Fórum - Téma


Grand Vitara I, r.v.2002, 2,0HDi 80KW


Fórum Grand Vitara II Grand Vitara I, r.v.2002, 2,0HDi 80KW

Informace o modelu: Suzuki Grand Vitara II


1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 8

2014-01-30 12:22:01

Jazda na 2h a4h pri zasnezenej ceste mi je jasne ale na 4l ked sa dlhsie nehybu tie prevody ci je potreba ist preventivne do terenu a trochu pojazdit,a ako dlho v kilometroch.

2014-01-30 13:12:58

redukční převodovku je potřeba občas použít -projet i v létě - kdy se třeba nepoužívá vůbec... nemusí se nutně do terenu , stačí projet 200-300m rovná cesta a nezatáčet ,kdy se třeba nepoužívá vůbec...Stejně jako i v létě je vhodné občas přiřadit 4H ,třeba na mokré trávě, nebo přímé jízdě ...Také je potřeba mít stejně nafouklé pneu ,o typu vzorku a rozměru nemluvě, aby se kola odvalovala stejně....

Je to stejné , jako doporučení použít klimatizaci v zimě , aby se kompresor a ostatní komponenty aspoň trochu hejbaly....

2014-01-30 19:12:49

instr: tak tak, stručně perfektně do detailu popsáno :)

2014-01-30 20:12:44

Ok ,dakujem

2014-01-30 20:17:03

Este jedna vec , trochu odveci, rezerva je na dverach ,neviete ten priestor v kufri kde ine auta mavaju rezervu dal by sa vyuzitalebo je to tam zapratane.najlepsie by bolo rozobrat plast a pozriet to , len ci nemate skusenost ?

2014-01-30 21:28:11

vladoj: klasicka kulatá díra na kolo tam neni, prostor uschovny tam je pokud si pamatuju, mám klasiku 5ti dvéř, tam je jen ten kastlik v kufru ve dně. Využít se dá leccos

2014-01-31 10:40:45

Ja mam tu GV XL7 tam potom budem musiet upravit kufor lebo je na pevno nikde nema odkladaci priestor, vyrezat otvor a vlozit plastovu vanicku uvidim , ked sa otepli a uzdravy noha , dik.

2014-01-31 17:51:52

vladoj:

Pětidvéřová Gr. Vitara má dvojité dno v kufru, XL 7 nemá. Tam se původně počítalo s třetí řadou sedadel a tak dvojité dno nemá smysl. Jo a mezi horní stranou nádrže a podlahou kufru je tak málo místa, že tam nejde pořádně prostrčit ruka. Vím to, nechtě jsem fouknul Resistin na konektor od plováku a ten prevít vyvzlínal, kam neměl. Ukazatel paliva se zbláznil. Ten konektor jsem chtěl rozhýbat, ruka tam nevešla a problém byl na světě. Tak jsem jen pohnul drátama kam jsem došáhnul a zatím dobrý.

2014-02-10 17:48:41

?

2014-02-10 18:31:14

vladoj:

zapomenul ,

babu vymeň za mladšju,a olej v diferenciálech za hypoidnu synteticu....

2014-02-10 20:13:15

instr: vysvetlit

Sedim si na vedeni

2014-02-11 00:07:54

2014-02-10 17:48:41

Zdravim chlapi auto mam este odstavene , pomaly sa budem chystat na vymenu olejov a filtrov,klinovych remenov, rozvodov, nezabudol som na nieco too mam nakupene , neviem urcite nejaka napinacia kladka?alebo co este? Dik

2014-02-11 17:21:05

Nic , len jedna sprosta pripomienka?

2014-02-11 19:38:14

vladoj: JEtli budes menit drazkovy remen , rozhodne napinaci kladku se vyplati vymenit, o obou vitar co ty byly casem zacla hvizdat, to same remenice alternatoru. Rada se rozmontuje za jizdy a rozpadne :D nebo zacne skrundat

2014-02-20 20:12:55

Chlapi prosim vas info vyfuk na xl7 iba tlmč cena a kde by som mohol kupiť?zatial mam ponuku za 90eur novy tlmič+rura po koniec

Ako sa vkladaju fotky sem

2014-02-20 20:18:18

vladoj: Nerikej, ze ho mas spatny??? Max upadne prvni chranici plech kryci, utrhni a jezdi dal, nikdy jsem na zadnych GV 1 nemenil tlumic, vzdy vydrzel i dost kruty teren.i 15 let....

2014-02-21 10:40:37

Přesně tak,také mě upadl první plech už dávno a zbytek drží v pohodě několik let...

2014-02-21 10:58:22

U GV1 jsem za 14 let z celého výfuku vyměnil "pouze" jeho přední díl - tzv. vlnovec. Jinak zbytek je zatím OK - až na pár škrábanců, kterým se při jízdě v terénu nedá moc zabránit, ale na funkčnost nemají vliv.

2014-02-21 11:37:36

Presne tak chlapi, z polovice mam utrhnuty ten prvy plech.

vladoj, 2013-12-31 12:27:29 napsal:

Zdravim chlapi,mam zaujem kupiť GV XL7,2l HDI.Bol som pozerať už 3kusy ale tie km na nich my nesedeli,hm?Takže mam asi vysoke naroky do 100t km,aspoň 2006r,max. zachovalu cena do 8000eur.

Ale kolega v praci neskutočny mechanik,byvali zavodnik mi s tym pomaha takže nejakych oj.....vačov sa nebojim,našli sme nejake v Polsku cena max 6300eur ale km 150000-180000.čo si myslite oplati sa ,samozrejme ratam z investiciou rozvody,oleje,...tak 2000eur.

Rozmyšlal som aj benzin+LPG ale už nenajazdim km tak asi 5000 ročne tak asi sa mi to neoplati,som majitelom felicie LPG nedam dopustiť na ňu.

Ake rady mi date ,dikVlado.

2014-02-24 19:18:44

vladoj: Při hledání typů olejového filtru jsem narazil na váš inzerát , vlastním Vitaru Grand XL7 2.O HDI r.v. 11/2005, Koupenou novou v ČR ( Suzuka regina Hradec Králové) najeto 102.000 km Stř. metal. v terénu neježděná, někdy uvažuji že by mi stačilo něco menšího jsem již v důchodu. min. rok jsem měnil žhavící svíčky, vstřiky a při tom už i rozvody (sadu) čekalo by mě to stejně na 120tis nedám na ni dopustit máme chalupu cca 700 metrů od okr. silnice, mírně do kopce polní cesta a občas na hory - proto jsme ji kupovali, kdyžtak se ozvěte můžeme dát řeč nebo i telef.


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 8