Fórum - Téma


Emise DDiS


Fórum Vitara / Escudo / Sidekick IV Emise DDiS

Informace o modelu: Suzuki Vitara / Escudo / Sidekick IV


1  2

MilanT  
Milan
2015-10-05 17:13:16

A desáté místo v překročení normy Euro 6 získává...http://auto.idnes.cz/spec...-ecotest-oxidy-dusiku.htm

Jsou v tom namočení všichni. Ale proč nikdo nekřičel: "Císař je nahý!" ? Norma Euro 6 vyhlásila válku fyzikálním zákonům, Euro 7 ty zákony porazí a všichni se budou bát ekoteroristů a držet hubu...

2015-10-05 19:25:05

milant:

Euro 7, to bude to šlapací auto, jak jsi již nedávno anoncoval.

...a proč by to šlapací auto nemohlo fungovat, když v minulosti již byl vynalezen a veřejnosti představen fungující prototyp šlapací tramvaje, který se dokonce uváděl do chodu "beze všeho namáhání" šlapáním, nebo jen pouhou vahou obsluhy...

Hill  
Jaroslav
2015-10-05 19:53:16

milant: každý pokus popřít nebo porazit přírodní zákony byl buď od počátku marný, nebo se brzy vymstil. Případně oslavované vítězství nad fyzikálními zákony se vždy časem ukázalo podfukem.

Bohužel se to nemstí ekoteroristům, kteří za sebe vždycky nastrčí někoho, kdo je úplně mimo, ale má tu moc, a pak dělají "to my ne, to oni..."

A odskáče to ten, kdo to poctivě platí.

MilanT  
Milan
2015-10-05 20:57:48

hill: Selský rozum se vytratil a nastoupila politika se svými koryty. A tak na polích místo jídla pěstujeme bionaftu, vyrábíme elektřinu, zachraňujeme planetu ale zabíjíme lidi...

Němci zvou uprchlíky a pak chtějí stavět ploty (ale držkovou dostali maďaři), Němci podváděli s emisema, ale držkovou dostanou maďaři - http://ekonomika.idnes.cz...094200_eko-zahranicni_rts

Přesně jak píšeš Jardo - vždycky to odnese někdo jiný.

plukovník: ještě přidám něco pro motorkáře aby jim to nebylo líto.

2015-10-05 21:35:08

Zase jsou za tím Amíci

Ti chtějí řídit zeměkouli ...

.

" Skandál vypukl v pátek 18. září, kdy americká Agentura pro ochranu životního prostředí (EPA) obvinila Volkswagen "

Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz...094200_eko-zahranicni_rts

2015-10-05 21:42:47

petrat:

Amíci si hlavně chtějí chránit svůj benzínový vozový park osobních automobilů a nemají nejmenší zájem, aby se jim tam drze roztahovaly nějaké uvozhřené evropské diesely.

Zřejmě vědí, že nafta patří do kamen...

2016-01-05 23:27:58

kukat to cele nemusite staci zaciatok a koniec

Emission test Trabant vs Volkswagen GTD - by Garaz.tv

Pozrite sa, čo sme dýchali pred tým a čo ide z áut teraz. Otestujeme tiež Volkswagen Golf GTD na našej rýchlostnej skúške.

mcz
Martin
2016-01-06 14:45:45

nejlepsí ekotest co jsem kdy videl, ve svycarsku jak vypukla afera dokonce zastavili prodej nových TDI celého koncernu.

novinari celé kauze taky moc nepomohli a vsichni delají jako by dnesní auta smrdela a kourila jak kdysi dvoutakty...

2016-01-06 15:24:17

mcz:

Ona dnešní auta nesmrdí, ani příliš nečoudí.

Ale to, co je nejvražednější obvykle ani nesmrdí ani nečoudí, někdy dokonce příjemně voní.

Mikročástice, kterė produkují dnešní superúsporné turbomotory jsou mnohem vražednější než čmoud, který kdysi produkovaly Trabanty a diesely bez turba.

Ano existují filtry pevných částic společně s různými redukčními katalyzátory, které dokáží snížit emise prakticky na nulu, ale jsou stavebně tak objemné a těžké, že je lze smysluplně zabudovat leda tak do kamionů Volvo.

2016-01-06 17:35:45

plukovník: Spíše jsou to nanočástice a jejich záludnost je hlavně v tom, že jsou většinou nevnímatelné lidskými smysly a dlouhodobá expozice je zdraví hodně škodlivá. Rizikové jsou hlavně přeplňované "moderní" naftové motory, které jsou používány hlavně v Evropě. Největším paradoxem je ovšem skutečnost, že v minulosti evropské emisní limity dlouhou dobu naftovým motorům "nadržovaly".

2016-01-06 17:52:07

certik:

A co vždycky říkal plukovník?

V minulosti i dnes? A je tím pověstný !

Že nafta patří do kamen

2016-01-06 18:20:52

plukovník: Američany moc nemusím, ale v tomto případě jsou určitě chytřejší národ - oproti nám "Evropanům", kteří si mnohdy nechají pro korunu koleno vrtat.

mcz
Martin
2016-01-06 20:12:06

plukovník: jo kazdy kamion E6 ma vedle pridavné nadrze pokud ji ma dalsi stejne velkou jednotku jezdim DAFem

Skříňový tlumič SCR je tvořen tlumičem výfuku s keramickým selektivním katalytickým reduktorem (SCR neboli Selective Catalytic Reductor) a keramickým čpavkovým oxidačním reduktorem (AMOX neboli Ammonia Oxidation Catalyst). Dávkování požadovaného množství kapaliny AdBlue bez přítomnosti vzduchu (řešení s močovinou) probíhá v trubici směšovače mezi skříní filtru a skříňovým tlumičem SCR. V katalyzátoru SCR se obsah NOx obsaženého ve výfukových plynech mění na neškodný dusík (N2) a vodu (H2O). V katalyzátoru AMOX se nadbytečný čpavek (NH3) rovněž přeměňuje na dusík a vodu. Potom lze čisté výfukové plyny bezpečně vypustit do atmosféry.

ta posledni veta to vsechno vyřešila!

2016-01-07 07:58:08

mcz:

...a k tomu všemu ještě neméně rozměrná baterie patron filtrů pevných částic.

Úmyslně říkám "baterie patron", protože neberu v úvahu nějaký "malý" (a levný ) DPF filtr u malého osobního autíčka s dieselovým motorem, který, když se zaplní a ucpe těmi zachycenými nanočásticemi, dojde k jejich spálení a "neškodnému " vypuštění do ovzduší.

V souvislosti s tím mně napadá, proč se třeba radioaktivní odpad z jaderných elektráren prostě také "jednoduše" nespálí?

2016-01-07 15:23:37

mcz: Tak, tak - nafta kromě do kamen ještě patří do náklaďáků a traktorů, které jezdí mimo města a "svinstvo" z výfuků tam zas tolik neškodí. A reklamní slogany typu "malý diesel - vhodný do města" jsou hovadina, která nemá obdoby.

MilanT  
Milan
2016-01-07 16:29:40

Chlapi, taky nezapomeňte na drážní kolejová vozidla nezávislé trakce.

Plynové turbíny na mazut a benzínové motory mají nižší účinnost a vyšší spotřebu než naftové motory a u lokomotiv se neosvědčily. Tak mi neberte ty moje Caterpillary a Liazky...v lokotraktorech. Dík

2016-01-07 17:16:27

milant:

Však ony tyhle obří dvanáctiválce neprodukují žádné nanočástice, ale staré poctivé a zdraví prospěšné saze.

A tak to má být, protože tak je to správné, pořádek musí být...

P.S.

Ale po pravdě řečeno, není nad pořádný dvoutakt,

dieselový dvoutakt.

Jenomže "Sergej" už není mezi námi.

daniel  
Daniel Matteoni
2016-01-08 08:32:16

plukovník: Tak tak, nejlepší dieselové auto je Sergej

Mimochodem - ten na obrázku měl sloužit jako mobilní elektrárna

2016-01-08 10:14:14

daniel:

On ten V12 o obsahu válců 150 litrů má sice jenom dva tisíce koní, ale zato má impozantní "krouťák" a "jde dobře za plynem".

daniel  
Daniel Matteoni
2016-01-08 10:22:32

plukovník: Taky je důležité vyzdvihnout, že maximálního výkonu 2000 koní dosahuje při pouhých 750 otáčkách za minutu.


Odpovědět

1  2