Fórum - Téma


demontáž brzdového bubnu u suzuki sx4 2WD japonec


Fórum SX4 I demontáž brzdového bubnu u suzuki sx4 2WD japonec

Informace o modelu: Suzuki SX4 I



2015-03-30 23:07:35

Dobrý den vážení přátelé, mohl by mi a také ostatním někdo poradit a popsat demontáž zadního brzdového bubnu u suzuki sx4 2 WD, disk se dotahuje matkami Děkuji předem za odpověď, s pozdravem Fery.

2015-04-01 12:26:57

fery:

https://www.youtube.com/watch?v=u7sr_OikTu4

rabbit

2015-04-01 13:15:37

Rabbite moc děkuji za sebe a doufám i za ostatní členy za skvělé video k danému tématu, kde je navíc i demontáž a montáž předních a zadních brzd. Toto video nemá chybu, ještě jednou díky Rabbite, zdraví Tě Fery a samozřejmě taky ostatní členy klubu.

2015-04-09 16:46:14

Zrovna minulé léto jsem dával dolů bubny, držely docela fest, ale šlo to dobře . Pakny vypadají, že je budu měnit až tak kolem 200 tis. km

MilanT  
Milan
2015-04-09 17:42:47

kekros: Zřejmě patříš mezi dobré řidiče, kteří předvídají a podle toho jezdí, brzdí motorem, správně řadí a podřazují...Nejhorší je trouba, co jede 90 do poslední chvíle a u značky obce zahamtne brzdy, klesajícízatáčky projíždí zásadně s rozsvícenými brzdovými světly nebo dokonce panicky brzdí do kopce, jen aby aby snížil rychlost. A úplně nejlepší je zahamtnout brzdy na červenou a držet ten pedál brzdy sešlápnutý. To dělá dobře nejen těm horkým kotoučům a bubnům, ale i řidičům za tím troubou, co jim to zejména za tmy pere do očí třemi červenými světly.

2015-04-09 18:07:04

pan na videu odborník,na dalším videu dává kotouče a neočistí dosedací plochu náboje, bude se divit že drbou kotouče,neřídit těmito návody do puntíku

2015-04-10 16:52:59

milant: Je to jak říkáš. Snažím se předvídat a kde mohu, tak brzdím motorem. Šetří to palivo, brzdy a dokonce i nervy . Přední mi vydržely 90 tis. km (kotouče i destičky) a zadní obložení vypadá po 110 tis. km viz. obrázek. Je tam ještě skoro celé čitelné číslo dílu.

MilanT  
Milan
2015-04-10 18:08:42

kekros: To jsi dal jinou fotku, to je nový auto, ne? Slušný

Na pažoutu jsem měnil přední destičky v 80 tisících a podruhé i s kotouči ve 140 tisících. Je pravda, že ty kotouče už hrozily oddělením od středů. Při tom jsem preventivně shodil bubny a vyměnil zadní pakny. No, bylo to skoro zbytečný, ale auto jsme dávali synovi a tak má na pár let pokoj.


Odpovědět