Fórum - Téma


Co to je za konektor? Co způsobí nevhodné zapojení


Fórum Technický koutek Co to je za konektor? Co způsobí nevhodné zapojení




2010-10-18 11:05:19

Prosim Vás nevíte co to je za konektor???Byl neobsazený pod sedackou..

http://www.suzukiclub.cz/...ull/7455_806_dsc05807.jpg

2010-10-18 11:18:19

Nebude to na elektrický výhřev sedaček(pokud jsou jím vybaveny)?

2010-10-18 11:23:12

no myslej si to taky..horsi ze jak to takhle spojili, zacalo to kourit kdyz se rozsvitili svetla(bylo to puvodne rozpojeny...)

Jak je mozne, ze to tedy tak silene zacalo hrat?????

2010-10-18 11:29:18

Myslíš ten spojený konektor nebo ten rozpojený?

2010-10-18 11:30:28

ten spojeny..presne pasl...

2010-10-18 12:26:28

ten spojenej konektor s cervenyma dratama jsou kabely k zadnimu repru a ten rozpojenej bude vyhrev. ja taky cumel kdyz sem sundaval palubku na tu haldu konektoru co nikam nevedou :) rikal nam jednou ucitel ze v dobe hangarovych pocitacu pridavali rusaci do svych "pc" svazky kabelu ktery nevedly odnikud nikam ale ucel byl aby to vypadalo zajimave tak snad soudruzi z japonska nejdou stejnou cestou

Hill  
Jaroslav
2010-10-18 14:28:01

Rozměr sice správný, ale barva špatná - ty konektory do sebe nepatří. K vytápění sedadel už vůbec ne, na to jsou ty dráty příliš slabé. Pod sedadly by měly končit ve většině modelů konektory pro spínač ruční brzdy, kontakty zapnutých pásů, podsvícení panelu aut.převodovky a solenoid zamykání řazení automatické převodovky.

Ten zelený konektor s červeno-žlutým a červeno-zeleným drátem je vyhrazený pro podsvícení panelu páky automatické převodovky (je napojený na okruh parkovaček). Na fotce vidím, že červeno-žlutý drát (plus při zapnutí obrysovek) vede teď po spojení konektorů do černého drátu, to je vždycky kostra. To by měl být připravený konektor pro uzamykání automatické převodovky (v tom případě červeno-bílý drát končí v nezapojeném konektoru pod palubkou, ale černý je s kostrou spojený). Ten třetí konektor by měl být blokování bezpečnostních pásů, taky by měl být ukostřený jen černý, ostatní dráty mají končit v konektoru pro modul automatiky zádržného zařízení, které tam nejspíš taky nemáš.

To spojení se ti povedlo:

pojistka parkovaček v tomto případě hned tak nevypadne (slabý drát má větší odpor). Proto, že proud tekoucí přes jejich odpor nevyrazí pojistku rychleji, tak se z nich ve zkratu kouří. Nehledě k tomu, že dlouhým ohříváním pojistky se může poškodit i pojistková skříňka. Tak to rozpoj a nelámej si s tím hlavu.

Ještě poznámka: k zadním reproduktorům vedou šedá a zelená dvojlinka. Oranžová je jen k levému přednímu, ta se k sedadlům ani nepřiblíží.

2010-10-18 17:14:28

ale podle barev kabelu je ten zeleny privod proudu do neceho - kdyz to promeris, tak by tam melo byt +- 12V... ale jak rika Hill, rozpoj to a neres tyhle veci mam z auta vyhazeny

2010-10-18 17:15:53

Já tam vidim spojení obrysovek a kostry, což je opravdu špatná kombinace

2010-10-19 07:19:08

my to pak rozpojili to jo..ale jak sme rozsvitili svetla(kdyz ybly konektory spojeny)..zacalo to kourit..celymu jednomu dratu(myslim cervena izolace mozna s nejakym barevnym zda mozna zelenym pruhem) se roztekla ilolace(zaizolujem smrstovaci buzirkou, drat je cely obnazeny)

PS:vyhodili sme hned baterku a pak svitilo jen leve obrysove svetlo a svetelna houkacka-dalkovy nesly a nesli ani potkavacky...ale potom zahybali s packama a pry to svitilo..asi malinko spraseny kabely od volantu k packam:(

2010-10-19 12:20:30

ten jeden konektor,který tam máš,mám i já v kabriu

2010-10-19 14:48:38

hlavne ja mam uz ted strach ze někde v autě zčudnu zrona tak jak se bojim že mi upadne kolo atp...

2010-10-21 03:38:32

no já od tý doby co se mi hřály kabely vozim v autě hasičák. představa že mi hoří auto a já se mužu jenom dívat se mi moc nelíbila.

2010-10-21 13:30:14

nj hasicak..kdyz se to furt hreje je to naprd ne??To uz pak ej na plameny..musi se hzachranit kabelovy svazek-baterku ven...nez jsou plameny...ale hasicak neni ani tak blbej pro nejhorsi pripad

2010-10-21 17:38:19

Hasičák v autě určitě není špatná věc - já třeba vozím v kufru 1 kg práškovej a v kaslíku před spolujezdcem hasící sprej. Nikdy nevíš, kdy něco takového budeš potřebovat ty nebo třeba někdo úplně cizí na silnici, komu tím můžeš klidně i zachránit život. Jasně že je lepší ho nepotřebovat, ale zrovna tak je lepší nebourat a stejně se to stává a nikdo neví, kdy to potká zrovna jeho. Jak říká jeden můj kolega, bývalý voják, veterán z Iráku a Afghánistánu - "Kdo je připraven, není překvapen."

Ale to už jsme se dostali hodně off-topic.

2010-10-21 17:43:37

já přepíšu větev, páč hoření s elektroinstalací souvisí......za 19 let praxe mi už dvě káry shořeli


Odpovědět