Fórum - Téma


Grand Vitara I, r.v.2002, 2,0HDi 80KW


Fórum Grand Vitara II Grand Vitara I, r.v.2002, 2,0HDi 80KW

Informace o modelu: Suzuki Grand Vitara II


1 ......... 4  5  6  7  8

2014-05-27 19:24:57

naspo1:

Byl jsem se podívat na tu XL-7. Byla zarezervovaná do 27.5.2014, 20:00 hodin.

Řekl bych, že na první podívání dobrá, ale:

  • bude vyžadovat nové pneu na zadní nápravu a na rezervu
  • levá přední mlhovka je podezřelá, že bude chtít vyměnit
  • auto zřejmě dlouho stálo, má na levé straně naprosto podhuštěné pneu
  • chybí zadní plato na zavazadlový prostor
  • plastové lemy prahů na levé straně jsou nějak špatně nasazeny a těsnící lišta netěsní
  • koberečky na podlaze zadních spolujezdců jsou jiné, malé
  • klíč původně s dálkovým ovládáním byl vybrakován, bez elektroniky

Na druhou stranu:

  • auto jsme otevřeli klíčem v zámku dveří u šoféra, funguje
  • motor naskočil na první brnk, běžel velmi kultivovaně
  • nevšiml jsem si, jestli svítí za chodu motoru kontrolka motoru
  • motorový prostor je nezvykle čistý, až mi byla hanba za moje auto
  • bylo vidět, že kdysi někdo použil vosk na ochranu dutin a ošetřil plechařinu v mot. prostoru
  • původní hliníková kola jsou nastříkána na černo, jsou zajímavá, nezvyklá a asi i jedinečná
  • interiér jako nový, což je dáno materiálem na potahy a tapecírunk, vím, že je velmi odolný
  • el. stahování oken funkční na všech dveřích
  • sáhnul jsem i na ovládání vířivých klapek v sání a ono funguje (je to u těchto motorů trochu bolavé místo a není na ně vidět)

Auto jsem neprojel, nevyzkoušel řazení ani redukci, respektive připojení přední nápravy, ani spojku, ani brzdy, ani elektrické ohřevy sedaček, zrcátek a zadního skla, stěrače, ostřikovače, klimatizaci (klima na poslech běžela). Neviděl jsem auto na rampě ze spodu. Osobně, pokud bych řešil koupi, bych chtěl strávit více času při prohlídce, vyzkoušet další elektrické systémy, projet se. Nebyl čas. Člověk, který se mi věnoval, byl velice ochotný a vstřícný, podával informace, vysvětloval. Nabízel mi, že jejich servis na místě odstraní např. zjištěné nedostatky v osvětlení vozidla. Na auto dávají 12 měsíců záruku a servisní práce zdarma, jen za cenu materiálu. Nechci, aby to teď vyznělo jako reklama, stále mám na mysli to auto.

Moje doporučení:

udělej si volno, jeď se podívat. Rozhodnutí je jen na tobě.

2014-05-27 19:58:13

mirekdoda: ta spotřeba sedí přesně i mě...

2014-05-27 21:07:48

Mirekdoda: moc díky, pěkně výstižné, budu si muset udělat výlet, s tou 12měsíců zárukou to mají ESA tak že si to připojistíš za 5000,- a další 4% z ceny za lustraci.

2014-05-28 18:45:18

naspo1:

No vida, v ESA mi o té záruce řekli jen půl pravdy (té lákavější). Tu druhou si, zákazníku, najdi sám. Ale to je v posledních letech běžný trend.

2014-05-28 18:52:42

otym9:

Ohledně spotřeby: jezdím teď nějakou dobu s vyřazeným systémem vířivých klapek v sání, klapky jsou zaaretovány v otevřené poloze. V nízkých otáčkách se válce lépe plní vzduchem, motor je velice pružný a dovoluje mi řadit po městě i 4. rychlostní stupěň.

viz.

http://www.suzukiclub.cz/...0hdi-16-ventilu-rhw-33240

Dlouhodobě chci sledovat, jak se to projeví na spotřebě.

2014-07-21 22:25:20

Zdravicko .... jednu radu by som potreboval .... da sa na GV II namontovat niekde uzavierka diferencialu? ..... Potreboval by som na predok

2014-07-21 22:50:16

gts123: dá, jeden ze zdejších má na GV II.závěry diff obě osy , pohledej , má 3dvř honza tuším....

jinak pneumaticky ovládaná ARB od Taubenreuther s nutným kompresorem je možná jak dopředu ,tak dozadu , offrotec.de dělá elektromagneticky ovládané závěrky , a pak je tu zmíněna i česká firma ,která umí...

strýc gůgl a firmy s offroad doplňky řeknou víc včetně cen...

2014-07-22 10:47:43

mirekdoda:

přes léto mám celý předek vyplý /mám tam volnoběžky/ a spotřeba jde zas o něco dolů...

2014-07-22 15:49:12

otym9:

kolko to robi v lete - myslim spotreba - pri normlanom jazdeni - ziadne blaznovstva v terene? .... Ja som cerstvy majitel GVII 2,0HDi a sice auto uz mam, ale este je odstavene vo dvore ..

2014-07-23 21:20:31

gts123: 7,5-8 podle toho jak se kochám...

2014-08-23 06:10:51

gts123: Už druhý rok si pečlivě píšu tankování ve zdejší utilitce (v profilu auta) a dlouhodobě se spotřeba pohybuje okolo 8,3. Delší trasy svižným tempem i za 7,3. Popojížděčky v zimě s občasným zařazením 4x4 8,5 - 9,5. Auto mám bez jakýchkoliv úprav (myslím různé zde zmiňované zlepšováky) a jezdím na M+S pneu (šířka 215). Dřív jsem měl Octavii TDi - za sledovanou dobu bych ušetřil kolem 15000 Kč - ale zkus si s ní navozit dřevo z lesa

2014-08-29 22:33:08

Zdravim Panove chci se zeptat nema nekdo nahodou doma navic altik na Vitaru r.v. 2002 motor 2.0 HDI 80kw typ motoru RHZ a typ alternatoru Valeo SG15S018 a ma 150A,predem diky za info

2014-10-06 10:21:17

Tak mi to znovu nechtělo jet naplno........obavy se rozplynuly, když jsem našel "závadu" - zasunutý kobereček mezi pedálem plynu a dorazem

2014-10-18 09:34:49

jarda33: a to niekto pisal, ze nema ziadne zlepsovacky ... este ze si s tym nebezal do servisu

2015-02-15 11:41:33

Zdravím Vás.Mám problém so štartovaním.Vymenené žhaviče,palivový filter.Studený štart jedine so štartovacím sprayom do sacieho potrubia.Po troch minutách vypnem a ďalšie štartovanie bez problému.Vymenené aj relé žhavenia.Diagnostika neukazuje žiadnu chybu.???Mal tu niekto podobný problém?

2015-03-09 19:09:22

hafa: ahoj chci se zeptat co ten problem co si tady psal uz si nejak vyresil nebo jeste ne ? dik za info

2015-03-09 20:06:26

wrubel: čus, psal jsem toho víc, co máš na mysli?

2015-03-09 20:30:10

hafa: Mám GV 2003 HDI 80kW, už dva měsíce řeším problém s motorem kdy se mi po ujetí cca 100 km rozsvítí kontrolka motoru a ten spadne do nouzového provozu, na diagnostice to hlásí vadný snimač tlaku paliva, už jsem dva vyměnil ale stále stejné, nevíte někdo co by to mohlo dělat. Dík

tady tohle sem myslel

2015-03-09 23:03:43

S tím samým jsem se trápil půl roku, vyměnil jsem vše co šlo, vyčistil potrubí, nádrž atd, skončil jsem u vstřiků, které propouštěly naftu zpět přepadem do nádrže, tím se snížil tlak v soustavě a snímač hlásí závadu a řídící jednotka hodí motor do nouzového režimu. Zkus nějaký přípravek na čištění pal.soustavy asi 10% úspěšnost, pravděpodobně se to ještě zhorší, ale aspoň budeš vědět, že to jsou vstřiky , pokud nebudou totál půjde udělat repase cca 25tis, v horším případě nové a to je ranec.

Tak přeji ať stačí čištění, ale mě to vydrželo cca tři měsíce, kdybych udělal vstřiky hned, tak jsem ušetřil 20tis a spostu času.

Hafa

2015-04-30 10:17:42

wrubel: A když vypneš motor, ještě chvilku běží ?


Odpovědět

1 ......... 4  5  6  7  8