Fórum - Téma


GV 2010


Fórum Grand Vitara III GV 2010

Informace o modelu: Suzuki Grand Vitara III


1 ......... 6  7  8  9  10

2012-04-29 19:39:30

Jé teď nevim kdo chtěl ty rozvody na JBéčku??

2012-04-29 19:59:52

Super

2012-04-30 18:10:20

Holdere, tak z Vitary už je zase auto.....už jen ta sedačka a nášlapy dát....ufffffff

2012-05-01 21:55:11

a.......Brasil !

2012-05-01 22:08:16

Brasil trabalho Nissan or VW........nao Suzuki

2012-05-01 22:46:19

Poucos carros suzuki no Brasil, to je skoda, ale nissan

2012-05-04 18:38:48

Tohle se mi docela líbí:

http://www.gotbroken.com/...and-vitara-marine-concept

2012-05-17 20:24:51

to jako má plavat? jak se z hezkého auta uplácal paskvil

2012-05-31 18:20:33

velká chvála jablonecké suzuki, extra katovi- ještě jednou štastnou cestu do té emeriky -vše tak jek má být. GV opět bez vady- díky

2012-05-31 19:52:46

díky za pochvalu.......pro pivíčko zvládnu i nemožné

2012-07-24 00:48:48

závada z předtýdne. pokud vám praskne pojistka tak zhasnou OBĚ zadní koncový, osvětlení spz a parkovačky. jo a přívěs taky samo. takže tohle všechno je na 10A pojistce. toto je mé první auto co nemá světla napůl. tak mě to vyděsilo že jsem vytáhl kata o půlnoci z postele

2012-07-24 00:51:53

jo a ještě doporučím suchý nácvik do poj.skříně. takový temelín by pohledal. (tma ,déšt, policajt za prdelí, moje hysterka) nakonec jsem dojel na mlhovku

2012-08-22 09:59:43

Mně pořád praská pojistka od brzd, musel jsem to dneska dát do servisu. Nácvik nanečisto taktéž doporučuji

2012-09-02 18:00:49

nevíte nekdo jaké min ET se vejde na vitku? potřebuji koupit ALU 16¨ a nevím zda 33 není moc.

2012-09-02 19:00:55

...mám podložky přední kola roschod +40mm a zadní kola +50mm a v pohodě - http://www.h-r.com/de/f_produktsuche.php. Originál je tuším ET 45, což by mělo být při ET33 +24mm na nápravu. ... tedy pokud na to nebudeš dávat šířku pneu 250mm, ale budeš se držet techničáku....

2012-09-02 20:08:31

tak pokud je origo ET45 tak se vejdou, chci obou zimáky 205 na nějaké alu

2012-11-09 08:01:30

Tak před měsícem to byl rok, co jsem si dovezl GV domů. Nyní najeto 25.000 km, v servisu se na jaře divili, že už jsem tam na garančce Veškeré věci, které mi přišly proti německému vozu, ze kterého jsem přesedlal, nepochopitelné (PPC a jeho ovládání, 12 hours cyklus hodin, nemožnost plynulého stahování a vytahování všech oken a pod.) už beru jako specifikum japonců a zvykl jsem si. S autem naprostá spokojenost, spotřebu kolem 10ti litrů neřeším a na ten motor + techniku + tvar krabice mi přijde tak akorát. Kdybych chtěl šetřit zrovna na tomhle, tak si koupím yetiho 1,2TSI. Motor je na auto tak akorát, aby stíhal dnešní provoz, kde se maximální zákonná rychlost tak nějak považuje za minimální doporučenou. Auto má i nějakou minimální výkonovou rezervu, co potěšilo, byl zátah při předjíždění do táhlého kopce, kde jsme se posbírali z 2500 otáček až do 5500 a auto bylo stále čím dál víc při chuti, na rozdíl od různých TDI, která, po vyplivnutí oblaku dýmu postupně začaly uvadat a ztrácet. Jinak jezdím pohodovou, především plynulou jízdou, na okreskách těch 90, po dálnici autu sluší 120, což pro SUV a OFF považuji za důstojnou rychlost, i když v nutnosti předjetí kolony kamionů není problém rychle zrychlit na 160, víc jsem asi zatím ani nejel. Účelem koupě byla především nutnost táhnout občas přepravník a nutnost dostat se na místa určení po různě rozbitých polních a zemědělských cestách. Zde není co řešit. Negativum vozu je, že teď jezdím rád delšími, zato horšími cestami, i když bych si mohl cestu mnohdy ulehčit. Manželce se to těžko vysvětluje, proč někam nejdeme přímo, ale bereme to zajížďkou po lesňačce přes kopce, kde hrozí různá nebezpečí počínaje poškrábáním od keřů a konče pádem do rokle. Naštěstí jí obvykle stačí vrazit do ruky fidorku a je klid. Pravda, nějaký hardcore terrain jsem nezkoušel, ani si nemyslím, že dueler H/T (to je co, highway-terrain? Tedy pneumatiky vyvinuté speciálně pro české dálnice?) je na to podle vzorku ideální obutí, ale i tak už jsem projel místy, kam se turisti s běžnými sport utility vehicly rozhodně nepouští. Takže abych to zkrátil, zatím samá spokojenost, původně podceňovaný 398litrů velký kufr díky svému tvaru a tím i vynikající využitelnosti pobere víc věcí než objemově větší kufry jiných vozidel. Sedačka si zatím, ťuk ťuk ťuk, povrzne jen výjimečně, co mě ovšem vadí, je vrzání v kulise řazení, nakonec jsem pochopil, že to vrže kůže manžety o pochromovaný rám obepínající kulisu, do jehož "háčků" je manžeta zasazená. To nevím, jak řešit, snad černou kobercovkou, kterou oblepím vnitřní stěnu toho rámu. Plus ještě vyřešit stékání vody ze zadních dveří na koberec při otevření po dešti. Víc připomínek asi nemám, resp. mě žádné momentálně nenapadají. Snad jen ta chybějící couvačka vlevo. Zbytek už jen samá pozitiva a sociální jistoty a auto má evidentně ráda i moje žena, neb si ho chce pořád půjčovat a dokonce mě často i ponouká, abych si dal k jídlu pivo, což nikdy předtím nedělala, naopak, a samozřejmě je to jen proto, aby měla záminku mě vyšoupnout na místo spolujezdce. Takže i v tomhle neočekávaném směru mně dokáže GV udělat radost

2012-11-09 09:10:37

Krásnej příspěvek - spíš už taková minirecenze

Tak ať Ti slouží dál, Vitarka!

Kaja  
2012-11-09 21:57:26

to stékání vody ze zadních dveří taky občas nerozdejchám.

2012-11-10 15:48:17

To jsi krásně napsal Pavlis. Mám sice starší Vitaru ale jsem s ní naprosto spokojen ale docela vám závidím.

Mé další auto by měla být také GV jako máte vy ale strašně bych si přál 3,2 V6. Jediná vada je automatická převodovka a také cena.


Odpovědět

1 ......... 6  7  8  9  10