Fórum - Téma


Chybové kódy Suzuki SX4


Fórum SX4 I Chybové kódy Suzuki SX4

Informace o modelu: Suzuki SX4 I


1  2  3  4  5

2013-05-30 17:48:55

DTC kód P0420 je vygenerován v případě, že výstupní diagram kyslíkové sondy č. 2 je velmi podobný diagramu kyslíkové sondy č.1. Může to znamenat stejně to, že je účinnost katalyzátoru pod prahovou hodnotou, jako to, že SW nedokáže rozlišit odezvu sond. Nedovedu si ale představit, jaký vliv na to může mít zrovna ten český benzín.

2013-06-12 21:33:44

Zdravím,nesetkal jste se někdo s tím že při pokusu nastartovat je slyšet jen cvaknutí a celá elektrika umře.Vrátím zpět do vypnuté polohy a zase obživne.Takhle 3xpokus a už to je totalně mrtví.Kontrolky na palubovce svítí jak vánoční stromek.Když ototčím spínačem světel do polohy parkovaček zhasnou kontrolky,ale obživnutí nic.

Po nějaké době bez všimnutí jak by se vzpamatoval a elektrika funguje jenže startovat nejde a celý se to opakuje.

Nějaký nápad?

Díky

2013-06-12 23:41:40

vybita baterka, ne? aspon takhle velmi podobne se mi po zime branila mazda

2013-06-13 06:52:22

hymas:

V okamžiku toho pokusu o nastartování, zkontroluj napětí na baterii.

Pokud poklesne pod 9 V, tak je buď špatná baterka, nebo zkrat na vinutí startéru.

Pokud napětí na baterii v okamžiku pokusu o start vidítelně nepoklesne, mohl by být příčinou přechodový odpor buď v silovém vedení plusu, nebo mezi mínusem baterie a kostrou motoru. V tom případě bys v okamžiku pokusu o start zase naměřil přechodové napětí mezi mínusem baterie a blokem motoru.

Skutečná příčina může být i záludnější, ale tímto je dobré začít.

2013-06-13 20:30:46

Tak jsem ze sebe udělal blbce.Zkratovaná baterka 2roky stará.Nepřipouštěl jsem si to.

Díky za rady .

2013-07-14 09:43:48

desperado: p.s. reaguji na předešlý. v sx4 se rozvítila kontrolka/žlutá/ dojel jsem na emise a vše o.k takže v suzuki mi natočí nový software a vše bude o.k.vše zapříčinuju český benzín z těma přísadama z řepky,, takže doporučení pro další nechat si natočit nový sotfware cca.za 480.kč a bude klid p.s. doporučení od suzuki

2013-07-15 07:12:17

jiri1164:

Přísady z řepky se přidávají do nafty. Do benzínu se přidává jen bezvodý etylalkohol vyráběný buď z kukuřice, nebo cukrové řepy.

P.S. To co "doporučuje" Suzuki je nutno brát s určitou rezervou.

2013-07-15 09:16:40

plukovník: takže nový software nainstalovat a nebo je to k ničemu diky

2013-07-15 09:33:11

Po zhasnuti kontrolky (provedl to technik na emisich) jsem tankoval jen Natural95 ultra u Makra.. vse ok.. pak jsem natankoval u OMV, kontrolka jiz opet sviti.. mozna to je nahoda, nevim.. jak budu mit cas, zajedu do suzuki a uvidim. Necham si prehrat ten software, snad to pomuze..

2013-07-15 09:51:51

desperado: pry to dělá nekvalitní český benzín čidla neb lambda sondy jsou citlivější

2013-07-15 12:23:38

jiri1164:

Nainstalování novější verze softwairu by pomoci mohlo, pokud to svícení způsobuje opravdu ta snížená schopnost starší verze rozlišit odezvu těch kyslíkových sond.

Ale kdo ti zaručí, že ta novější verze byla opravdu za tímto účelem vyvinuta a korektně odzkoušena.

Když se v servisu zeptáš na číslo původní verze a číslo té aktuální, tak se zřejmě staneš leda tak podezřelým zákazníkem.

Každopádně když se nenabízí jiné řešení situace, je to možnost. Tento problém se vyskytoval a vyskytuje napříč značkami.

Myslím, že benzín v tomto případě na vině nebude a nemyslím si, že český benzín by měl být zrovna špatný a třeba ruský nikoliv a o tom OMV nemluvě.

2013-07-15 12:52:19

plukovník: jo děkuji za radu j.z nymburk

2013-07-15 20:16:26

Zdravím,

pokud je dobrý kat (dobré emise) a jenom se rozsvěcuje kontrolka motoru, tak jsou možná tyto řešení :

  • nový software (pokud ovšem existuje......)
  • nová druhá lambda
  • po rozsvícení kontrolky závadu vymazat (odpojením baterie - nepohodlné, nebo vymazávat jednoduchým diagnostickým zařízením - stojí cca 600,- Kc, ......)

Anebo zabezpečení toho, aby druhá lambda dávala do řídící jednotky ten "správný signál" . Jde to snadno mechanicky anebo elektricky - tzv. emulátorem druhé lambda sondy. Bohužel jsem se sem snažil dát odkazy, ale nechce mě to pustit dál. Takže snad alespoň takhle.

Radon

2013-07-16 18:24:42

radon: zdravím a odpovídám na předešlý,dnes mi natočili nový software,existuje od 11/2012 a dělají ho v autorizovaných servisech suzuki

2013-07-16 19:00:21

jiri1164: Zdravím.

Je to dobré vědět, že něco takového existuje. Doufejme, že to pomůže.

Radon.

2013-09-01 19:27:46

juliek:

Chybove kody B sa týkaju audio

P1150

P1150 Suzuki Air/Fuel Ratio Sensor Circuit Range/Performance Malfunction Bank 2 Sensor 1

Possible causes

  • - Faulty Air fuel Ratio (A/F) Bank 2 Sensor 1
  • Air fuel Ratio (A/F) Bank 2 Sensor 1 harness is open or shorted
  • Air fuel Ratio (A/F) Bank 2 Sensor 1 circuit poor electrical connection
  • Fuel pressure
  • Fuel injector
  • Intake air leaks

What about the obd code?

The 1150 code is set when A/F sensor output voltage change value is not what the Engine Control Module (ECM) is expecting.

Symptoms

  • Engine Light ON (or Service Engine Soon Warning Light)

P1150 Suzuki Description

The Air-Fuel ratio (A/F) sensor varies its output voltage in proportion to the air-fuel ratio. Based on the output voltage, the Engine Control Module (ECM) determines if the air-fuel ratio is RICH or LEAN and adjusts the stoichiometric air-fuel ratio. The ECM also checks the fuel injection volume compensation value to check if the A/F sensor is deteriorating or not. A/F sensor response deterioration is determined by the ratio of the A/F sensor output voltage variation and fuel trim variation.

P1133

P1133 Suzuki HO2S Heater Circuit- Bank 1 & 2 Sensor 1 Electrical Malfunction

Possible causes

  • - Faulty O2 Sensor
  • O2 Sensor harness is open or shorted
  • O2 Sensor circuit poor electrical connection

Symptoms

  • Engine Light ON (or Service Engine Soon Warning Light)

P1133 Suzuki Description

A Heated Exhaust Oxygen (HO2S) sensor indicating rich at the end of a test is trying to correct for an over-lean condition. The test fails when the fuel control system no longer detects switching for a calibrated amount of time.

Preložiť to zvládneš?

Pre všetkych chybove kody ....www.carobdcode.com

staci zadat kod do SEARCH OBD-II CODES a stlacit lupu

a este vymazanie docasných chyb to iste ako aktyvacia ale 4x

2013-09-01 19:53:09

mrvain:

Chybové kódy mající na prvním místě písmeno B se netýkají audio, nýbrž elektronického příslušenství karoserie (Body)

Kódy týkající se pohonu (motor,převodovka) P - Power v případě, že na druhém místě za písmenem je číslice 1, jsou specifické kódy výrobce pro daný model vozidla a na webu se ničeho nedobereš i když si to přeložíš.

2013-09-01 20:11:55

Takže po třech měsících se mně dneska ta "mrška" rozsvítila znovu. Natankoval jsem u Benziny a asi po 50 km svítí.... Náhoda ???

Předtím jsem tankovával u Robin Oil-u a bylo to tři měsíce dobrý. Chtěl jsem změnit benzín a ejhle.... Zkoušel jsem po dojetí vyblikat závadu (zapnout klíček, 3x bliknout parkovačkama a 3x stisknout koncák na dveřích), ale zase mám kód 0000. Asi to neumím anebo ta chyba není v paměti ?

Takže zase budu aplikovat už "oblíbený" postup : odpojení baterky ....

2013-09-02 08:33:34

radon: skus tento postup na vymazanie DTC a napiš či to prosím ta funguje

kolega ma sx4,len tak pre info do buducnosti

1) Otočte spínač zapaľovania do polohy OFF.

2) Do 10 sekúnd od otočenia spínača zapaľovania do

polohy ON a zastavenia motora vykonajte

nasledujúce kroky a) až d).

a) Prepnite spínač čelných svetlometov do polohy

“SMALL”.

b) Prepnite spínač čelných svetlometov do polohy

“OFF”.

c) Kroky a) a b) zopakujte 3-krát.

d) 4-krát stlačte a uvoľnite dverový spínač na

strane vodiča.

3) Po dokončení predchádzajúcich uvedených krokov

potvrďte, že nie je zistený žiaden DTC.

2013-09-02 08:51:49

mrvain:

Tento postup mazání DTC samozřejmě funguje, jenomže Radon potřebuje zhasnout "mršku", a tady je již situace komplikovanější, tím více že řídící jednotka je již "unavená" neustálým nekorektním resetem pomocí odpojování a připojování baterie


Odpovědět

1  2  3  4  5