Fórum - Téma


Draha pruzeni


Fórum Vitara / Escudo / Sidekick I Draha pruzeni

Informace o modelu: Suzuki Vitara / Escudo / Sidekick I


1  2

suzukix90, 2012-08-01 17:36:54 napsal:

.. koupil jsem před nějakým měsícem taky X90 (naprosto zdravá kastle), mám stejný dotaz, zvednout do 10 cm, byl jsem s tím několikrát v terénu, na zimních pneu, vyjel jsem vše co Vitara na Vraníkách i po dešti, ona mohla zastavit i v kopci to já si dovolit nemohl, už mám domluvený Vraníky taky ale ta průjezdnost by chtěla být větší, jezdím s tím i každodenně po silnici tak nějaký "kompromis" za rozumný prachy, jak to zvednout a aby neodcházely na autě často různé věci. Je to vůbec možné, trochu se to zvedne na kolech PROTEKTOR 195/80 R15 PNEU VRANÍK TRUCK 2000 PLUS, mám i 16 ráfky ale to by se tam asi nevešlo. Takže i proto. Díky všem za info ... ..

2012-08-01 18:14:20

X90 se zvednout dá cca o 12-14cm, nicméně pak nemá význam kupovat 195/15 ale 235/70 nebo 235/75 R15

Zvedám Vitary už nějakej ten rok, a vycházim z mnou upravené sady, která se po internetu pohybuje jako super sada, ta ovšem po namontování láme přední klouby.

Moje sada nic nepoškozuje navíc dávám záruku při dodrožení záručních podmínek, 5let, kdy nejdůležitější podmínka je jednou ročně bezplatná kontrola u nás. To že z kontroly vzejdou nějaké případné opravy je pak na rozhodnutí majitele kde si je nechá udělat, nebazíruji na tom aby jezdili lidi jen ke mně, šikovnejch nás je víc i když poskrovnu. Nicméně závady spojené s naší úpravou řešíme bezplatně po dobu záruky a v rámci záručních podmínek.

Zvedá se buď jen na podvozku nebo i kastle, tedy základ je 6cm podvozek, 5cm kastle, plus to co udělají pneumatiky. Pochopitelně pro větší gumy je nutné upravit obojí.

Zvedat samotnou kastli, bez úpravy podvozku je jen na efekt bez jiného významu.

Sada na podvozek 4500,- sada na kastli 5300,- práce podvozek +-6000,- práce kastle 6500,-

ale pozor, s kastlí se dá hejbat jen když nemá shnilé nosníky.

mikulka, 2010-06-01 22:02:51 napsal:

ty podložky za ty prachy jsou podle mě k ničemu, 2 cm ti nic neřeší a máš to jen na zadek, vitara se dá zvednout zhruba o 5 cm,tak aby když vše uděláš jak máš všecko fungovalo,neodcházely poloosy, dá se to zvednout ještě vejš,ale to musíš zase snížit přední diferenciál- což ti zase moc nepomůže, tak jak říkám ideál je 5 cm. Potom ještě můžeš udělat body lift-zvednout karoserii od šasí, třeba taky 5cm. V časopisu offroad revue vyšel článek s návodem jak zvednout vitaru, jsou tam i výkresy a rozměry podložek, dej mi e-mail a já ti pošlu, to není problém, nebo mám známého co dělá celou soustavu na zvednutí vitary tj. ( podložky nad pružiny dopředu,zadní delší pružiny, prodloužení předních i zadních tlumičů, dorazy dopředu i dozadu, mezikus nad zadní diferenciál + lanko,nebo kurtu na omezení vyvěšení přední nápravy-zamezuje riziku zničení poloosy) ..

2012-08-01 18:26:45

ten článek jsem psal já, ty výkresy jsou původní bez následné úpravy, podle těhle výkresů ten podvozek nefunguje jak má, celé to prošlo vývojem a je to dnes v úplně jiných mírách při kterých nic neodchází

2012-08-01 18:35:20

Děkuji za rychlou reakci, rady i dostačující info, jen ještě nějaká doplňující otázka, jaký je rozdíl mezi Vitarou a X90 popřípadě opačně co mají společného? Občas mrknu na net ale info o X 90 moc není, hodně foto a video ale když jsem něco potřeboval zjistit nikdy jsem nic nenašel. Tedy v češtině.

Zeptám se ještě co obnáší ta sada na podvozek a jestli i ta je popřípadě možná koupit Vaši sadu samostatně s návodem na montáž?

Jinak auto shnilé není, bylo dobře ošetřováno perfektně vystříkané, a zevnitř jsem měl vše venku, a vše ošetřil a natřel. Info je lákavé, Mne jde o to spíše zvednout podvozek, abych projel terénem, samotnou kastli jsem ani neměl na mysli. Cenu znám a určitě se na něčem domluvíme nebude to dnes ale určitě brzy.

2012-08-01 18:37:23

Jo auto na foto vypadá super, předpokládám vyzvedanej podvozek i kastle.

2012-08-01 18:57:56

Ano, předpokládáš dobře.

Taky když ho prodával, měl auto z baráku do dvou dnů po zveřejnění díky tomu nazvedání a dostal za něj víc než chtěl, páč se o něj dva borci hádali.

2012-08-01 19:17:07

Jo nedivím se, mi gusto , dobrá práce, můžu ještě k těm kolům, zvládá to to auto, respektive motor, převody atd. dobře tak velké kola, nebo se s nima trápí, chápu že vypadají cool a mají větší průjezdnost dá se udělat nějaké stručné srovnání s těma Vraníkama 195/80 R 15 a těma velkejma co jsi uvedl ty? popřípadě plusy, mínusy. Moc dík

2012-08-01 19:29:17

jinak tady je také nějaký článek o zvedání, kdyby to někoho dalšího zajímalo.

http://www.zukiworld.com/...102/feature_x90_part2.htm

2012-08-01 19:52:52

nejsou vraníky, jako vraníky, vzorek dělá hodně moc, takže záleží jaké vraníky

pochopitelně velký kola jsou hodně znát, na výkonu i na spotřebě

nicméně jezděj se na Vitaře i 35" kola a zvládá to, pochiptelně jen v terénu

řešením je guma, která není ani moc ani málo 225/75 R15 tahle velikost je zanedbatelná, osobně se 235 vůbec nebojím na silnici maj kluci i 31" a jezděj bez problémů

2012-08-01 19:57:12

Zvedání od Zuki je nesmysl cenovej, navíc bez valného efektu, jediné co se docílí je zvednutí spodku a spuštění diferáku na původní vejšku, jde jen o velké gumy

nicméně systém namontování pomocného rámu a svěšení diferáku umíme také ale nevidím jiný účel než pro použití extra velkých pneumatik tedy pro extrémní terén a ten v ČR není

2012-08-01 20:24:25

PROTEKTOR 195/80 R15 PNEU VRANÍK TRUCK 2000 PLUS, kámoš to má na Vitaře, dobré na silnici super v terénu.

PROTEKTOR 195/80 R15 PNEU VRANÍK T3 prý na silnici nic moc a nechce se mne to stále přezouvat

2012-08-01 20:34:30

Jinak mám obutou 90tku na letních 225/50 R16 a jezdí to super, to "snad" nejde v čisté zatáčce urvat , nenávidí to vyjeté kolej.

2012-08-01 20:37:02

T3 sou moc vostrý, ničej kde co na podvozku, pokud nejezdíš ostrý terén pravidelně je zcela zytečné o nich uvažovat

T2000 jsou super

ale obojí jsou strašně těžký, podepisujou se na opotřebení kloubů, čepů ložisek, měljsem T2000 naprostá spokojenost ale poloviční výdrž spodku

osobně bych šel do nejuniverzálnější ovšem drahý gumy

http://www.titantalk.com/...ire-km2-bfgoodrichkm2.jpg

2012-08-01 20:39:08

a teď koukám na poměr diferenciálů, pro velký kola budeš potřebovat diferenciály z klasický Vitary, zadní mám za 1000,- přední bych uměl sehnat

2012-08-01 20:47:33

T3 jsem neuvažoval z důvodu co píšeš a že se jim i trhaj špalky o pařezy a podobně když maj volný místo. Ty co jsi mne poslal odkazem co to stojí ?, T 2000 vyjdou nový do 8 tis sada a jak vidět je chválíš. Koupím si kompresor a pistol a budu přezouvat, terén jen víkendy.

2012-08-01 20:50:54

Tam je v diferákách rozdíl? Měl jsem za to že tyhle věci jsou stejné..

2012-08-01 21:29:53

vypadá to že ne už jen při tom jaké gumy jsou pro tohle auto předepsané a jaké pro klasiku

2012-10-19 17:35:34

ahoj,uvažuji také o zvednutí své vitarky 1,6 je to rok 89, rozšířil jsme o 30 mm a dal 15 kola a při rejdu drhne, mohu požádat o informace, které nabízíš ?

2012-10-19 17:45:50

15" kola jsou standart ne?

hard, 2012-10-19 17:35:34 napsal:

ahoj,uvažuji také o zvednutí své vitarky 1,6 je to rok 89, rozšířil jsme o 30 mm a dal 15 kola a při rejdu drhne, mohu požádat o informace, které nabízíš ?

2012-12-23 10:26:03

informace jsou stejne drahy jako si to nechat u mne udelat


Odpovědět

1  2