Fórum - Téma


EGR ventil


Fórum Technický koutek EGR ventil



1  2  3

2012-04-16 21:01:42

Respektive syčení ?

2012-04-16 21:04:34

tak to je spíš nějaká netěsnost

2012-04-16 21:10:41

No, to syčení je, jen když jde auto do toček - na volnoběh nic. Připadá mi, jako kdyby to šlo z prostoru za kaslíkem před spolujezdcem.

2012-04-16 21:24:41

to spíš propálená hadička od PDF ne bo od Intercooleru a né EGR

2012-04-16 21:30:10

A jak je to technicky náročný jí vyměnit ?

2012-04-16 21:40:13

je tam blbej přístup, ale když vyndáš aku a misku na ní, tak to jde pěkně, ale to co popisuješ tak bude na 99% to co tu píšu.

2012-04-16 21:46:17

Míro, ještě malý dotázek. Vyměnil jsem tyčky stabilizátoru a ramena. Při přejezdu nerovností je slyšet někdy takové klepnutí, jako kdyby byl volný čep ? Mohlo by to dělat uložení tlumičů nahoře v miskách ?

2012-04-16 21:53:34

U Jébéčka spíše silentbloky stabilizátoru, uložení tlumičů spíše trápí Ignise

2012-04-16 21:55:00

Ok. Dík za info.

2012-10-24 19:58:38

jak vyřadík EGR ventilu 1,3 68kw, 2007??

obadal.rada, 2012-10-24 19:58:38 napsal:

jak vyřadík EGR ventilu 1,3 68kw, 2007??

2012-10-25 17:34:00

Zaslepit, ale bude svítit check engine

2012-11-26 22:43:07

Jak poznám, zda můj motor má EGR ventil? Kontrétně Suzuki Ignis 1.3 VVTI

2012-11-27 00:52:07

To nemusíš poznávat, má ho určitě ;)

Má ho i Swft z devadesátých let ;)

2012-11-27 22:29:38

Díky moc, u některých motorů zpětnou recirkulaci zajišťuje právě variabilní časování ventilů a mě zajímalo, zda tento motor je na tom stejně. Nicméně pokud tam EGR tedy je tak ho tam nechám.

2014-01-10 18:41:02

Vzhledem k tomu, jaký jsem měl karbonový koberec na sedle svíček, taky otáčky, když držím na neutrál 2000 ot, začaly mírně kolísat (už je to vidět i na otáčkoměru), tak se toho škůdce chci zbavit taky (mám Swift 2003).

Protože je tam i nějaký teploměr spalin si říkám, že by místo ucpání - ať už od výfuku, nebo jeho hadičky, bych ho nechal prostě foukat ven, protože při znovuzprovoznění před STK by po té době ventil/hadice mohli být zarostlé a nefunkční.

JENŽE! když jsem se podíval, tak od výfuku vede taková kovová trubička asi 1-1,5cm v průměru - vede po straně i do bloku motoru, ale pak pokračuje ven a pod EGR ventil. Viz obrázek, je to zakroužkované.

Poradíte, co s tíím provést, aby se odpojil a abych tomu neublížil?

2014-01-20 23:10:11

prosím prosím, smutně koukám...

je to focené za motorem, od pravého kola

2014-03-05 14:05:33

Mohl by mi někdo poradit s odpojením EGR? Mám jen vytáhnout konektor - a ve kterém okamžiku, aby ventil byl zavřený? Nebo prostě odšroubovat převlečnou matici a vytáhnout to a nějak zaslepit obě díry? Díky!

2014-03-16 11:59:58

zdravim.

muže někdo prosím popsat to postup vyřazení egr ventilu?

2014-04-10 20:05:04

Tak jsem prostě jen vytáhl konektor (teplý motor, volnoběh - to jsem vyčet v servisáku, kdy je uzavřený) a na 100km mi to zvedlo spotřebu asi o litr. Při startu ještě teplého motoru nic, ale další den už mě svítil oranžový motor na palubovce. Takže konektor jde pěkně zpátky.

2014-04-11 09:24:22

autoveteran: Samozřejmě že to hlásí chybu, když odpojíš jednu věc z elektroniky motoru.Egr musí zůstat připojenej, jen pod ním vyměň těsnění za neprůchozí.Vyrob si ho třeba z hliníkovýho plechu.Tím, že někde vytáhneš konektor, nad tím nevyhraješ.Zas tak blbý to neni


Odpovědět

1  2  3