Fórum - Téma


cukání motoru


Fórum Baleno cukání motoru

Informace o modelu: Suzuki Baleno


1  2

2008-04-16 13:44:20

kuukna tam.zatím řeším závadu cukání,tak chladič jde stranou.Neteče,ale už má dost.Díky

2008-04-16 13:46:46

Chladič jde zatím stranou.Teď musím vyřešit to cukání.Ale kuknu tam díky.

2008-04-25 14:31:30

Tak palivový filtr nový,potenciometr škrtící klapky zkoušen z druhého auta a stále cuká.Dnes ještě zkusím prohodit kabely ke svíčkám ale už jsem z toho nešťastný.Tak bych zkusil vyčistit škrtící klapku,můžete mi poradit jak a čím se to dělá?A ještě jsem tu někde postřehl čidlo chladící kapaliny,které ovlivńuje vstřikování paliva a volnoběh otáček.Je tomu tak?Nebo čím by to ještě mohlo být?Díky za odpo.

2008-04-28 09:15:47

JA BYCH NA 90PROC. ŘEKL ŽE TO DĚLÁ VZDUCH! MĚL JSEM KDYSY TEN SAMÝ PROBLÉM NA FORDU, KOUMÁCI V SERVISU TOHLE TÁMTO , ÚČET NA MAŠLI... NAKONEC JSEM DOSTAL DOBROU RADU ABYCH PROHLÉDL VZDUCHOVOU KLAPKU A POTAŽMO SACÍ HADICE PŘED A ZA KLAPKOU. NAŠEL JSEM MALOU TRHLINKU V HADICI PŘED KLAPKOU, SKUTEČNĚ MALINKOU TĚSNĚ VEDLE PÁSKY. HADICI JSEM VYNDAL, TRHLINKU ZALEPIL SEK. LEPIDLEM NA GUMU. BYLO PO PROBLÉMU ZA 20KČ. TAKŽE PROBLÉM BYL ŠPATNÝ POMĚR PALIVO-VZDUCH! ATˇ SE DAŘÍ. ČALOUNÍK

2008-04-28 09:24:40

Díky za radu.Je pravda,že jsem čistil klapku (byla jak kolomaz) a teď je to o poznání lepší.Dám na radu,jdu překontrolovat hadice.Třeba to bude ono,-no rád bych!

2008-04-29 08:13:41

A co benzín bereš stále na stejné benzince? já když beru na jdené tady u nás, tak to taky cukalo. a ne jenom mě ale i kámošovi který měl taky japonské auto.

2008-04-30 10:08:33

S tim vzduchem nevim, na závodech mi jedný ráně prasklo celý sání vzduchu a zjistil jsem to ž doma když sem to začal rozebirat a čistit. Taky se koukni jestli maš pruchozi všechny hadičky k nadobce s aktivnim uhlim a ty čidla co tam sou, jak je na tom vaha vzduchu apod. Mě to dělalo a po vyčištění nádrže a všeho ostatního pohoda. Jo v nádrži byl bordel jak sv.ně. A to sitko co je na čerpadle bylo uplně černý. Byl sem z toho zoufalej, zvlášť když to začlo 2 dny před zavodama. Ale pak 6 ve finnale, protože to pro změnu přestalo řadit, ale pohoda.

2008-05-07 16:18:36

Tak se zase hlásím.Vyměněno:filtr palivový,vzduchový,lambda,svíčky,kabely ke svíčkám,potenciometr škrtící klapky,vyčištěna klapka.Mírné zlepšení nastalo.Ale cuká stále.Porďte prosím kde je váha vzduchu a kolik stojí,příp.kde se dá sehnat na Baleno 1.3 16v r.96.

2008-05-07 17:56:16

ahoj lidi , jelikoz mam taky baleno tak se taky zajimam o tenhle problem: to co tady ostatni zminujou se mi nezda jako reśeni!!podud ti to rozsviti check.tak zajed na diagnostiku.nactou ti to techem I a II .podle toho co tam maj.pokud ti ale rozsviti check tak ridici jednotka vi ao problemu a bude tam zaznamenany.podle me je to bud snimac otacek na klice CKP nebo vaha vzduchu(teplota vzduchu).uvudis vic pozna diagnostika.zhajed tama mas po problemu!! kdybys byl z krkonos tak bych ti to nacetl i ja ale mas to sem daleko tak skus jakykoli autorizovany SUZUKI.

2008-10-27 16:32:10

Nazdárek, mám stejnej problém. Mám Suzuki Baleno 1.3, 16V, rv 97. Problém s cukánim se objevil poté co jsem musel vyměnit těsnění pod hlavou. Do té doby to šlapalo nádherně. Ale hned druhý den po výměně těsnění to začalo škubat. Prostě držim plyn na urč. otáčkách a najednou se rozsviti CHECK ENGINE a auto zacne ztracet na tahu. To se mi děje při nižších otáčkách. Když tam sou vyšší a jedu třeba 90-100 tak výkon tolik neklesá, ale CHECK svítí pořád:( Vyměnil jsme palivovej filtr a svíčky s kabelama k cívce. Beze změny. Kdyby někdo na něco přišel, hoďte to sem nebo mi pište klíďo na mail(portman.franc@seznam.cz) nebo icq (282167289)

2008-10-27 16:55:32

Zlatej karbec.......

2008-10-27 17:48:32

Čus,tak sem si to všecko pročetl a další jednoduchá věc je zkontrolovat vstrikovače..Stačí když jeden vstřik dá o trošku benzínu vic nebo míň a začne to dělat bordel..v nižších ot. to jednotka nepozná,ale ve vyších už tam de dost benzínu na to,aby to jednotka poznala! Postup kontroly: oddělej lištu se vstřikama od sání,vem si nějakej kelímek nebo něco kde sou ozn, mililitry..odpoj přívod proudu od vstřiků,nákym způsobem zapni čerpadlo..natáhni od baterie + a - ,a připoj je na vstřik a nech to cákat do toho kelímku s "ml" 30 vteřin,takhle to udělej u všech a zapiš si kolik kterej vstřik propustil benzínu za těch 30 sekund..a hlavně se podívej jak ten vstřik roztřikuje,jeden z nich může bejt třeba přicpanej a nebo dává víc...Zkus to,není to tak složitý,jak to vypadá

gti
Lukáš
2008-10-28 11:15:00

jako první si skus vyblikat chybu apak skontroluj konektory na čidlech teploty a snímače klapky vzduchu jelikož si měl sundanou hlavu a řídící cednotka to vyhodnotí jako chybu tak di po dřátech

2008-11-24 23:02:48

Problém vyřešen Cukání motoru přestalo poté co jsme u balíka vyblikali chybu. Jednalo se o špatné čidlo regulace tlaku vzduchu....nebo něco na ten způsob. Po důkladném vyčištění už motor necuká.

2012-08-10 16:26:42

chlapy resim problem moji zname ma baleno 1.6 16v 4x4 97 a motor netahne a pri seslapnuti plynu je schopny me auto vskubat ven jako kdyby nemelo benzin ale toho je dost diagnostika nic a cistila se nadrz parotoze privodni trubka uz padla za vlast obcas to jede v pohode ale vetsinou nee prosim o radu jinak zesedivim dekuju


Odpovědět

1  2