Fórum - Téma


elektrika


Fórum Technický koutek elektrika




2007-05-09 13:26:17

Nemáte někdo seznam a popis všech kabelů co jdou pod volantem do páček, co je co? Potřebuji vytáhnout potkávací světla na zvláštní knoflík, protože páčka má špatný dotek a kupovat celý věnec se mi nechce. Díky za rady.

2007-05-11 17:01:05

Tak jsem byl na zastoupení SUZUKI v UL a zapojení elektriky mi nedají a nový věnec stojí 7000Kč. Není to nádhera? Asi budu muset jezdit bez světel

2007-05-11 18:10:50

rozebrat vycistit a najdes si ho pomoci zkousecky odkud vychazi napeti a nebo co sepne kostra

2007-05-11 18:19:42

rozebráno a vyčistěno, jenže problém je v páčce světel a ta je v jednom kuse. a v elektrice se nevyznám

2007-05-11 18:40:25

vem takovou tu zarovkovou zkousecku a hledej po konektoru co ti zapne obrysovky a potom vem kus dratu a pripoj ho na kostru muzes tam pro bezpecnost vradit 10 A pojistku a jed po dratech na konektoru kterej z nich ti rozsviti potkavacky a nebo si ten drat vytahni od pojistek

2007-05-11 18:42:23

a nebo potom od nekoho kdo ma doma 4-8 swistu na dily (fokr_jr a pankanec)koupit prepinace.na vrakaci za ne chtely 1500 kdyz sem se na ne ptal bylo to v uvalech u prahy telefon 602225276

Hill  
Jaroslav
2007-05-17 20:40:10

Stáhni si tady v sekci Manuály soubor BodyElectricalSystem.rar - je tam zapojení jak parkovaček (od strany 8-22.jpg: spíná se bílý plus do červeného drátu se žlutým proužkem), tak hlavních světel (od strany 8-16.jpg): na středy žárovek je trvale přivedený plus, na každou přes vlastní pojistku. Pak jsou vždy oba vývody klopených spojené do jednoho červeného s bílým proužkem, stejně tak oba vývody dálkových do jednoho červeného drátu. Ty jdou na přepínač klopená/dálková. Střed přepínače je na drátu hnědém se žlutým proužkem a otáčecí sekce ho spojuje s černým, což je kostra. Pokud se ti tedy vysypal ten otáčecí spínač, můžeš hnědožlutý drát spínat na kostru jiným vypínačem (aspoň 15A by měl vydržet) nebo pomocí relé pro denní svícení - jeden kontakt sepne hnědožlutý na kostru a rozsvítí hlavní světla (přepínač klopená/dálková přitom zůstane v původní funkci), druhým kontaktem sepneš bílý na červenožlutý a rozsvítíš parkovačky, stoplampy a číslovku. Pak nemusíš ten otočný přepínač používat vůbec.

2007-05-17 20:46:25

děkuji za vyčerpávající odpověď. co jsem vypozoroval, tak když auto déle stojí, tak jsou světla ok, ale když popojíždím po městě, zastavím a zhasnu a za pár minut chci jet dál, tak nerozsvítím ani za boha

Hill  
Jaroslav
2007-05-17 22:09:04

Teď koukám, že se v elektrice nevyznáš - mrkni se poblíž po autoelektrikáři (nemusí umět japonsky ani anglicky, dokonce může dělat jiné značky) a vytiskni mu napřed tyhle obvody z manuálu. Bude vědět, o co jde.

2007-05-17 22:28:24

ten manual jsem si stáhl již dříve, našel jsem i správné obrázky, ale máš pravdu, moc se v tom nevyznám.

2007-05-27 19:33:10

to hill hnedozluty na kostru vyhazuje pojistky dnes jsem to zkousel pri montazi automatu a po privedeni kostry na hnedozlutej drat mi to celkem solidne vypalovalo pojistky zitra to prokunzultuju v praci s kolegou co ma kam prijit a pak to sem napisu jinak jak si psal na parkovacky a zadni lampy s spz to sedi

2007-05-29 18:07:07

takze po prozkoumani schematu jsem prisel na nasledujici parkovacky se spinaji plusem jak je patrne z obrazku

2007-05-29 18:12:55

a potkavacky jeste promerim primo na aute a dam vedet

2007-06-03 18:43:31

musim se omluvit hillovy za to co jsem napsal opravdu se to spina kostrou a opravdu je to hnedozluty drat ale obrysovky se opravdu spinaji plusem a spina se to na cervenosluty drat takze promin hille

Hill  
Jaroslav
2007-06-08 14:52:09

Nojo, hlavně, když už svítíš.

Hned mi bylo divné, že bys měl parkovačky a obrysovky zvlášť, zvlášť, když podle drátu jedno jsou.


Odpovědět