Fórum - Téma


grand vitara 1.9DDiS vs. 2.0 16V


Fórum Vitara / Escudo / Sidekick I grand vitara 1.9DDiS vs. 2.0 16V

Informace o modelu: Suzuki Vitara / Escudo / Sidekick I



E.B
2012-02-15 22:38:01

Zdravim vsechny. premyslim o koupi GV rocnik 05-07 jako rodineho auta (srdcova zalezitost jednu jsem uz mel 1.6 8V cabrio) cesty do prace a po meste denne tak cca 20-25km nekdy vic nekdy min zalezi. rad bych znal nazory a zkusenosti majitelu aut. a co plyn do benzinu sekvencni vstrikovani BRC?

2012-02-15 23:42:28

Ahoj,

svoje zkušenosti s GV popisuju zde:

http://www.suzukiclub.cz/...-grand-vitara-1-9-ddis-36

Plyn do benzínu Ti třeba uživatel - mechanik Kato1973 moc doporučovat nebude .

Za sebe Ti můžu Vitaru jen a jen doporučit - je to výborný auto!

Druh motoru ponechám na Tobě, 25 km denně je dost, tak musíš sám zvážit, jaký palivo se ti bude rentovat...

2012-02-16 09:42:17

Zdravím, prosim Vás nevíte někdo kde sehnat světelnou rampu na Grand Vitaru ?

E.B
2012-02-16 10:27:44

no myslel jsem ze tu bude vic uuzivatelu GV s temahle motory. tve zkusenosti jsem si precetl ale vic zkusenosti lepsi nahled a snadnejsi volba. to ze vitara je super auto vim,jak jsem psal jednu jsem mel. mle jsem ji i na plyn a rozhodne bych plyn neodsuzoval a pri sekvencnim vstrikovani s primazavanim oleje je to nekde jinde nez kdysi.

2012-02-16 10:40:22

Ještě pár majitelů tu je (většinou s benzínama, dokonce i jedna nová 2,4 ), tak oni se ti určitě taky ozvou.

Ale bude to to samý - většinou tu jsme fanatičtí obdivovatelé GV .

Plyn ti určitě nevymlouvám, ale Kato už jich pár poničenejch opravoval...jinak samozřejmě je to tvá věc !

Pro další zkušenosti zkus navštívit i slovenskej suzukiclub, a pokud vládneš cizím jazykům, i jiné zahraniční kluby.

Ale pokud požaduješ opravdu poctivý, bytelný auto za dobrou cenu, kterýmu dokážeš odpustit jisté nedostatky - rozhodně si jí pořiď!

2012-02-16 12:17:28

Čau, když jsem počítal, kdy se vyplatí nafta proti benzínu (1,9 euro5, tedy papírově za 6,8 litrů/100km vs. 2,4) na základě papírových hodnot spotřeby, tak mi vyšlo, že pokud se nic nebude kazit, čistě jen na ježdění se nafta vyplatí po najetí cca 19tisíc ročně. U euro 4 je to pak víc a pokud zahrnu ceny běžného servisu, pak je to zase víc. Ale už si to přesně nepamatuju, ale ty propočty mám doma ještě někde schované.

Jinak do plynu se nechystám (pokud mě nevyhodí z práce), už jen proto, že nemůžu přijít o kufr. Víc o plynu, jestli ano nebo ne, říct nemůžu, protože o tom nic nevím. S 2,4 se dá jezdit za 9, což mi přijde v pohodě, tolik žere i naše druhé auto fabia htp. Já teda dost přes deset, protože hodně času trávím po Brně + na dálnici. Ale když jedu delší štreku někam do hor, tak se dostávám na devět. Auto jede super, ani není třeba ho moc vytáčet, pokud člověk nechce tahat vlek, tak krouťák i výkon je až až. Opět, nemůžu mluvit ani za diesel, ani za dvoulitr.

2012-02-17 07:44:07

Tak nafta 1,9euro 4 proti benzínu 2,4 po najetí cca 50ti tisíc za rok, pokud započítám včetně ceny servisu. U nafty euro 5 to vyšlo líp, otázkou je, nakolik je jejich deklarovaná spotřeba pravdivá, protože se mi nezdá, že by ji uměli stáhnout o litr dolů...

2012-02-17 07:46:31

Těch 19tisíc bylo čistě jen rozdíl pořizovací ceny, rozdíl spotřeby a rozdíl ceny paliv, bez servisu.

2012-02-17 22:08:49

rozhodnutí jaký motor je těžká věc, za mě plyn ne, hoří ve vyšších teplotách a trpí hlava,nádrž v kufru a co rok přezkoušení. já už si na naftu zvykl i ted v mrazech jsme byli v naprosté pohodě(musíš to hlídat co tankuješ), pokud bych ale kupoval GV ojetou a v ročníku co píšeš vzal bych benzín. tod můj názor

E.B
2012-02-18 12:41:15

na a to je to. starsi motor v nafte je riziko jako hrom protoze nikdy nevis jake p..... stim jak jezdilo. s plynem zadny problem neni a zvlast kdyz je tam sekvencni vvstrikovani s primazavanim oleje pak netrpi vubec nic ani motor ani hlava.a ty kontroly? o nic nejde prijedes do servisu tam zmeri tesnost a zase odjizdis nic vic nic min.jde mi spis o to jak ktery motor je poruchovy a co se na tom sere. jak jsem psal na zacatku vitaru jsem uz mel a naprosta spokkojenost takze vim ze je to skvele auto.

2012-02-18 17:17:06

Ono je to na každým z nás,je fakt že existují různé společnosti nebo chceme li výrobci Lpg.Mám info že jsou v tom dost velké rozdíli,záleží odkud je auto dovezené.Sev.itálie cena aut levná ale pokud je tam lpg tak u nás na to je málo dílů,Švajc cena dobrá ale 1.přihláška u nás asi 25tis,není s tím problém.2 výhoda auto je v pořádku po všech stránkách.Oni si kupují auta každý 3-4 roky.Německo nestoč.km atd.Spíš jde o to že kontrola auta s lpg musí být jednou za rok nebo po najetí 70tis km.Nádrž životnost 5let!Takže pokud má auto starší nádrž je reálnější ji vyměnit a to komplet.Vynde to levněji.Záleží na každém z nás kolik najede km.Já mám do města starého swiště jezdí za 5l nat.všude se vejde.Je to stará amerika,na dlouhé trasy mám subo v naftě Jak řikám zaleží kolik a kde se jezdí.Co se mě týče tak za měsíc tak 5000kmNež jsem koupil subo tak jsem uvažoval o 1,9 Vitaře ale ta cena??Navíc chtěl jsem komplet Japonce včetně motoru,tedy žádný kooperace.Nakonec jsem dovezl ze Švajcu.Jsem spokojený,manželka taky je to mazel.


Odpovědět