Fórum - Téma


drží vysoké otáčky


Fórum Swift III drží vysoké otáčky

Informace o modelu: Suzuki Swift III


1  2  3  4

Hill  
Jaroslav
2008-06-24 19:21:16

Díky za poklonu, hlavně si neodři čelo. Mám jen rád, když vím, co se v té mašině, kterou obsluhuji, děje. A hodí se to, když se dít přestane.

(V práci mne takto školí podstatně složitější stroje a většinu potíží způsobuje nějaká kravina, zapomenutý šroubek nebo vypadlý drát ze svorky, ale vždycky při měření je to zrovna dobrý. Všechno je v pořádku, ale mašina si klidně porušuje fyzikální zákony dál. To si pak připadáš jak magor.)

Ten Swift je taková medicína

Navíc věřím tomu, že, až si sám nebudu vědět rady, bude to tu vědět třeba někdo další a vyklopí to.

2008-06-27 10:59:33

Ahoj, tak sem vyměnil jednotku za závodní a otáčky jsou pořád stejné... takže lambdou to asi nebude.. Možná je to blbej dotaz, ale dá se předstih ladit i u GTi?

2008-06-27 11:32:51

Cau , jj dá , staci povolit rozdelovac , je na 2 sroubech (hvezdickach) , a mel by se merit stroboskopem - ma byt 6 +-1 na závodni provoz ta tech 8 :)

2008-06-27 11:54:48

to pak schválně napiš, jak jsi dopadl...u mě to byl opravdu jen ten předstih

2008-06-27 23:18:39

Tak zatim to vypadá na úspěch, volnoběh sme schodili na těch 1000-900 otáček akorát ještě nevím jak na tom utrpěl či neutrpěl výkon... zaprvé sem se v seriovém GTi nevezl asi 1,5 roku a navíc mi hned došel benzín... tak to snad projedu zejtra či v neděli... ale zejtra máme pivní slavnosti a jak sem se přesvědčil, alkohol za volant nepatří, tak to projedu asi až v neděli... pak dám vědět...

2008-06-29 13:46:49

Tak sem to byl včera projet a sem akorát znova zase na.... Mám nastavenej volnoběh předstihem na 900ot, asi je moc nízkej a auto třeba na půl plynu tak do 4 tisíc otáček vůbec nejede... pak se to probudí k životu, ale myslim že i pak ten výkon je slabší než má bejt... Takže předstih to asi nevyřeší,jedině ho zase trochu zvednout, ale to zas bude ještě vyšší volnoběh.. kolik má bejt vůbec správnej volnoběh u GTi? Vůbec nevim co s tim...

2008-06-29 15:26:39

Předstih nemuzes štelovat jen tak Musíš ho zmeřit podle rysek stroboskopem a nastavit ho na 8° , volnoběh si sešteluj šroubkem na klapce ma být 850 rpm

2008-06-30 11:17:11

Já vim že se nemůže štelovat jen tak, ale nevim o nikom kdo má stroboskop a navíc volnoběh mám staženej na minimum... zkusim ještě prohlídnout klapku, jestli dovírá úplně... Vypadá to jak kdyby to přisávalo někde vzduch... ale hadice spuchřelý nejsou... možná kolem styku sání a hlavy, ale to nevim jak to zjistim..

2008-06-30 11:26:51

Jo ještě jeden dotazek... Mám komplet jeden náhradní motor z GTi 1992, že bych ho tam přinejhoršim dal.. ale nevim jak je to s elektroinstalací, je to vše stejné jak u 1994?

2008-06-30 11:49:53

A nemáš někde prasklou tu gumovou hadici k váze vzduchu, kámoš tam měl taky menší prasklinu a taky mu to moc nejelo. Až když sme ji prohlídli pořádně, tak sme na to přišli.

2008-06-30 23:02:08

a chybu ti to žádnou nepíše?

2008-07-01 08:31:32

Check engine nesvítí, takže asi bez chyby..

2008-07-01 10:04:45

no jestli nesvítí, tak to je chyba velká...musí svítit kod 12 ...jako že je vše ok...pod volantem na pravé straně ze vnitř jakoby, je zapínátko na tu kontrolku..asi to máš vypnutý, když ti to nesvítí..musíš to zapnout a čekat, co ti to bude problikávat...jestli ti to ani tak nebliká, tak je někde něco špatně...

KDR
Aleš
2008-07-01 10:54:08

Mullisku, a nemáš náhodou v Tvém GTi klapku z NISSANA???....nebo to je jinej motor???....pokud tam máš NISSAN klapku, musíš ji mít mírně pootevřenou, protože u ní není kanálek na volnoběh. Trochu ji pootevři, došteluj potencipmetr dle návodu a vyzkoušej....pokud to nebude ono, přenastav otevření klapky a proceduru celou opakuj....

...ještě může být problém v tom bazmeku, který pouští přídavný vzduch, když je motor studený.....prostě Ti pořádne něpřivře a pořád přes něj jde vzduch.......

...s předstihem Ti neporadím, to jsme nikdy nedělal....

2008-07-01 12:23:26

Já už sem na ten motor dal celé seriové sání i s klapkou... a pak to právě mělo vyšší volnoběh a za jízdy když sem vyřadil, tak otáčky třeba kolikrát kolísali mezi 1000-2000... ale auto jelo normálně... tak jsme to snížili předstihem.. otáčky už nekolísali, ale auto zas nejelo... už sme skoušeli vyměnit ten vehement co je přidělanej na sání a vede do něho několik ouzkých hadíček, ale nic se nezměnilo... dneska ještě mrknu na klapku, jestli nebyla třeba špinavá a nedovírala se, resetnout jednotku... a když to nepomůže.. tak zkusime předstihem se dostat na nějakejch 1100 na volnoběh a uvidíme jak to pojede.. kdyžtak budu mít holt větší volnoběh... už se s tím nechci nervovat...

2008-07-01 12:24:58

Co prosimtě myslíš za bazmek, který pouští přídavný vzduch? kde to najdu?

KDR
Aleš
2008-07-02 12:25:31

....je to našroubovaný přímo na svodech směrem od kabiny....jsou do toho 2 hadičky na vodu....

....no a když tam máš sériovou klapku, tak to znamená, že ji můžeš zavřít naplno a volnověh pak šteluješ šroubkem volnoběho....

...samozřejmě to musíš štelovat, když je motor zahřátej...kapiš???

2008-09-24 07:49:59

Zdravím

Koukal jsem, že tu řešíte ventily a předstih. Mám swifta z r. 90, ale mám tam sáni s karburátorem (nejspíš někdo předemnou předělal) jinak je to 1.3 GS myslím, že to má jednu vačku, tak to bude asi jen 8 ventil.

No nastala mi taková situace,že mi to nejspíš "střílí" zpět do karbce a tak jsem se chtěl zeptat, jestli je předstih stejný jako u GTi viz. výše (co už jste psal). A když už budu u toho tak bych kouknul na ty ventyli a tak jsem se chtěl taky zeptat jakou tam mají mít vůli, jestli je také sací: 0,24 až 0,27 mm, výfukové 0,26 až 0,30?

Jinak ještě mám problém, že se mi při vyšších otáčkách, když ho dýl v nich držím, tak mi začne kuckat jako když se dusí nebo tam nejde benzín, mohlo by to být také předstihem nebo ještě katalizátorem a co by se stalo kdybych ho sudal ??

Moc děkuji

2008-10-15 22:27:55

Měl bych ještě dotaz k lambda sondě, která tady byla zmiňovaná. Mám se 4 kabelama, všude jsem ale narazil jen na sondu s jedním kabelem tak by mě zajímalo, k čemu je ten 4. kablik. Předpokládám, že 2 jsou vyhřívání. A nevíte někdo kolik tahle sonda cca. stojí?

2011-02-26 18:01:02

Mam suzuki swift 1.0 39KWr.v 1996 Taky mám problém s volnobéhem když nastartuju tak otáčky mám na 900ot a pak se pomalu zvyšují na 2000- 2500ot a drží furt neklesaj už sem s toho zoufalej tak jestli se stím nékdo nesetkal rozebrali sme motůrek volnobéhu byla tam zaseknutá pružina tak jsme jí dali tak jak má být , zajímá mě jak zjistím jestli je motůrek funkční? tak jsme to namontovaly zpět a furt stejné otáčky tak mi poradte už jsme z toho zoufalí zájímá mě taky jak má bejt nastavenej předstich?


Odpovědět

1  2  3  4