Fórum - Téma


Grand Vitara I, r.v.2002, 2,0HDi 80KW


Fórum Grand Vitara II Grand Vitara I, r.v.2002, 2,0HDi 80KW

Informace o modelu: Suzuki Grand Vitara II


1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 8

2014-01-13 10:23:29

vladoj:

Grand Vitara XL7 starší model má sklápění opěradel zadních sedaček poněkud komplikovanější. Nejdříve páčkou na straně sedáku, až po ten doraz. Pak sundat hlavové opěrky. Na závěr musíš najít na vnějším boku sedadla, poblíž pantu opěradla takové poutko z pevného popruhu. Zatáhni za to poutko a sklop opěradlo až dolů. No a pro pomyslné pasažery ve třetí řadě je tam ještě u opěradla plastové očko, za které cestující z třetí řady může zatáhnout a odtlačit celý sedák do předu pro lepší a pohodlnější vystupování. Toť vše.

2014-01-13 11:42:34

A toto sa mi pozdava ,vyskušam ked budem v robote lebo auto nema ešte SK špz tak pre istotu parkujem ešte tam,zatial dakujem.

2014-01-13 17:07:10

plukovník: On ten hlavní důvod je trochu jiný - jednak přechod na módní SUVčka, která jezdí do terénu minimálně a potřebují mít jízdní vlastnosti spíš jako osobní auto. Potom taky důvody finanční - vyrobit žebřinový rám je mnohem nákladnější oproti zalisování pár plechů navíc do samonosné karoserie Ta bezpečnost si myslím nebyla v případě GV na prvním místě.

2014-01-13 17:14:24

mirekdoda: Stará GV má jednu velkou výhodu - sedačky nevržou a ani se jinak zvukově neprojevují, což u nové GV je drobnost, která většinu majitelů časem štve.

2014-01-13 18:21:32

certik:

A jaký myslíš, že byl na prvním místě důvod, když všechny Off Roady ztratily ty krásné, bytelné, ocelové nárazníky ?

Snad módní trend ? Finanční důvody sotva, když ty plastové jsou desetkrát dražší.

2014-01-13 19:31:32

plukovník: Nárazník to je zase jiná kapitola, plastové jsou hlavně kvůli ochraně chodců. Jenže čím víc plastu, tím většinou horší nájezdový úhel a tím taky horší průchodnost terénem...

2014-01-14 01:14:02

certik:

Přesně tak. Aktivní bezpečnost, pasivní bezpečnost a ekologie. To jsou jediná kritéria, nebo spíš fetiše dnešní doby, ať to stojí, co to stojí.. A s tím se bohužel musí smířit všichni zájemci o nová vozidla, pokud se nespokojí s více jak deset let starým křápem.

P.S.

Ještě bych chtěl dodat, že ani u těch starších teréňáků s tím "poctivým žebřinovým rámem" se nejedná o úplnou poctivost, protože už nejméně dvacet let mají přední deformační zóny a to nejenom u těch evropských, ale např. dokonce i poslední generace známého amerického Fordu Bronco ze začátku devadesátých let minulého století.

2014-01-14 11:50:09

plukovník: Já jen mohu potvrdit, že stará GV je jednoznačně do terénu lepší Je to taky hlavní důvod, proč jsem si ji i po 10 letech nechal, přestože zatím jsem každé jiné auto po 100 tisících km prodal.

2014-01-14 23:13:49

Bez diskuse je GV do 05 jeden z mála pravých off roadů, ještě tak Jeep nebo Defender...

2014-01-15 01:55:28

otym9: TAk nejak, jsem revirník u nejmenovane firmy a ať GV1 v terenu jezdila cely zivot tak i sluzebni na sprave GV2 jezdi dodnes a vyjede leccos. Jen magor jezdi napric kolejema od vyvazecky, to fakt neni zapotrebí. Obe auta maji tezky zivot a jeden muj odkoupeny uz byvaly sluzebak GV1 1,6 16V rok 1999, zakoupena s 202 000 km a jezdil tím kazdy uzivatel spravy a verte , ze v kufru rostl oves z podlahy - bez vaznejsich servisnich naroku skoncila vloni v Hostivicich s 412 000 km a verte ze 3/4 zivota jezdila po lese. S GV2 rok 2005 první model uz to neni takova raubířina,ale vyjede leccos a clovek se nemusi bat. Vzdy je nejdulezitejsi clanek mezi volantem a pedalama Tot muj osobni uzivatelsky provozni nazor.

2014-01-15 07:41:43

njenik:

Lesu zdar

2014-01-15 10:56:43

njenik: Nová GV2 oproti ostatním autům použitelným i do terénu opravdu vyjede a projede leccos, ale asi tak o 10 až 20% méně než stará GV1. Na druhé straně nová GV2 je jednoznačně lepší na silnici - hlavně v zimě na sněhu - jízdní vlastnosti se více přibližují osobnímu autu s náhonem 4X4.

2014-01-15 12:23:51

certik: GV2 na silnici komfort, to už jsem nedopsal

2014-01-15 12:24:25

plukovník: HEzkej obrázek

2014-01-18 17:24:53

Mně jen u GV 2004 přijde, že podvozek je příliš tvrdý. Nejsem si ale jistý, jestli u předchozího majitele neprošel nějakou úpravou..... Dva roky jsem jezdil Nissanama po Iráku a Toyotama po Etiopii, ale tak tvrdé na podvozek mi fakt nepřišly. Tak třeba je to kvůli tomu, aby to líp sedělo na silnici? Jaké máte zkušenosti vy?

2014-01-19 18:10:19

jarda33: Zbytečně široké a nízké profily gum, lehce odskakující zadní tuhá náprava.......hold jiné v techničáku neuvadí

2014-01-29 13:23:34

Zdravim chlapi ,chcel by som sa opytat na jednu vec : mal som smolu a zlomil som si nohu takze z autom GV Xl7 som si moc nepojazdil ,a kym sa noha zahoji asi to na snehu moc nenajazdim. Ale k otazke, je o stvorkolke samozrejme a jazda s nou , ked nieco nepouzivete sa moze asi pokazit ?ako predist tomuto ,staci ak budem jazdit preventivne na 4h alebo treba ist do terenu a zaradit to aj na 4l?

2014-01-29 19:44:45

vladoj: Ajjj, ať máš brzdo dobré, já už 5 let po komlikacích z nehody nemám stehno srostlé Jak je snih led a pod řaď 4H, jak zapadneš, nebo težšší terén, dej 4L,- netejrej zbytečně po asfaltu. Čistou silnici, dálnici a pod nechej 2L, předek je zbytečný spotřeba k tomu.

2014-01-30 08:22:51

njenik: myslel 2H

2014-01-30 11:52:45

jarda33: Pardon


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 8