Fórum - Téma


Grand Vitara a E85


Fórum Grand Vitara III Grand Vitara a E85

Informace o modelu: Suzuki Grand Vitara III


1  2  3  4

2012-07-19 18:18:22

Má někdo nějakou zkušenost?

2012-09-18 13:43:55

Zdravím, taky bych rád získal nějaké info. Též zvažuji přestavbu.

2012-09-18 14:10:38

Ted mi prisla na email nabidka na upravu vozu, cca 8500Kc - Autoprofi Liberec.

2012-09-18 14:38:54

Ahoj, tak se koukni na tento odkaz:

http://www.automedik.cz/palivo-prestavby-e85.html

2012-09-18 14:47:26

Trošku info už mám, ale teď řeším co na to lambda sondy, protože jeden pán v Táboře mi řekl, že se občas rozsvítí, ale že je to v pohodě. Takže pátrám.......

2012-09-18 20:26:17

Potkal jsme známeho, má VW transporter a prý už nějaký ten pátek jezdína E85 a B95 v poměru 1:1 bez problémů a nějakých úprav.

2012-11-04 13:42:17

Ahoj.

Měl jsem GV 3D, jednotka E85, jedlo to E85 čistou v pohodě. Ted mám 2.4i 3D a bez jednotky 1:1 v pohodě.

2012-11-06 08:19:04

Zdravím, tak to je docela dobrá zpráva. Mohu mít dotaz? Jak se ti to projevuje na ceně, respektivě spotřebě? Jestli můžeš, napiš mi prosím jak to vychází na 100km, benzin versus E85. Na jaře bych chtěl jednotku nechat osadit. Děkuji.

2012-11-06 09:17:12

S jednotkou o 0,5l víc a bez o 1,2l víc. Takže na 2.4 normálně jedu za 10l x 37=370 na 100, 11,2 - 5,6x37 + 5,6x26= 207+ 145= 352 na 100 bez jednotky

S jednotkou pokud by tam byla 10,5x26 = 273 na 100.

Tak asi tak. Protože 2.4 prodávám jednotku neřeším. Na prohlídce vše v poho takže pokud máš čerpačku za rohem tak jako já tak to tam per 1:1 ale tu jednotku bych tam dal.

Toť vše.

2012-12-07 16:39:16

Ahoj,řeším stejný problém.Mám GV 2006 dvoulitr,ale ještě jsem se zde nedozvěděl co je na tu přestavbu potřeba a kolik to bude stát.

2013-01-15 19:53:41

Ahoj, na přestavbu se podívejte zde

http://www.biopowers.cz/e85-prestavba/

2013-01-16 11:19:53

Trochu drahy ne?

2013-01-16 12:54:32

Vic nez drahy, da se koupit bazmek za 2500, montaz zvladne prumernej kutil

Nicmene to nemeni muj nazor ze auto jezdi na benzin nebo na naftu a kdyz na to nemam tak si misto praseni aut a zivotniho prostedi koupim kolo

2013-01-16 13:03:11

No v tom se docela pleteš E85 je jedno z nejlepších paliv a to né k vůli ekologii ani proto že je levnej to už je jenom bonus

Ještě by mě zajímalo jestli ty jednotky co tak vesele prodávaj za nechutný prachy maj řízení předstihu protože pokud ne tak to můžeš hodit rovnou do popelnice

2013-01-16 20:25:18

Ty jednotky co prodavaj vetsinou resi jen prodlouzeni doby vstriku, tedy ty lacine, proste umoznej toho vic nacpat do valce

2013-01-16 20:52:38

No to sem si myslel jenže na E85 potřebuješ i jinej předstih aby to bylo efektivní...

To už se potom víc vyplatí koupit programovatelnou ECU ktrerá je levnější a řeší jak vstřik tak zapalování a navíc si můžeš libovolně měnit režim jízdy a paliva...

2013-01-16 22:12:59

To u te jednoduche muzes taky pouhym odpojenim napajeni toho bazmeku.

Problem je spis v tom ze se to nevyrabi pro vsehny typy aut, a tohle je reseni pro ty ktery nejsou v zajmu vyrobcu.

Znamej ma tenhle lacinej bazmek ve Vitare a maka to dobre. Predstih menit je otazkou do pranice, pravda E ma pomalejsi horeni a tak zapalit driv ma vyznam tak jako u LPG ale jak to resit u tehleho lacineho bazmeku si nejsem jisty, manualnim prestelovanim bude kravit na benzin a serizovat to rucne pri kazde zmene paliva je nesmysl.

Nicmene proc do pranice, kdysi jsem jezdil jen LPG auto nemelo ani nadrz na benzin a pomdlouhem badani jsem skoncil u puvodniho nastaveni predstihu kdy to jezdilo nejlepe, jen jsem zmenil svicky a indukcni civku za civku s vetsi impedanci a tedy mirne silnejsi jiskrou. Vyhodu jsem mel ve starem kladivkovem rozdelovaci ktery civku zvladal jen na ukor kladivek, coz se casem poresilo jinym kondikem.

Jak to ale resit u bezdotykoveho zapalovani, mne v tuto chvili napada jedine meziclen vlozeny mezi zapalovani a civku, resp zapalovanim ridit spinac resp. zkratovac civky cimz by se zapalovani ochranilo. Pak by bylo i rsitelne zkratovaci vlozit casovac pro posun predstihu, jen by pracoval opozdene nez by nacetl hodnoty cca 0,5 sek po nastartovani resp. dve otacky kliky by stacily.

Ale kdo se s tim bude vyrabet, ja ne.

2013-01-16 22:28:49

Jasny no, ono se asi bude dát jezdit aji s předstihem na 95 ale pokud by si to odladil na max krouťak tak se ti sníží razantně spotřeba a zvedne výkon...

nebo jezdit v nízkých otáčkách ale koho to baví žhe

Proto říkám že je lepší koupit normální prog. ECU kde se vlezeš do 8 táců a máš tam vše jak vstřik tak zapalko a navíc si tam můžeš měnit mapy takže můžeš jezdit benzín aji E85 a ještě klidně režim eco racing atd

2013-01-16 23:30:16

Odladit na max. kroutak by bylo ku****ky drahy, vostra vacka, svody, vejfuk atd

Ono kdyz se tyhle veci nechaj origo mkc se s kroutakem delat neda krom snahy dosazeni tabulkovech hodnot.

A tech s E nedosahnes ani kdyby jsi se pretrh s E maxmalne docilis kroutaku v nizsich otackach stejne jako u LPG

2013-01-17 02:17:25

Nemusíš upravovat motor, de čistě o to aby si měl správnou mapu na zapalko za použití E85, a když to vyladíš bude to mět stejny parametry jak benzín...


Odpovědět

1  2  3  4