Fórum - Téma


Couvací asistent ...


Fórum SX4 I Couvací asistent ...

Informace o modelu: Suzuki SX4 I


1  2

2012-03-11 13:42:10

Tak jsem si pořídil elektromagnetický couvací asistent z Číny z reklamy DH Gate na foru Suzuki . Je to jednoduchá věc , montáž zvládne průměrně zručný člověk , bez vrtání do nárazníku .Kdo se na to necítí , udělá mu to servis . Funguje bez problému , hlásí překážku na vzdálenost cca.70 cm přerušovaným a blíže souvislým pískáním .. Tady se prodává nejlacinější na internetu za 999,- až 1400 ,- Kč. Objednal jsem to z Číny , doprava ZDARMA doporučeně za 14 dní , a celková cena cca. 550 ,- Kč. včetně dopravy . Nemá to chybu . Doporučuji. Mají jich tam tisíce za různé ceny .

2012-03-11 18:35:04

byla by adresa,? diky

2012-03-11 19:39:30

Proč tak složitě. Mrkni na AUTO-MOTO ELEKTRONIKA. Mám od nich přední i zadní asistent a perfekt. Velký výběr a solidní přístup.

2012-03-11 21:46:44

Stránky AUTO MOTO EL. znám , ale asi jsi nepochopil , že tady nemusím vrtat nárazníky , a neplatím ani poštovné a je to doporučeně.. Oni to nakupují taky v Číně a já byl zvědavý , jak to s tou Čínou funguje .K mému překvapení bezvadně . U nás je poštovné doporučeně , dražší než samotný výrobek . A složité je to jako na každém internetovém obchodě , tak proč ne . Přední asistent nepotřebuji , to zastavím na centimetr i bez něho.

2012-03-12 08:24:44

Na aukru jsem zakoupil "couvací asistent". Je tam prodejce pod zn.SUPER PRODEJCE, jedná o pana Varhaníka, Jihlava. Zboží jsem měl doma za 14 dnů a cena byla vynikající a to 399Kč. Prodejce tam má inzerované dva druhy a to s bzučákem a nebo LED displei. Doporučuji, je to špica!

2014-08-30 14:03:15

Nechal jsem si instalovat bezdrátový parkovací asistent STEELMATE PTS400Q1, neboť jsem nechtěl tahat drátky přes interier. Řídící jednotka s vysílačem je umístěna v kufru za pravým bočním plastem, takže nijak nepřekáží v zavazadlovém prostoru. Je k ní i dobrý přístup přes plastové víčko, jenž tuším slouží ke kontrole uložení zadního tlumiče. Napájení displeje s přijímačem je pod palub. deskou "za klíčem" a aktivuje se zařazením zpátečky po rozsvícení zad. park. světlel - od ních je napájena řídící jednotka.

S asistentem jsem navýsost spokojen, akorát při simulaci rychlého couvání se senzory aktivovaly až při poloviční vzdálenosti ( 0,9 m ) oproti pomalému ( 1,7 m) - při rozumném provozu jen hypotetické mínus.

MilanT  
Milan
2014-08-30 14:40:58

karel.01:

To je prima, taky jsem zastáncem bezdrátových přenosů a technologií. Uvažuji o zadní bezdrátové kameře.

Jenom nerozumím jedné věci. Píšeš, že se to aktivuje po rozsvícení zadních parkovacích světel (během jízdy bych je nazval též obrysovými). Ty (a nejen ty) máš denní světla, při kterých zadní obrysovky nesvítí. Nemáš tu jednotku napájenou spíš ze zadního couvacího světla?

2014-08-30 14:47:42

Máš recht - je to napájeno z couvačky, akorát jsem to blbě napsal .

MilanT  
Milan
2014-08-30 15:41:34

Jedna (dvě) hloupá otázka do pléna: Jak by se chovala ta čidla, kdyby mezi sebou měla kouli tažného zařízení? Signalizovalo by to překážku těsně za autem, která ne a ne uhnout a nelze jí ujet?

2014-08-30 19:24:27

Taky jsem před časem řešil tuto otázku, nakonec jsem pořídil takovouhle lupu na zadní sklo: http://www.ebay.com/itm/W...an-SUV-DHUS-/251421422564

2014-08-30 19:46:43

milant:

Koule čidlům nevadí, protože celé zařízení funguje na principu sonaru, které vysílá směrem dozadu od vozidla ultrazvukový signál na kmitočtu 40 kHz a řídící jednotka vyhodnocuje vzdálenost překážky podle odraženého signálu od překážky za vozidlem na starém známém principu triangulace. Parametry tohoto odrazu výrazně neovlivní ani zadní nárazník, ani zařízení, který je jeho součástí.

MilanT  
Milan
2014-08-30 20:12:37

plukovník: Díky za vysvětlení.

Princip triangulace je mi znám velice dobře z vojny, kde jsem působil jako dělostřelecký průzkumník a zjišťování souřadnic cíle pomocí dvou pozorovatelen (respektive dělostřeleckých buzol PAB) je mi znám.

Funkce sonaru (odraz vln) je mi už více prakticky vzdálena, ale nějak mi to připomíná ponorky, lodě...a netopýra.

Takže když tohle všechno dám do souvislostí, začíná mi přihořívat.

2014-08-30 21:07:57

plukovník: "ultrazvuk" ,jeho směrové vyslání v měřeném čase, a po odražení od překážky,přepočet na vzdálenost ,

termín sonar je užíván ve spojení s měřením hloubky ,či překážek pouze ve vodním prostředí , mohli bychom se dostat k sonografii a tam je to ještě zajímavější ,vzhledem k různé vodivosti různými tkáněmi ,a jejich graf znázornění ...

couvací čidla -: překvapivě ho - ale velmi ovlivní déšť ,i mrholení, což jest problém a velká nectnost těchto systemů, ultrazvuk se vzduchem šíří tůze nerad ...a za deště,či mrholení je schopen a rád se šířří rychleji ,lépe a dále a tudíž s odchylkou , bohužel tato odchylka dokáže u některých "domontovaných " levných sys od suzuki dealera- překonat až 35cm, což již mnoho z nás ,včetně mé osoby- zaplatilo ,nějakými těmi Kratzer na nárazníku , ale nutno říct ,že couvací kamera od sousedů - taky není žádnej zázrak , zony zelená oranž,červená taky nesedí , v oranž jsem docouval na nárazník kolegy vozu stejné značky a on to okomentoval pouze slovy daly si pusinku , už jsem to taky zažil

2014-08-30 21:32:15

instr:

No a právě z těchto důvodů to mazaný Autoveterán vyřešil namísto couvacích čidel zvětšovací lupou na zadní sklo. Ta za deště, mlhy a sněžení nic nezkresluje, maximálně rovnou celá zmizí...

K čemu je nějaké "sono", dost na tom, že s tím otravují ve všech televizních seriálech z nemocničního prostředí

2014-08-31 00:26:36

Ta lupa je zmenšovací a za deště nezmizí, protože je na okně zevnitř.

2014-08-31 04:57:51

autoveteran:

Tak to máš dobré.

V tom případě za deště mlhy, a hustého sněžení zmizí celé okno, auto a možná se ztratí i sám veterán. Ale zůstane alespoň zmenšovací lupa, pevně nainstalovaná zevnitř.

A to je dobře

No a když už to ničemu nepomůže, lze to brát alespoň jako dobrý vtip

MilanT  
Milan

autoveteran, 2014-08-31 00:26:36 napsal:

Ta lupa je zmenšovací a za deště nezmizí, protože je na okně zevnitř.

2014-08-31 07:48:14

autoveteran: Tyhle lupy jsem samozřejmě zaregistroval, ale v reálu jsem je nikdy neviděl (asi to moc lidí nepoužívá). To je nějaká fólie? Drží to tam podtlakem nebo lepidlem? Jak si to rozumí s rozmrazováním skla?

2014-08-31 08:09:24

milant:

Používají to někteří majitelé dodávek se zadními dvoukřídlými dveřmi, nebo u aut s pneumatikou na zadních dveřích. Někde to také používají u plexi pultů na pokladnách v supermarketech aby lépe viděli do nákupních vozíků nepoctivých zákazníků.

2014-08-31 09:53:35

Drží tpo normálně adhezí, je to takový ten lepivý plast. Nastříkat okenou, připlácnout, vytlačit bubliny (nějakou jsem tam nechal co byla obzvlášť odolná, ale je vidět jenom zvenku, zevnitř to není vidět). Mám to přes topení, od středu trochu vpravo, taky jsem se obával, ale to topení je jen takové vlažné, není to horké, takže to tomu nevadí. Stejně to dostává v létě praženici od sluníčka. Mám to už tak přes rok a naprostá spokojenost. Na parkovišti při couvání většinou koukám do toho, ukáže to lidi i v "mrtvých zónách".

2014-08-31 12:46:10

autoveteran: a nebo z nemocničních serialů použít infuzní set plast s fízákem , připlácnout naplocho na zadní okno a před to namontovat couvací kameru samo zevnitř-jinak by ten pytel nezvětšoval , pak je systém dokonalý

v každém případě couvat vždy s dobrovolným "ukazovačem" vně vozu pokud možno neřidičem a po použití srolovat ...


Odpovědět

1  2