Fórum - Téma


GV 2010


Fórum Grand Vitara III GV 2010

Informace o modelu: Suzuki Grand Vitara III


1 ......... 6  7  8  9  10

2012-11-12 09:22:10

Díky. 3,2 se tady asi moc neprodalo, ale možná by se dala dovézt za slušnou cenu z nějakých alpských zemí, kde jich bude dost a snad i dobře zachovalých.

2012-11-22 13:25:42

takže už je to tu znovu, pod motorem fleky od ojlu, a celý spodek motoru, -už jsem volal jablonec, v úterý to umejou a uvidíme.

tak nějak mě začína sr..., je to jak se ženskou, nejdřív velká láska,nemohl jsem se ji nabažit, ted mě sere no a ještě chvíli a bude si to balit.....

2012-11-26 09:26:12

To mě mrzí... a minule to bylo čím? Těsnění mezinápravového difu? Nebo to byl někdo jiný... to by nebyl od oleje motor.

2012-11-26 23:20:33

minule se měnila celá oil vana, našla se výrobní vada-prasklina v odlitku. no uvidíme zítra tam s tím jedu, je to stále na záruku, jsem také zvědav. kato psal že možná dif-

2012-12-02 15:50:44

v úterý proběhl servis jablonec,umyto a dál nic. po 4hodinách strávených v servisu se nezjistil žádný viditelný únik oilu, takže se nejspíš budu muset smířit s tím že budu mit doma tatru nebo GV pujde z domu.

2012-12-03 08:56:24

to je blbý, takže se nedá poznat, odkud to teče?

2013-03-03 17:13:44

nevíte někdo co se mohlo pos... v zámku záves, zařízení? mám na GV tu vyndavací kouli a nejde otevřít zámek. nedříve jsem si myslel že do toho nalítal bordel který zmrzl ale nic, vypraný vapkou, spousta WD a ani prd. odcvaknu ale nevyndám-

inu
2013-03-03 17:55:10

holder: a tak nám aspoň prozraď,jaks dopad s tím ůnikem oleje....

2013-03-03 18:48:30

olej teče vesele dál, vidím to na dlažbě v garáži. jsem domluven v suzu Jablonec na 2 dubna. garančka a slíbil mi p.Marek že se pokusí ten únik vyslídit. budu to tam muset opět nechat, bohužel. to tažný tudíž bude muset vydržet taky na servis páč já už fakt nevím. jediný co je zajímavý, že v motoru oil neubývá. za ten rok jsem nedolil deci a jsem pod púlkou. ještě kato dával do plna.

2013-03-04 16:21:59

Jaké máš to tažné? Já mám vyndavací Hook, červená zamknuto, zelená odemknuto, páka na odjištění. Tomu "odcvaknu, ale nevyndám" nerozumím...

2013-03-12 13:04:01

Zdar Vitaráci jsem, novej člen s GV 2,4 z roku 2009. Měl bych takovej dotaz ohledně spotřeby kdo má 2,4 benzin. Jestli se někdo dostal na udávanou kombinovanou spotřebu 9L /100 km. Připadá mi to taková utopie, já osobně jsem někde kolem 11litrů /100 km a to na ni nešlapu.

2013-03-12 15:14:34

GAMMA: Čus, já mám 2,4 MY2011, jezdím dálnice + Brno za 10, když jsem vynuloval počítač a jezdil dlouhý trasy po silnicích 1. až 2. třídy, tak jsem se dostal na těch 9, ale níž ne. Takže beru, že kombinovaná je vpodstatě minimální spotřeba podle PPC. Mrknu, kolik mi to teď ukazuje. Záleží taky, jestli bereš reálnou spotřebu podle tankování nebo virtuální podle PPC. K PPC je třeba přičíst cca 0,7-0,9 litrů.

2013-03-12 19:56:51

Pivlis: Díky za odpověď, já jsem se ní dostal na zhruba 600 km na nádrž, to je ale tak maximum. Jen tak pro srovnání, když máš plnou nádrž, kolik najedeš km než se rozsvítí kontrolka na tankování? Po rozsvícení kontrolky pro tankování mi už vitara nekazuje kolik chybí na dojezd což mě trochu mrzí . Jiný auta ukažou dojezd až do konce. Počítal jsem s vyšší spotřebou, některý průměry lezou až nad 12 litrů, což je pro mě strop. Jinak je to moje vysněný auto, ale ten apetit .

2013-03-13 08:07:22

GAMMA: Zdar, teď jsem se díval, spotřeba mi stoupla podle PPC na 9,7, což bude v reálu tak 10,5 litrů, ale běžně tam mám tuším 9,5, už dávno to nesleduju. Z plné nádrže do rozsvícenýho oka najedu mezi 450 - 500 km, pokud netahám přívěs. Už spotřebu neřeším, stejně s ní nic neudělám a do plynu nechci. Jak se rozsvítí hladový oko, jedu natankovat, což si vezme vždycky nějakých 50-52 litrů a kolem 1850 CZK. Jediné, co mě vždycky nasere, je vědomí, kolik z toho zase odvádím státu z mých už předtím několikrát zdaněných peněz.

Už dávno jsem si zvykl, že se nemůžu účastnit oblíbených debat na téma "moje okta žere 4,5 litrů a když vypnu klimu, tak jezdím za 4 a když vypnu světla, rádio a ventilátor a hodně během cesty prdím, tak se dostanu i na 3,8" i debat "můj Ceed má kufr 480 litrů a moje okta 550 a když sklopím sesle, tak se mi tam vejde aji gobelín, co jsem našel pohozenej v příkopě pod zámkem Hluboká". Mlčím a myslím si svoje

2013-03-13 19:03:46

tažné je také vyndavací thule,nebo jak se to píše. pa pravé straně těla koule je odblokovací páčka,a celý by se to mělo odjistit, ale ani prd.nepomohlo nic- teplo vapka WD .....

2013-03-14 07:41:31

Pivlis: Čaj, díky za vyčerpávající informace o stejném autě *262. Spotřebu 9,5 L/100 km jsem mněl na PPC na letňákách, na zimákách 10,4. Jaký máš pneu? Ja chtěl celoroky, ale všichni mě od toho zrazovali. Jo a ještě dotaz ohledně otáček motoru. Když mám nastartováno a je tam neutrál, tak otáčkoměr mi ukazuje 1100 otáček. Máš to taky tak? Jinak tento měsíc mažu na technickou a emise, tak jsem zvědavej v jakém je Vitara kondici.

2013-03-14 08:12:18

Holder: Tak to nevím Ale ten princip by měl být asi stejný, tzn. mačkáš páku dolů a nic se neděje?

GAMMA: Otáčky se podívám, pneu letní bridgestone dueler (687?) H/T, zimní bridgestone LM něco. Ty duelery by měly být univerzály. Tuto sezónu ještě vydrží, co bude potom, zatím nevím, bud zase duelery, nebo Dunlop AT3 grandtrek (víc do terénu a levnější, ale nejspíš nejmíň "fuel saver)) nebo Pirelli Scorpion Verde all season (asi víc na silnici, tedy nejvíc "zelená"). Čistě letní nechci, protože občas do terénu jezdím a nebo tahám vlek po polňačkách, tedy i v blátě. S letníma bych asi něco na benzínu ušetřil, ale to jsem si pak mohl koupit normální auto.

Mimochodem s vlekem jezdím tak za 20

2013-03-14 17:28:46

Pivlis: Zdar s pneumatikama máš pravdu, já sem chtěl hrubší univerzály, ale dal sem na odborníky a mám Coopery Discoverer 225/70 R16 zimáky. Letňáky budu kupovat letos, ale nevim jaký. Do terénu jezdim, taky max. 10% z celkového počtu najetých km. Zatim dík za info, mám nalítáno asi 4000 km, tak stále něco objevuju. Jenom ještě otázku kolik si s ní nalítal a jestli si mám na něco dát bacha.

2013-03-14 19:32:27

tak to DDiS je se spotřebou zlatá. těch osm litříků co si veme tak má mít. tažný už vydrží do Jablonce tam at se mistři popasujou jak chtějí, je to v záruce tak co už. moje 3/4 má histerii co když by ji odlapili tak se jen tak ptám.

na letošek plánuji také letní zkusím asi barumky-http://www.barum-pneu.cz/...vuris-4x4-225-65-r17-102h- jsou za slušný peníz a nemyslím že až takový schit

2013-03-15 07:20:53

GAMMA: Jinak ty otáčky na neutrál - při vymrzlým motoru 1600-1800 otáček, při zahřátým 800 otáček + cokoliv mezi tím.

Najeto přes 30.000 za cca rok a půl, bacha jsem si nemusel dávat na nic kromě šutrů v předním okně, jeden čas se mi protáčela hlavice řad.páky, ale to se vyřešilo došroubováním, pak u ní něco pořád vrže, jinak vše ostatní jsou prostě vlastnosti vitary - po dešti při otevření zadních dveří steče z gumového těsnění voda rovnou do auta. Jinak jsem s tím žádný problém neměl. Jinak jak píšu - na zimu mám zimáky, na léto univerzály.

Vitara totiž není auto pro každého. Pořád je to víc pracovní stroj než rodinné SUV, ač se poslední dobou marketingová strategie prodejců změnila a jestli dřív vyzdvihovali offroadové schopnosti, dnes mluví spíš o rodinném SUV. Ale nevím, lidi, kteří hledají SUV pak můžou být z Vitary zklamaní. Dnešní SUVkař chce velký auto s velkým kufrem, nízkou spotřebou a jízdními vlastnostmi sedanu, s kupou elektronických h(s)raček na palubě a nic z toho mu Vitara neposkytne. Nejlíp ji asi popsal D.A.M. ve své recenzi. Hodnoty Vitary leží jinde a díky tomu to není mainstreamová cílovka, o jakou se snaží poslední dobou třeba i Forester, což byl můj další favorit na auto. Teda zatím, další generace Vitary už může být taky jen moderní SUV.

HOLDER: No ony ty náklady na auto asi vyjdou na stejno, spotřeba cca o 2 litry vyšší u benzínu, na druhou stranu nižší jak počáteční tak i servisní náklady. Diesel větší krouťák, benzín větší výkon a vcelku radostná odezva plynu, v terénu neumím porovnat, ale benzín zatím projel všechno co jsem potřeboval, ač si při tom občas trošku zasmrděl. Pravda, neprojel úplně všechno, v zimě v orličkách jsem si krátil cestu přes hřebeny "ve stopách" nějakého traktoru, ale stopy najednou končily, traktor se tam otočil a jel zpět, tak jsem musel taky Na tahání přívěsu je diesel lepší, ale párkrát do roka to jde i s benzínem, s jedním koněm nemá žádný problém (cca 1500kg na kouli) se kamkoliv dostat.

Jinak tady je pro orientaci jestě výběr univerzál. pneu: http://www.e-pneumatiky.c...oad-Univerzalni/225-65-17


Odpovědět

1 ......... 6  7  8  9  10