Fórum - Téma


filtr DPF....


Fórum Grand Vitara II filtr DPF....

Informace o modelu: Suzuki Grand Vitara II


1  2  3

2012-09-21 20:39:53

1,9 slabotota? no když myslíš nechám tě při tom. o kvalitě pohonných hmot by se dali také psát romány. už ti někdy zamrzl 95naturál od shelu??? mě ano. prostě se mi do tohoto auta nafta líbí nějak víc, a kato má alespon na co nadávat

2012-09-21 23:23:57

ToTi, ToTi...

...a že nemáš teda toho Wranglera taky v benzínu, když je o tolik lepší!

Je vidět, žes Vitaru viděl jen na fotkách. Svez se a pak hovoř!

Jak už píšu jinde - v žádným přpadě nepovažuju motor 1.9 DDiS za vrchol techniky, ale přesto tvrdím, že je naprosto v pohodě.

Za deset nejezdím, ani kdybych chtěl. Jezdím spíš s cihlou na botě a přes 8.5 se nedostanu ani omylem, a to mám spotřebu spíš vyšší v porovnání s ostatními majitely GV fdýzlu. O lepším průběhu točivého momentu dieselového motoru u vozidla typu SUV/offroad ani nemluvě.

V6 se od novoty u nás nekoupí, neb se nenabízí. A pokud ji seženeš v bazaru, máš ku..a štěstí, pokud budeme považovat za štěstí vlastnictví vozu, které požírá i rostliny u cesty.

Ono nevím, jak pro tebe, ale pro mě je spotřeba o 4-5 litrů na sto vyšší (nižší - dle úhlu pohledu) u téhož vozidla poměrně relevantní argument.

Pročti si různá fóra na téma GV v dieselu z celého světa - od Austrálie přes státy Evropy až po Jižní Ameriku. Uvidíš, že poměr spokojených vs. nespokojených je totožný s auty celého spektra nabídky.

Ale hlavně se svez.

Pak vynášej soudy o slabotě a spotřebě .

2012-09-22 14:03:43

Měl bych dotaz.Koupil jsem Vitarku DDiS z roku 2006.Kontrolka DPF se při zapnutí klíčku nerozsvítí jako ostatní,které potom zhasnou.Je to normální,nebo mám hledat nějakou chybičku?Filtr mohl být předešlým majitelem odstraněn.

2012-09-22 14:22:04

Mám to samé auto a ten samý problém.... Taky jsem žil v domnění, že tam DPF není, ale neboj, budeš jezdit krátký po městě a rozsvítí se.

Pavel

2012-09-22 23:04:23

No...pocit méněcennosti - tak to tu ještě asi nebylo

To, že zrovna pro tebe je daná motorizace nedostačující, je v kontextu tématu poměrně irelevantní. Ale když už jsme u toho - jsem poslední, kdo by ti to chtěl vymlouvat.

Jen se nesnaž podávat svůj názor jako jedinou možnou pravdu (viz tvůj předchozí comment) - zvlášť, pokud nemáš s vehiklem jedinou zkušenost.

Ber to jako doporučení méněcenného jedince

2012-09-23 21:51:26

ohledně spotřeby kterou běžně nesleduji, tak tento víkend Č.Lípa - Hluboká, Č.Krumlov- Karlštejn spotřeba 6,42L na najetých 602km. na R10 186km/h pak se sepnul omezovač

2012-09-28 11:02:40

V aktuálním Světě motorů je v Bazaru Renault Mégane, v hodnocení motorů vychází 1,9dCi náhodou dobře, oproti 1,5dCi, který tam drbou. Takže to až tak špatný motor nebude.

Pivlis, 2012-09-28 11:02:40 napsal:

V aktuálním Světě motorů je v Bazaru Renault Mégane, v hodnocení motorů vychází 1,9dCi náhodou dobře, oproti 1,5dCi, který tam drbou. Takže to až tak špatný motor nebude.

2012-09-28 11:07:30

možná je i problém mezi pedály a sedačkou řidiče....vím jen to, že pan D.A.M tento problém nemá

2012-09-28 20:50:46

No jo, občas sleduju, jak se majitelé dieselů ke svým autům chovají, nevím, jestli jsou jejich vlastní nebo služební, ale to by snad mělo být úplně jedno, ale takhle já bych se nechoval ani k zahřátému sporťáku s atmo benzínem...

2013-04-24 15:52:51

mysacek: Ahoj přesně jako ty zastávám názor jezdit na naftu a bez zbytečných černých oblak za autem. Asi po 170 tis. km byla u mé Vitary nutná výměna nebo vyčištění DPF. Takže jsem to začal nějakým způsobem řešit a jak jsem zjistil tak cena nového DPF byla pro mé oko neuvěřitelná, prostě nový DPF jsem okamžitě zamítl! A pak jsem našel již víše zmiňovanou firmu DPF Engineering, jejich stránky na mě působily velmi solidně a proto jsem se rozhodl nechat DPF vyčistit u nich. Provedli dobrou práci a hlavně mě to stálo daleko míň než nový DPF.

2013-11-05 14:11:07

Zdravím nedá mi to než se k problému Odstranění DPF vyjádřit. U této firmy ne! Po špatných zkušenostech se servisem v Brně- Cano car, kdy auto padalo stále do nouzového režimu a tvrdili mi, že jediná závada je DPF jsem se špatně rozhodl a do dnešního dnešního dne toho lituji.( Auto nepojízdné 6 měsíců). Rozhodnul jsem se pro jeho odstranění. Při sepisování objednávky jsem se ptal jaké s tím mají zkušenosti- odpověď jen dobré. Na otázku projde to na emisích, také kladná odpověď. Na otázku bude fungovat vše jak má odpověď ano. V dobré víře jsem podepsal. Na druhé straně zakázkového listu je však napsáno,(což jsem již nečetl), že je potlačena diagnostika a pro její spuštění je potřeba nahrát původní SW aby diagnostikoval chybové hlášení. Auto padalo dále do nouzového režimu i po trojím přehrátí dále upravovaného SW. Navíc se přidala závada - nefungoval tempomat. Používají zřejmě nějaký starý SW ze starších Vitar, kde nebyl tempomat a upravený SW si jej nedokázal načíst. Po čtvrté reklamaci padání auta do nouzového režimu mě nahráli prý původní SW s tím, že mám jet zpět do servisu, že je závada jinde ať to první opraví. Od 27.6.2013 auto stojí v servisu nepojízdné a po zakoupení nového DPF, opravě turba, výměny čidla tlaku za filtrem se nespouští průběžná regenerace a "autorizovaný" servis neví co s tím, protože se zkoušela vyměnit i řídící jednotka a stále nic. Abych to všechno popsal to by bylo hotové slohové cvičení.

Zdravím Berty

2014-10-09 08:46:05

Ahoj Berty,

dost ti rozumim a cejtim s tebou. Doufasm, ze jsi v mezicase nespachal sebevrazdu, pac i ja jsem o tom obcas premyslel, tedy samozrejme pouze ve spojitosti s Vitarou.

Jenomze... Vitara muze sice byt super vozitko do kopcu, jenomze diagnostika od Suzuki stoji za hovno, to je proste skutecnost, kdokoli chece diskutovat muze...

Moje problemys DPF. Koupil jsem auto vyhodne v Belgii. Bydlim na Martiniku a auto jsem planoval pouze na pojezdeni po Evrope a nasledny prodej. Po Evrope jsme jezdili pouze dlouhe streky, takze filtr se o sebe postaral sam. Po prijezdu na Martinik vsaknastaly nekonecne potize s ||||||||||PF filtrem, jak jsem psal vyse.

Nekazali identifikovat zavadu, pouze mne skasli o 210€ za

diagnostiku a vycisteni katalysatoru (!)

No co budu povidat, problem se behem tydne opakoval, tak jsem napsal na suzuki.cz

Odpovedel mni pan Beran, jehoz pristupu si nesmirne, ale opravdu nesmirne, vazim.

Nicmene podle mne problem je v tom, diagnostika na Suzuki stoji za starou backoru. Jinak si holt nedokaze vysvetlit, ze neobjelivli pricinu problemu. Ve finalu byl problem v teplotnim cidle a motor, pokud hlasi zavadu, zrejme neprovede regeneraci.

Za ,nme tedy motorizaci s DPF filktrem nikdy, pokud bych nekdy potreboval ctyrkolku, tak je to Vitara v benzinu anebo Samuraj, bude zalezet na zpúusobu uziti.

Mysak

2014-10-12 23:06:33

mysacek: Zdravím Myšáku,

Vitaru jsem si vybral z několika důvodů:

1. Pracovní- služební cesty po polích kolem svařování plynovodů atd. - kde Nisany zapadnou Vitara stále jede. Cesty po EU.

2. Soukromý -jízdy do vinohradu, kdy na na přívěsu odtahám co jde. Cesty za lyžováním po EU a tahání přívěsu s lodí .

Po mechanické stránce Vitara dobrá. Po stránce servisu k řešení problémů a celkového přístupu importéra Suzuki - hrůza- což-je dobré slovo. Po nekonečných opravách pokus omyl - 5000 ,- Kč faktura a Vitara stále nepojízdná atd. a stále dokola a zákazníku plať. Po první „opravě“ jsem odjel 4km, po druhé 8 km zase 5000,- a stále dokola. Anabáze skončila tím, že jsem po velkých peripetiích s importérem Suzuki a servisem Cano Car Brno požádal „autorizovaný“ servis Cano- Car o jejich návrh řešení. Dostal jsem odpověď:

1. Řešení - předpokládaná cena opravy 150 000,-Kč ( není to překlep) s požadovanou zálohou 100 000,- Kč. Kdy vymění nový DPF z druhovýroby za nový ( Eberspracher vyrábí Rakovník) a budou dále měnit stylem pokus omyl až přijdou na závadu.

2. Řešení- auto si odvezete v neopraveném stavu( v nouzovém režimu po půl roce oprav pokus omyl) a nemusíte nic platit.

Rozhodl jsem se pro druhé řešení a auto jsem dal do jiného servisu. Co zjistili, na to nikdy nezapomenu, kdybych nestál u diagnostiky a následně u celkové opravy neuvěřím.

Co bylo příčinou stálého padání auta do nouzového režimu a kam jsem to dal do opravy záměrně neuvedu, protože nechci nikoho učit a dávat mu rozumy zadarmo, protože nevím kdo je tu registrován. Ty měly získat při získání akreditace „autorizovaný“ servis. Oprava byla cca za pakatel. Vitara jezdí s DPF z druhovýroby bez problémů. (Tady je nutno v zájmu objektivity říci, že filtr potřebuje častější regeneraci.) Dodnes nevím na základě čeho se získá autorizovaný servis. Myslel jsem najivně, že je to na základě také toho, že auto dokáží opravit, dnes vím že to není potřeba.

Značku Suzuki na autě ani náhodou, a to jsem těch krámů měl. Ne díky mechanické stránce auta, ale díky, přístupu servisu a importéra v ČR k řešení problémů.

Všem kdo mají Grand Vitari, přeji jen to, ať se nedostanou do stejných problémů jako já. A nějaké auto recenze zde na fóru při ujetí 70 tis km jsou zavádějící, protože neví co je čeká v případě problémů a o srdečních záležitostech k Vitaře ani nemluvě.

Berty

2015-11-29 20:10:26

Mám možnost koupit GV r.v. 2001, má filtr DPF ? (filtr pevných částic )

2015-11-29 20:53:24

detul: nemá


Odpovědět

1  2  3