Fórum - Téma


Drobné rady pro Ignis


Fórum Ignis Drobné rady pro Ignis

Informace o modelu: Suzuki Ignis


1  2  3

2010-09-21 20:41:44

no myslím to z kurwy auto

2010-09-21 20:46:14

Moravak: sic nevím kdo to autí řešil, ale je to tak....nedovřeš a svítí strop a vypnout to prostě nejde

2010-09-21 20:51:16

Ano . Zdravím Kato.

2010-09-21 20:58:06

sám vím, že se servisního hlediska, že je to nepříjemný

2010-09-21 21:08:37

Dá se tam někde vsadit vypínač , pro řešení tohoto problému ? Dále jsem si vzpomněl na další záležitost. Když zapnu topení , nějakou dobu cítím zápach horké až pálící se gumy . Je to normální stav ? Děkuji .

2010-09-21 21:17:29

samo že dá...nu ignáce sem neměl dlouho na dílně

2010-09-21 21:27:50

Kdyby to nebylo tak daleko , tak se stavím . Teď to ale zkusím zajistit někde u nás . Děkuji a "Zdar ". Moravak.

2010-09-21 21:31:37

a že by si chtěl ten kabílek co umí rozvěcet to světýlko....třeba v kabelovým svazku u řidiče

2010-09-21 21:38:03

vyrušit to jde ale okamžitě to napíše chybu do BCM

2010-09-21 21:43:17

ale zas Kato je původem Pražák, tak ví jak oblbnout diagnostiku

2010-10-18 17:52:12

Zdravím Kato . Abych se s Ignisem nenudil , dnes mi nějaká káča najela do předního nárazníku a roztrhla mi podběh i trochu nárazník . Je utržený i kousek plastu , přes který je nárazník zřejmě přichycen k přednímu čelu . Jěště jsem to podrobně nezkoumal .Kolega jen viděl , jak nějaká ženská odbočuje na křižovatce a mizí. Auto jsem měl zaparkované u chodníku. Prosím o informaci , zda tam nejsou nějaké záludnosti při demontáži nárazníku a podběhu a co to všechno obnáší . Právě na takové drobné problémy jsem chtěl sehnat tu dílenskou příručku , na složitější věci bych si stejně netroufnul. Děkuji.

2010-10-18 18:07:15

Suzuka má jednu hezkou vlastnost, že jde vše docela snadno demontit(co se karoserie týče), jediný na co pozor je horní hrana nárazníku a ani manuál o tom nepíše a pokud máš boční plasty, tak nejprve ty demontit z blatníku...jsou jen nacvaklé.Nárazník i s podběhem máš za hodinku venku i s kafíčkem a cigaretou. Pokud bude problém zavolej na 773 073 599

2010-10-24 18:02:44

Řešení poškozeného nárazníku . Nejprve jsem si objednal v autodílech podběh - plastovou vložku z druhovýroby za 340 ,- kč což se ukázalo zbytečné , ale to jsem ještě nevěděl. Potom jsem v "Auto kelly " koupil špunty pro připevnění plastové vložky ( 10 ks - 180 ,- kč) a chtěl jsem lepidlo na plasty. Prodavač mi doporučil místo lepení zajistit svaření plastového nárazníku, za což mu nyní děkuji. Na internetu jsem zjistil nejbližší nabídku této služby a za 400 ,- kč , mám pěkně opravený nárazník i opravenou plastovou vložku . Stačí opravit barvu. Toto neuvádím jak jsem hloupý ale jako návod k možnému řešení problému . Snad budete mít také štěstí na člověka ,který Vám to svaří . Já jsem maximálně spokojený. Plastovou vložku mám do rezervy.

2011-07-26 12:05:44

Zdravím. Po čase zase , doufám že menší závada . Dal jsem auto do servisu na opravu kapoty (promáčknutá - mám šikovnou ženu ) . Při několika následujících použitích stěračů tyto fungovaly , ale ozýval se zvuk jako řehtačka (dětská) . Teď už ale stěrače nefungují vůbec . Díval jsem se na pojistku ( v kabině , v levém sloupku čtvrtá od vrchu ) a jeví se mi jako dobrá . Takže dotaz zní : 1) je to správná pojistka ? 2) mohlo v servisu dojít k poškození (na pohled není vidět žádný zásah do motorku stěračů) 3) pokud je problém jinde , jak ho zjistit a odstranit .

2011-07-27 02:27:01

Ke světýlku - namontuj si malý vypínač přímo do krytu žárovky .

2011-07-27 07:02:42

Dík za radu , zkusím to . Nebude to ale hlásit závadu , jak už mi to sdělil kolega Kato dříve ? A k tomu stěrači mi nemůžeš poradit ? Teď když pořád prší ani nemůžu vyjet . Dík .

2011-07-27 17:18:19

Sice jsem se s tím nesetkal, ale vypadá to že je motorek v háji a ješte je důležitá funkčnost táhel....po ráně do kapoty se mohlo něco ohnout

2011-07-28 09:11:24

Zdravím Kato . Včera chvíli nepršelo tak jsem s tím zajel do našeho venkovského servisu a prý to asi bude spálený motorek . Jenže nový stojí 5000 a z druhovýroby prý není . Takže si auto zatím vyzvednu a zkusím vrakoviště . Jinak se psalo , že mají hodně společného s Oplem Agila . Nebyla by i tady možnost ? Zatím děkuji a kdybys změnil názor alespoň na částečné odtajnění manuálu , byl bych moc rád . Možná jsem už mohl prověřit ty táhla ale mám strach do toho vrtat , když o tom nic nevím . Děkuji Ahoj.

2011-07-28 21:42:39

Dnes jsem si auto vyzvedl , protože jsem potřeboval k doktorovi a nepršelo . Dostal jsem zpátky i vymontovaný motorek , prý spálený ,abych věděl jak přesně vypadá , kdybych nějaký sehnal na aukru nebo z vrakovišť . Odpoledne mi to nedalo a zkusil jsem ho rozdělat. Na rotoru nebyl zřejmý žádný problém ani nesmrděl spáleninou. Stator tvořily dva magnety , z nichž jeden byl prasklý asi v poměru 1 ku 3 a větší část byla odlepená od obalu motorku a byla posunuta ke druhému magnetu . V orginále jsou zřejmě oba celé magnety symetricky vlepené do plechového krytu motorku . Nejsem elektrikář , ale mohlo by to posunutí prasklé části způsobit nefunkčnost motorku? A dá se to nějak napravit ? A nedal by se sehnat jen ten díl , vlastně kryt motorku z nějakého starého , opravdu spáleného ? Dík za odpověď .

2011-07-29 16:54:34

Zkus to tady

http://www.mihocar.cz/?p=pouzite-dily-vsech-znacek


Odpovědět

1  2  3