Fórum - Téma


Chybové kódy Suzuki SX4


Fórum SX4 I Chybové kódy Suzuki SX4

Informace o modelu: Suzuki SX4 I


1  2  3  4  5

2013-05-03 20:36:49

Ahoj všichni,

na mém Suzuki se rozsvítila oranžová kontrolka "motoru". Zkusila jsem "trik" s trojitým bliknutím světel a dveří a objevily se mi kódy b1133 a b1150. Bohužel na internetu vůbec nikde nemůžu zjistit identifikaci. Poradí mi někdo?

2013-05-03 21:50:06

juliek:

Poruchový kód B1133 znamená "příliž vysoké napětí akumulátoru",

kód B1150 znamená "porucha v komunikačním obvodu airbagu".

Ale jelikož se jedná o tzv. specifické kódy výrobce, skutečnost může být zavádějící.

Doufám, že to první písmeno je skutečně B, pokud by to bylo P, tak by to znamenalo s největší pravděpodobností závadu v okruhu druhé kyslíkové sondy.

2013-05-04 17:46:45

Co je to za trik s tím trojitým bliknutím? Světla chápu (tedy snad , ale co s dveřma? A co všechno, a jak se zobrazí?

díky za upřesnění

2013-05-04 22:14:00

Trikrát po sebe v intervalu cca 1 sekunda zapneš/ vypneš prepínač svetiel z polohy vypnuté svetlá do polohy zapnuté tlmené svetla a v tom istom intervale zatlačíš / pustíš 3 x spínač zatvorenia dverí / umiestnený na stĺpiku pod zámkom dverí a krytý čiernou manžetou. Musíš mať zapnuté zapaľovanie a zastrčený kľúč v spínacej skrinke / aj keď máš bezkľúčové štartovanie/. Miesto km na ťahometri sa ti zobrazí daný kód.

2013-05-05 08:23:32

boh60: díky moc. I když doufám, že to nebudu skutečně potřebovat

2013-05-05 14:52:52

Já jsem neměla klíč ve spínací skříňce. Měla jsem ho jenom vedle sebe, jako vždy a zapnula zapalování do polohy 2. A kódy to ukázalo. Takže není potřeba mít klíč v zapalování, když máš bezklíčkovou mechaniku.

2013-05-05 14:56:15

To Plukovník:

Moc díky za radu . Jak to takhle hned víš? Já hledala na netu jako blázen a nikde jsem ty kódy nenašla

Nicméně počítám, že to bude nějaká "blbost". Slyšela jsem, že všeobecně se někdy může stát, že počítač vyhodnotí chybu, aniž by tam ve skutečnosti nějaká byla. Je fakt, že autu jinak nic není, jezdí jako ďas :-D. Kódy jsem si vynulovala, ale kontrolka svítí dál, přesto že už mi to žádné kódy neukazuje. Mám najeto 65 tis. takže to asi nic závažného nebude...

2013-05-05 21:07:44

Možná to bude spojeno s náchylností na palivo. Kato to tady někde písal

2013-05-06 15:39:32

juliek:

Jak to hned tak víš? To proto, že plukovník ví všechno.

Jinak ty dvě hlášky nemusí mít se svícením kontrolky Check Engine nic společného a mohou tam být kdoví jak dlouho jako sporadická anomálie.

Řekni si někomu, kdo má nějakou diagnostiku, nebo scaner ať ti tu kontrolku zhasne a pokud zůstane zhasnutá, tak se nic neděje, pokud se ti neobjeví jiná hláška. Rozsvěcování kontrolky se často připisuje nekvalitnímu palivu. Je to již takový folklór, jenomže plukovník folklóru zrovna moc neholduje.

Palivo je jaké je. Obecně vyhovuje státní normě s ohledem na předepsané fyzikální vlastnosti. Horší je to s motorem a regulací spalování, kteréžto jsou na hranici svých možností s ohledem na to jak je stále více svazován ekologickými předpisy a limity. V současnosti je zřejmě nejhorší to povinné zaneřádění automobilového benzínu bioetanolem. A bude ještě hůř.

2013-05-06 15:52:50

Plukovník:

Já bych se taky možná přikláněla k tomu palivu...Už jenom z logiky...Normálně tankuju u jedné benzínky, a kontrolka nesvítila. Ale pak jsem natankovala u jiné (a to jsem si o ní myslela, že je dobrá, protože v předchozím autě Škoda Fabia 1,4 jsem palivem byla moc spokojená) a když jsem vyjela cca půl nádrže tak se kontrolka rozsvítila. Když byla nádrž plná, tak asi byla namíchaná s předchozím benzínem, protože jsem netankovala do prázdné nádrže, ale cca 1/4 tam byla původního benzínu, tak se kontrolka rozsvítila asi když to začalo brát ten blbej benzín. Jinak si to neumim vysvětlit. Chyby jsem vymazala, jiné to nepíše a kontrolka svítí pořád. Stačilo by na zhasnutí kontrolky odpojit baterii? Nechce se mi letět ke kámošovi automechanikovi kvůli zhasnutí kontrolky...

2013-05-06 18:33:17

Odpojení na cca 5 min by mělo stačit.....

2013-05-07 06:38:20

.... a ničemu to neublíží, když si potom znovu nastavíš hodiny a naladíš rádio.

2013-05-20 19:42:33

Zdravím, čerstvě jsem si koupil ojetou SX4 a hned po koupi se mi rozsvítila kontrolka ENGINE. Ptal jsem se předchozího majitele a on mi řekl, že se mu to rozsvítilo v průběhu času třikrát. Byla to prý chyba citlivosti nějakých sond (to jsem vyčetl i tady na netu), zarazilo mě ale, když mi řekl, že mu to v servisu vždy za 450,- Kč vymazali. ..to se mi nezdá zrovna ok. Řešil to už někdo někde? ..a za jakou cenu?

Díky!

2013-05-20 21:06:20

desperado:

Nechci strašit, ale mohl by to také být špatný katalizátor ( nový stojí cca 35000 kč.....). Možná proto se auta chtěl minulý majitel zbavit. Pokud ještě nemáš závadu vynulovanou, tak bych asi zajel do servisu, nechal si zjistit závadu, proč se to rozsvěcuje. A pokud by to byl kat, tak bych si nechal na tuto závadu vystavit protokol a asi bych si začal zjišťovat, jak se řeší nákup ojetého auta se skrytou závadou (zatajenou, jak píšeš, původní majitel o tom věděl) - odstoupení od smlouvy, sleva na ceně atd.

Lambdy jsou oproti katalyzátoru legrace...... Existují i neoriginální náhrady. Kat neorigo není.......

A kolik má auto najeto ? A rok výroby ? Jede normálně ?

Vymazat závadu lze odpojením baterie na cca 5 min....

Anebo bych zajel na emise a nechal si je přeměřit. Tam by se měl špatný katalyzátor projevit a navíc měřící protokol je oficiální doklad. A pokud budou emise dobré, tak by to kat neměl být.

Radon.

daniel  
Daniel Matteoni
2013-05-20 21:50:02

Taky nechci strašit, ale měl jsem podobný problém na Swiftu (ročník 2007) - kontrolka se vždy po nějaké době rozsvícela - nechal jsem vyměnit obě lambda sondy, ale nepomohlo, zabrala až výměna katalyzátoru, od té doby byl od kontrolky pokoj. Naštěstí mi v servisu nabídli starší katalyzátor z bouračky, takže jsem nemusel kupovat nový. Stalo se mi to ve zhruba 130.000 km.

Ale jak říkám, nechci moc strašit, snad tam budeš mít jenom vadnou lambda sondu...

2013-05-21 09:26:41

Diky za nazory.. ma to najeto 115 tis., rv 2008. Japonec.

Pred koupi jsem se byl na tuto vec ptat v Suzuki, kde to auto bylo servisovane (protoze jsem ten kod videl v zaznamech ze servisni prohlidky). Tam mi rekli, ze to byla chyba v citlivosti, a ze to stacilo vynulovat. Hned pote to proslo stk.

Ale to jsem netusil, ze se mi to tam hned po koupi objevi (a to jsem jeste ani netankoval). A docela mi to sviceni vadi.

Nicmene nemam duvod se domnivat, ze jde o ucelovy prodej z duvodu vadneho kat. S prodavajicim se znam.

V kazdem pripade si zajedu na emise a taky do servisu, do jineho nez kde to servisovali dosud a uvidim..

2013-05-21 19:26:38

Podle kilometrů už by to kat mohl být. Uvidíš na emisích. Pak dej vědět, jak to dopadlo,

2013-05-26 20:52:47

Tak už mně ta mrcha svítí taky. První problémy jsem s tím měl v cca 43000, pak to někdy svítilo, někdy ne a teď mám najeto asi 54000 km. 8000 km byl klid, tak jsem si myslel, že bude pokoj. Ale není. Zkusil jsem "vyblikat kód", ale ukázalo to 0000. Takže nevím nic. Vymazal jsem ji odpojením baterie a dál uvidím.

2013-05-27 11:17:23

radon: Ve středu jedu na emise, nechám si je změřit a vystavit protokol. Hned potom mířím do servisu.. Dám vědět, jak dopadnu..

2013-05-29 21:13:39

Tak jsem absolvoval měření emisí, vše naprosto v pořádku. Pak jsem jel do Suzuki, kde mi řekli, že od listopadu 2012 mají nějaký nový software, méně citlivý vůči českému benzínu, kterým přehrají ten původní. Pak by se již situace neměla opakovat.

..ale jelikož mi tu chybu vymazali už na měření emisí na STK, tak jsem si to zatím nenechal nainstalovat. Počkám, jestli se mi to znovu rozsvítí..


Odpovědět

1  2  3  4  5