Fórum - Téma


GTi MK3 nechytne


Fórum Technický koutek GTi MK3 nechytne



1  2

2010-11-30 23:00:05

mam tu v parade Venyho vuz a ponekud tapu -

motor je po GO (udajne novej spodek, predpokladam pretesnenou hlavu), rozvody jsou v poradku, toci se bez problemu... a ted to zacina - toci se, ale nechytne. nejdriv CPU hlasila vahu, tak dostal vahu z moji, pak si CPU zacla vymejslet TPS, tak dostala celou klapku vcetne TPS z moji, rozdelovac uz je tam taky z moji, vstriky jsou zapojene, CPU uz nic nehlasi a proste nechytne... pri plne otevrenej klapce lehce slibi, ale jakmile pustim starter, tak se dotoci a zhyne.

a ted babo rad (kato, honda, hill, kdokoliv)

jo a CPU uz je tam taky z moji - krom vstriku uz je tam prakticky muj motor (nepocitam pumpu, ale tam neocekavam problem, zvuk ma zdravej, ale asi se na ni taky podivam, vubec se mi tam nechce)

zkousel sem ji na eter, to by se mela aspon roztocit, ale taky nic...

CPU uz ted hlasi 12, takze bez chyb, ale tomu neverim.

a ta bestie proste nejede. for je, ze sem prijela po svejch, zastavil pred dilnou a do dilny uz se musela zatlacit...

jinak svody a vyfuk serie, sani uprevene velke klapce, ale to by nemel byt problem... jinak serie vonafka, jen proste nejede

2010-12-01 17:27:54

a po cestě k tobě nic ?žádný problém,jako že by měl nějak špatný chod motoru ,divné zvuky nebo tak něco?

2010-12-01 18:55:17

to znám takové bádání. akorát ty máš víc zkušeností a lepší zázemí. Tak doufám že na to brzo přijdeš.

2010-12-01 19:33:03

no okus ještě to čerpadýlko a regulátor tlaku paliva.....jak vypadají svíčky po tom neustálém startování??(mokré nebo suché)a mrkni na pojistku s popiskem "IG COIL" a pojistku pro hlavní relé

2010-12-02 01:16:27

pojistky OK, rele cvakaj, ty sem este nemenil... svice sou mokry (3 mokry, jedna sussi, ale nevypada jak ma...) este me napadlo ze je bordel v hlavnim svazku, ale to je to posledni co se mi chce delat - cely to tahat ven

ona slibuje, pri plne otevrenej klapce, tak jednou za 10 otocek jakoby slibi ze by chytla, ale zase zvadne a opre se do ni zpatky starter... a kdyz ho pustim, tak proste zhyne dava mi mrcha dost...

2010-12-02 01:18:18

jo a cestou ke me v pohode nejel, to by popsal Veny lip, ale prej sel jen ve vyssich otackach (4000+) a kdyz to padlo, tak nejela, takze se musela porad drzet roztocena...

2010-12-02 17:12:51

tak mně delalo gti to co popisuješ jak ji to nejelo pod 4tis,byli to kabeli a svičky,ale jesště to tam trochuzloby ale zlepšeni o 80 procent,

2010-12-02 18:45:34

Koukal si po klínkách na rozvodech? jak klika , tak vačky,tlaky to má?

2010-12-02 20:14:42

brachoj gti taky chcipalo podobne..mel uzvejklej dratek od vahy..ani mu nechytalo auto(a kdyz se povedlo tak pak dochrochtalo nekde dal max ale 10 km)..ale vse se tocilo v poradku

2010-12-03 00:57:12

Koukni na tlak benzinu.Když jsem tu měl fiestu, co měla rozhozenej regulátor, dělala strašný věci.Vše jsem prošel milionkrát a prostě ne ne ne.Pak jsem tedy vzal budík a bylo jasno.Zas ale když je to ulitý, mělo by to alespoň trochu blafat.Takže jak bylo řečeno, od svíček to vem a k zadní lampě, ať máš jistotu .Nedávno jsem tu řešil Samuraje.Kato byl velký rádce.Ale nakonec to bylo to, že nemůže přišroubovat řídící jednotku.Když visí volně na svzku, vše ok.Jak to přešroubuje, je konec.Zkoušely se jiný cpu a nic.Furt stejný.Možná Hill by našel logické vysvětlení.Tak abys tam neměl podobnou záhadu, brácho..

2010-12-08 19:47:30

dalsi hodiny straveny v dilne a co byste rekli... civkou to taky neni, palivova pumpa se nam zdala ze dava malo, ale na jinou pumpu to delalo to samy...

Veny mi rikal, ze to po tej oprave melo chvili normalne jezdit a pak to zaclo fucet olej z vika a od ty doby to kravne... to by odpovidalo spatnymu krouzku, nebo pistu, ale na to se necha normalne jezdit... komprese to ma, napadlo me ze je ucpanej vyfuk, ale to sem taky vyradil... a znova sem kontroloval rozovdy a tam je vse naprost v poradku, neni to ani o pul stupne pohnuty...

este udelam Frankensteina - vezmu celej jinej svazek, zapojim jen to nejnutnejsi na motoru, jednotku, spinacku, pojistky a budiky a pokud to ani pak nepojede, tak jde hlava dolu

2010-12-08 20:07:41

zas proč hlavu dolů, když jsou tlaky v pořádku(kolik mají?)zkoušel si pří startování stříknout benzín přímo do sání?S odpojeným přívodem paliva

2010-12-09 10:45:57

zkousel sem to na eter, to by melo aspon slibit a chvilku se tocit samovolne, ale bez starteru se proste nechyta... tlaky jsem zatim nemeril, nemam zarizeni, ale nejaky tam jsou mi prijde - kdyz sem kontroloval ty rozvody, tak to odpor davalo, vic bez pomoci nezmuzu....

2010-12-10 19:56:07

tak vcera se mi to podarilo nastartovat na kompletne jinej kabelovej, ale vysledek 0 - dela to to samy... tak nejak jsme zjistili, ze 1. a 4. valec se flakaj a svickama to neni, takze na pondli mam pucenej merak na komprese, ale uz to vypada na mechanickej problem...

2010-12-10 23:25:21

Tož vačka?To už u Súzi taky bylo

2010-12-11 00:25:13

pod vikem sem byl - vacky jsou zdrave, mozna ventil, ale ze by se mrcha podpalila??? mozna pist neb okrouzky... buhvi co tam ten, co se v tom vrtal nez se to rozsypalo, zkonil... uvidime pristi tyden...

2010-12-12 10:59:51

No okus ty tlaky, kdybys nebyl tak daleko, tak Ti aparát půjčím. Jinak správná hodnota na každým hrnci, by měla být cca 1400kPa a až budeš měřit, tak s otevřenou klapkou a pro bezpečnost si raději vytáhni hlavní pojistku, ale to Tobě snad říkat nemusím

2010-12-12 15:56:55

V toleranci je kompresní tlak od 11 - 14 bar.To jen abych pro změnu doplni já Katíka

2010-12-12 20:15:26

mimochodem,máte někdo nějaký tip na pístní kroužky do GTička? solidní poměr kvalita/cena ??

2010-12-19 21:11:49

ted mi jeden motorar dela patejlovo motor, jsou v tom i krouzky, takze separe cenu ti nereknu, ale rekni jakej chces prumer a optam se co by to obnaselo...

jinak kompresi je tady na rozdavani, viz foto...

naposledy jsem prisel na to, ze kdyz dam predstih hodne do minusu, jakoze az za ty vyfrezovany diry, tak to chytne a docela i reaguje... ale to rozhodne neni reseni a hlavne to jde jako kdyz to nejde... proste blbe... zkusim rozebrat rozvody, estli tam na neco nenarazim, pac elektroniku uz jsem vyradil... snad jen ze by ten muj dobrej rozdelovac nebyl tak dobrej jak si myslim, coz je zvlastni, pac v mym aute jel...

http://img602.imageshack....img602/4137/image0334.jpg


Odpovědět

1  2