Fórum - Téma


Couvání proti kopci


Fórum O vozech našich členů Couvání proti kopci


Diskuze o vozidlu

2007 SX4 I 1.6 VIN: TSMEYB21S00246955

1 fotek  |  74 diskuzí

Výkon motoru 79 kW (107 PS) při 5600 ot./min. Točivý moment: 145 Nm (107 ft/lb) při 4000 ot./min. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 586 ccm (97 cui), 4-válec, 16-ventil, M16A.


1  2  3  4

2010-11-22 21:32:11

To chápu, ale kolik na ní dali slevu a jak to, že hapruje spojka po třech letech, když to byla šlechtěná ráce?

2010-11-22 21:52:01

netuším...to se chci optat Janise

2010-11-23 12:20:15

čéče, ale všímám si, že SX4,Swift a Splash jsou na spojku hodně citlivý.....nevím, ale můj názor je držení nohy na pedálu. Pak opravdu, když se vyndá lamela, tak je na hadry....Jasně že tomu pomáhá i styl jízdy, ale můžu s čistým svědomím říci, že jsem spojku u nové Sexušky dělal po ujetí 2000km. S pánem jsem se poté svezl a bylo mi to jasný, ale zas měl tak dobré chování a vystupování, že oprava proběhla na záruku s tím, že se pedálu bude dotýkat jen při řazení nebo rozjíždění, pro starší lidi bych volil automat, navíc i mě třeba vyhovuje

2010-11-23 16:22:04

Je zajímavé co kolik lidí vůbec není zvyklých pokládat nohu vedle spojky na podlahu, ale mají ji furt na spojce. A to i v případě že moc často neřadí. Já řadím v jednom kuse a to ještě používám meziplyn a nohu mám vedle na podlaze pořád. Spojku jsem nikdy nepotřeboval měnit pod 120 000 a to ještě nikoliv z důvodu opotřebení lamely.

2010-11-23 16:31:30

Já teda se musim přiznat, že hlavně ve městě tu nohu zapomínám na pedálu

2010-11-23 16:43:58

A meziplyn používat v dnešní době????To je trocha absurdné

2010-11-23 17:02:04

Při prudkém podřazování ve vyšších otáčkách, ať už do kopce nebo z kopce, proč né. I v době synchronizovaných převodovek se šetří synchrony, rozvody i spojka Ale to vy mladí neznáte. Nevíte co to je sedět za volantem vajtřasky, stojedenáctky, nebo ótéčka.

2010-11-23 17:04:16

To mi vyprávěj, když jsem odkojen LIAZem

2010-11-23 19:18:30

Meziplyn v dnešní době je uplně normální : mám 19 roků a do kopců nebo při rychlejších rozjezdech jedině mezi plyn ;)

2010-11-23 19:41:38

Samozřejmě, každý sportovní jezdec se bez toho neobejde a to nemusí závodit zrovna s Tatraplánem.

2010-11-23 19:47:14

Tak je ten styl jízdy určitě pro převodovku lepší, ale jak pravím, dneska to už ten efekt nemá

2010-11-23 19:51:25

Má to efekt, že mnohem rychleji zařadíš, nespadne ti rychlost a rozvody i převodovka nedostávají takové kopance. Hlavně když potřebuješ podřadit o dva stupně dolů.

2010-11-23 20:28:39

Však u modelů 2010 ti defacto tuhle funkci splňuje motor, při řazení si automaticky zvedne otáčky

2010-11-23 21:03:49

no bohužel to už auta dělají některé za řidiče. už auto dělá polovinu práce za šoféra. to se mi nelíbí ;)

2010-11-23 21:12:58

Ale je to tak

2010-11-24 05:06:49

To, že dnešní auto dokáže řídit i cvičená opice, řidiče, který je ješitný na svůj řidičský um dost irituje. Z tohoto důvodu jsem nepřišel na chuť automatu. Ten patří do Ameriky, kde řidiči nic neumí a autem tam jezdí každá stará bába. Jsem fajnšmekr, který si s řízením rád pohraje. Proto také ten meziplyn.

2010-11-24 12:47:12

já si občas taky dávám meziplyn ,s tou nohou na spojce,celkem jsem čuměl,co lidí ji nechává např. na červenou na spojce,myslel jsem si,že to snad už ani nikdo dělat nemůže,ale když jsem se na to zaměřil,nestačil jsem se divit,co lidí tenhle zlozvyk má .Pro mě je to už automatický,vyřazovat a pouštět spojku,taky jsem už viděl několik řidičů,kteří zastavili na červenou do kopce a aby nemuseli brzdit,pořád se jako by malinko rozjížděli ,no síla

2010-11-24 16:09:20

Navíc ty lidi co na křižovatce když je červená a čekají s tou nohou na spojce, případně v kopci pocukávají, tak když padne zelená tak místo aby se rozjeli, tak čekají dál snad na modrou, nebo na to jaká další barva padne... Takže na jeden světelný cyklus projedou asi tak tři auta.

2010-11-24 17:59:34

Naprosto souhlasím s Beaumontem. Kdysi dělali,tuším, v Hradci Králové pokus. Délka zelené spočítaná na průjezd deseti vozidel - no a skutečnost byla průměrně PĚT kusů ! Potom to má ve městech odsypávat. Ospalci mě často lezou na nervy

2010-11-24 19:01:09

Navíc ten čumák český, co na zelenou namísto aby se rozjel, tak stojí a čumí, tak se nakonec rozjede, rozhuláká to a pak ač je ve městě, tak všechny osumdesátkou předjede. Jsem z Prahy tak to vidím každý den.


Odpovědět

1  2  3  4