Fórum - Téma


Chybové kódy Suzuki SX4


Fórum SX4 I Chybové kódy Suzuki SX4

Informace o modelu: Suzuki SX4 I


1  2  3  4  5

2015-12-17 20:07:52

plukovník: Jasně, pouze jsem ji přejel ocelovým kartáčem. Pokud je funkční, není třeba s ní nic dělat.

2016-07-15 19:12:56

Tak koupena kovová vložka, výměna zdárně provedena. Zatím zkoušeno 2x na dálnici, vše funguje, nic nesvítí .

2016-07-15 22:09:54

Jasně, že nic nesvítí a ani nebude. Mám na nové vložce už 10000 km. a TK a vše vpohodě.

2016-07-16 07:13:12

jonko: Podle tvého návodu i na youtube, si vyřízl originalní obal katalyzátoru a místo něj navařil vložku? My originalní obal rozřezali na půl, vykuchali katalyzátor, vložili vložku dovnitř a zavařili poupravený původní obal. Akorát jsme tu vložku museli o něco zkrátit, neprošla by vyříznutým otvorem .

2016-07-16 07:19:28

kekros: Obal jsem vyhodil, zavařil jsem vložku přímo mezi horní a dolní díl svodu a taky jsem vložku trochu zkrátil.

2016-07-16 08:07:58

kekros:

Jestli tomu dobře rozumím,

Tak ta nová vložka má menší vnější průměr, než je vnitřní průměr toho originálního obalu ?

Že je možno ji do něho zasunout ?

P.S.

Řekl bych, že při tvém řešení je snadnější zachovat původní přesné rozměry a geometrii celého kompletu svodů.

2016-07-16 09:22:10

plukovník: Ano vložka má menší průměr než vnější obal, má také silnější materiál pláště. Je jasné, že vnější obal již není důležitý. Délka svodu musí být samozřejmě zachována, jinak by nešel svod namontovat ke spodnímu držáku. V podstatě je jedno, jak se to provede, důležitý je fakt, že se vymění kat.

2016-07-16 14:59:01

Ano vnější obal nové vložky vyplní zhruba asi 3/4 prostoru v obalu katalyzátoru. Kvůli tomu jsme drobet upravili uříznutou pulku obalu, aby po zavaření zpátky lépe dolehal k vložce .

Plukovník: Ano, svody za celý zákrok nezmění tvar.

Jonko: Pravda. Tak nebo tak, hlavne když funguje

2016-07-16 15:04:30

kekros: Dobrý já to měl ale jiné, já použil keramickou vložku s kovovým obalem a tam byl rozdíl v průměru zanedbatelný, cca 5 mm., což stačilo doklepnout a zavařit.

2016-07-16 15:13:06

jonko: Rozměry jsou stejné obou vložek. Rozdíl je asi zanedbatelný, ale my to raději poupravili, aby to vyplnilo co nejlépe celý prostor . Dle videa výše se to zřejmě dělat nemusí

2016-07-16 15:54:29

jonko:

Jaká je síla plechu toho původního obalu vložky ?

2016-07-16 16:30:57

juliek: taky se mi rozsvítila kontrolka, ale u mě to bylo palivo - asi je suzuki trochu náchylná, u renaultu jsem nikdy problém s benzínem neměl

2016-07-16 16:43:30

miraa:

Tak to jseš první a zřejmě také jedinný, na celém světě

MilanT  
Milan

Miraa, 2016-07-16 16:30:57 napsal:

juliek: taky se mi rozsvítila kontrolka, ale u mě to bylo palivo - asi je suzuki trochu náchylná, u renaultu jsem nikdy problém s benzínem neměl

2016-07-16 21:51:30

miraa: JulieK tu byla naposledy před víc jak 3 roky a určitě to za tu dobu vyřešila.

U tebe to bylo palivo - jako že jsi místo benzínu natankoval naftu? S tím by měl určitě problém i ten Renault, ne?

2016-07-17 06:31:42

...protože to je také zřejmě jediná možnost, kdy "kvalita" paliva může způsobit rozsvícení MIL.

2016-07-17 18:44:37

plukovník: Už si to moc nevybavuju, ale tuším tak o 1/3 byl plášť katu silnější, pěkně se to vařilo.

miraa: myslím, že tě bude čekat výměna KATU


Odpovědět

1  2  3  4  5