mrkla pod kryt a by,lo to nahoře...

Chci nechat zmerit predstih a jinak rozdelovac-co by se mohlo stat kdyz bych jej sundala, odpojila a znovu zapojila kabely?Snad nic?(cistila sem je byly totalne spinavy:)

Jinak mam ted strasnou spotrebu(7,8) no a volnobeh za studena na 2tis a jak se ohreje tak pobrumlava na 800(nekdy spadne na cca 600 a malem zdechne)

2010-11-15 17:00:50

Takže kladka na řemen altíku ti nehází???? ta je našroubovaná na tom kolečku, jinak nevím ale já mam volnoběh na 2tis od začátku co mam swifta a se spotřebou se nemůžu dostat pod 9l na 100km, a to přísahám že za opravdu netaham a jezdim volně....

2010-11-16 07:03:15

Steewne ja jezdila i za 6,5(taky netaham..jen nekdy..ale kdyz sme tomu davali nesel nad 7!!) LAe tj. jedno ;)

No zda to dela na altiku nevim..kouknu(jen nevim zda dnes...narocny den) ..ale...kdyz na 2500 ot.cca zmacknu plyn malinko neco piska(jak brzdy) ale ty jsou relativne nove...kdyz povolim piskat prestane..ale je to nepraviodelny..nekdy to dela kdyz vyssi otacky a povolim plyn taky...fakt zvuk jak kdyz by byly kaminky mezi destickama a kotouci...tak ze by?

2010-11-16 17:25:31

začínám tomu věřít víc a víc, poněvadž mě to dělal taky takové věci, to pískání může být řemen na altíku, dole na klice jestli se ti to doopravdy vyčvachtalo tak ti háže kladka která ti pohání přes řemen altík... nemusí to bejt tím jen si to myslím,

2010-11-17 20:58:26

tak toto pisteni pry delaj brzdy...ten plisek...ja ymslela ze kdyz neni pravidelny ze to btrzdy nebudou..

Jinak spotreba oppet krasnych 6,97 (430 km na 29,98 l)...a bylo to jen zmenou benzinky..u Agipu byla spotreba snad o lit vic..mno..ale to neni jednoznacne receno..vyjela jsem plnou na agip a ted plnou na jinou--takze spotreba OK uz.

Mam ale celkove klidnejsi auto..po celonerez vyfuku(novy tlumic namisto rezonatoru), po novych svickach NGK V power a serizen trocha volnobeh a taky potenciometr(uz mi to neprska tak do vyfuku)...

Taky se nam podarilo vymnenit 1 steft(puvodni mel 2 zavity total)..zas tak strasny to nebylo:)..kola drzi na 7mi zavitech...


Odpovědět