Fórum - Téma


cidlo teploty nasávaného vzduchu


Fórum Swift III cidlo teploty nasávaného vzduchu

Informace o modelu: Suzuki Swift III



2008-12-14 22:38:51

Potřeboval bych poradit kde najdu na suzuki swift 1.0 39kw čidlo nasavaneho vzduchu za odpovědi budu moc vděčny diky

2008-12-14 22:48:36

zaleži jaky ,čidlo teploty by mnelo byt ve filtru nevim jaky maš r.v ale do 95´je tam,a množstvy nasavaneho vzduchu VAP senzor je na stene ve smněru jizdy na pravo za mororem vedle motorku na sterače na 3darty a vede tam hadička

Hill  
Jaroslav
2008-12-14 23:13:08

To u stěračového motorku je obyčejný snímač podtlaku za filtrem, váha vzduchu vypadá, a hlavně funguje, jinak.

2008-12-15 18:44:31

ale tu vahu vzduchu ma jen GTI a nejaka vitara a baleno 1,8,normal nemaj maj tohle čidlo VAP sensor

2008-12-15 22:39:02

no neni to množstvi ale teplota nasavaneho vzduchu potrebuju to kvuli uprave vstřikováni a jeste bych potřeboval vedět jakym zpusobem vyndam ofuky na leve i prave strane topeni a jeste ty ofoky ktere jsou směřovane na boky čelniho skla diky moc za vsechny rady

2008-12-16 09:05:22

no tie stvorcove ofuky sa teoreticky daju vytiahnut aj bez davania dole palubovky. drzia na zacvakovackach a je na nich nasunute take hrannate potrubie. mne osobne sa nepodarilo ich vytiahnut bez davania dole palubovky. z opacnej strany to ide uplne pohodlne plochym srobovakom

a tie male drzia zo spodnej strany palubovky po jednom srobe cize tie neni moznost vytiahnut bez zhodenia palubovky

2008-12-16 11:16:54

díky moc a mohl by jsi mi jeste poradit jak tu palubovku sundam nez do toho nejak zacn u rypat díky moc

2008-12-16 11:44:23

takze zacnes tym ze podavas dole spodne plasty... tie co su v nich mriezky na repraky, ramik okolo budikov, kurenia, cely ten dekel co je okolo saltpaky a kopec tych drobnych plastov zo spodnej strany.

potom treba dat dole volant (neviem aky mas ale demontaz je vzdy podobna. vylupnes stred a v strede je matka a pod nou tisic hran na ktorom je volant nasadeny)

dalej treba vybrat budiky na to je dobre si vytiahnut lanko tachometra z prevodovky a mierne ho natlacit dovnutra od motoroveho priestoru. ziskas tak priestor na to aby si tam dostal ruku a vytiahol 3 konektory po vrchnom okraji a lanko tachometra ktore je presne za budikom tachometra

ked mas tieto drobnosti povolene tak potom zostava uz len drzak mechanizmov kurenia ten drzi tusim na dvoch sroboch a myslim ze lanko k ventilatoru bude mozno treba odpojit.

potom uz ostavaju sroby pri dverach z kazdej strany 2 nad sebou(ja som ich mal zakusnute takze som ich musel odvrtat a narezat tam novy zavit) jeden je skryty za skrinkou spolujazdca ked z nej vytiahnes vnutro a potom este tri sroby pod troma kritkami pod oknom.

a este aby som nezabudol treba odpojit elektriku palubovky su to 2 masivne konektory pri poistkovej skrinke

to by malo byt hadam vsetko. dufam ze som na nic nezabudol.

prvy krat som palubovku vytahoval cely den. ked uz vies kde su sroby a co mas kde odpojit tak to uz tolko netrva

2008-12-16 18:39:59

dobra diky moc nejak to skusim a jeste ten volant je uz s airbagem a nějak prostě ven vyloupnout nejde tak jestli nahodou vis tak mi porad diky moc


Odpovědět