Fórum - Téma


HHO generátor


Fórum Grand Vitara III HHO generátor

Manuály  |  Inzerce  |  Model Suzuki Grand Vitara III  |  Naše vozidla


1  2

2017-01-03 13:34:23

Vkládám sem jednu zajímavost-HHO generátor. Setkal jste se s tím už někdo, zkušenosti, recenze apod ?

Firma na kterou jsem narazil http://www.autonavodu.cz/

Jejich recenze jsou až pomalu neuvěřitelné, ne-li zázračné...

tak se přiznejte, kdo to má v autě ?

http://www.autonavodu.cz/...ita/suzuki-vitara-2-0-39/

MilanT  
Milan
2017-01-03 14:26:16

alex1.1:

Správně píše pan Bužek, že:

"Důležité upozornění

V současné době NENÍ používání HHO systému ve vozidle, schváleno pro provoz na pozemních komunikacích a jeho užívání, instalace do vozidla a jakákoliv manipulace se zařízením je pouze a jen na vlastní odpovědnost kupujícího."

http://hombre-sam.blogspo...u-motoru-na-castecne.html

Ale jinak se opět těším na jistě plodnou diskuzi.

2017-01-03 14:29:15

Subaru v nějakém závodním autě používá přidávání vody do směsi při plném plynu. Je to obdoba přídavného spalování u stíhaček už od ruhé světové, kde to funguje stejně - odebírá to teplo přehřátému motoru a mění ho na zvýšený výkon.

Zákon o zachování energie PLATÍ, ikdyby vám zeurodotovaný nedouk pavýzkumník a prominentní syn, tvrdil opak.

HHO generátor tedy s 50% účinností nejprve rozloží vodu na vodík a kyslík, aby toto potom dopravil do směsi, kde to shoří za efektu vodní páry a účinnosti Camotova cyklu (maximum 50%).

Myslím, že si už dokážete odvodit ten zbytek. Jako třeba vliv na olej, rezavění a pod.

Je možný ale ještě jeden efekt, že to vyžere karbonové usazeniny a případné uhlíkové elektrody za vzniku hořlavého generátorového plynu, což mladý výzkumník prohlásí, že je to "spotřebka" a ignoruje jeho malý energetický přínos, který potom vydává za zvýšenou účinnost.

https://cs.wikipedia.org/...ner%C3%A1torov%C3%BD_plyn

2017-01-03 14:56:53

autoveteran:

jen to upřesním, ta voda u pístových leteckých motorů tam není rozkládána na vodík a kyslík a spalována, ale proměňována na páru a tím se velmi zvyšuje objem (v otevřeném prostoru) anebo tlak v uzavřeném prostoru, což v součtu s tlakem vzduchu ohřátého hořením paliva nad pístem navyšuje celkový tlak na dno pístu a tím narůstá výsledná síla, která na klice dodá větší kroutící moment.

Není to přídavné spalování, to funguje na jiném principu.

alex1.1: K HHO se zatím nebudu vyjadřovat...

2017-01-04 07:40:23

milant: mě se strašně líbí, jak je každý svatý a pomalu by si na auto nedal ani nehomologovaný logo Suzuki, ale když už jste takový pečlivka, jistě máte na svém PC všechny programy poctivě koupené s licencí ?

Můj názor je ten, že ať si s autem dělá každý co chce, jestli bude lít do benzíňáku naftu-jeho problém, jestli si k autu připojí samodomo plyn-jeho věc jestli mu to bouchne pod zadkem, ještě bych mu pak nechal zacvakat výjezd záchranných složek.

Tohle vlákno jsem založil jen ze zvědavosti, zajímalo mě jestli s tím má někdo zkušenost nebo to už naživo někde viděl apod... Otázka legislativy mi je ukradená.

2017-01-04 08:01:20

alex1.1:

to je vskutku smělý názor. Kdyby ti ale někdo s takovým samodomo vybil půl rodiny a tebe zmrzačil při výbuchu v podzemní garáži...Ještě bys byl tak shovívavý?

P.S. bojím se tě potkat na silnici, ty budeš schopen jezdit trvale v protisměrném pruhu, nebo jezdit do křižovatky na červenou, když je ti legislativa ukradená.

2017-01-04 08:36:11

mirekdoda: to každopádně, vidím že jsi mě vystihl naprosto přesně. Ty se asi řídíš heslem, podle sebe soudím tebe, viď ?

Já jsem tím spíš chtěl poukázat, že tady neřeším otázku legislativy, ale spíš jsem tady chtěl rozjet nějakou smysluplnou diskuzi a trochu se o tom pobavit po technické stránce. Ale jak vidno je naprostý nesmysl sem něco takového dávat, neb každý druhý mě okamžitě zpraží paragrafy, že se to NESMÍ.

Raději požádám admina, aby toto vlákno vymazal, aby Vás to tady nepobuřovalo.

2017-01-04 08:39:49

alex1.1:

Ano, ať si se svým autem dělá každý co chce,

ale jak se říká,

"kozel je nebezpečný zepředu, kůň zezadu, blbec ze všech stran",

a také,

"s blbostí se nedá bojovat, ale nelze z toho boje ustoupit, sic by blbost zaplavila svět" .

I na tomto fóru je "pár" totálních idiotů, a nemá to nic společného s tím kolik kdo má, a jakých, na svém PC programů...

P.S.

Ano, podle sebe, soudím tebe, to je plukovníkovo krédo,

proto, co dokáže on, vyžaduje i od ostatních,

proto nemá rád kuřáky a abstinenty...

2017-01-04 08:46:46

plukovník: moje narážka směřovala na to, že každý je "Mirek Dušín", každý bude kázat že se To smí a To se zase nesmí, prostě dokonalost sama.... Ale skutečnost je úplně jiná.

2017-01-04 08:49:23

alex1.1:

No a právě proto jsi Plukovníka urazil

On je totiž něco mezi Mirkem Dušínem a a tím krasavcem Váňou Ivanem...

MilanT  
Milan

alex1.1, 2017-01-04 07:40:23 napsal:

milant: mě se strašně líbí, jak je každý svatý a pomalu by si na auto nedal ani nehomologovaný logo Suzuki, ale když už jste takový pečlivka, jistě máte na svém PC všechny programy poctivě koupené s licencí ? ..

Můj názor je ten, že ať si s autem dělá každý co chce, jestli bude lít do benzíňáku naftu-jeho problém, jestli si k autu připojí samodomo plyn-jeho věc jestli mu to bouchne pod zadkem, ještě bych mu pak nechal zacvakat výjezd záchranných složek.

Tohle vlákno jsem založil jen ze zvědavosti, zajímalo mě jestli s tím má někdo zkušenost nebo to už naživo někde viděl apod... Otázka legislativy mi je ukradená.

2017-01-04 08:50:23

alex1.1:

A tohle píše člověk, který má ve svém profilu napsáno: "nevěřte mýtům o dokonalosti vozů koncernu VW !!.."

1) Netušil jsem, že když se řekne A, tak už se nesmí říct B. Ta citace o nehomologaci je přímo od pana "vynálezce z jeho stránek. Tak s čím máš problém?

2) Ano, všechny programy do PC jsem si řádně zakoupil. Tedy kromě těch volně šiřitelných, kde to autor programu přímo uvedl. A i za takové jsem vždy poslal dobrovolný drobný peníz.

3) Každý není svatý a i já přiznávám, že mám na autě nehomologované samolepky, které ale nijak nezasahují a neovlivňují výkon motoru a spotřebu paliva a neomezují nebo neohrožují druhé.

4) Já jsem správně tušil, že se můžu těšit na plodnou diskuzi. Ale to by se autor vlákna nesměl urazit pro jiný názor.

5) Souhlasím s tebou, že se nemá věřit mýtům o dokonalosti...(každý ať si doplní třeba to HHO)

6) Ano, něco se smí, něco se nesmí. To se jmenuje demokracie.

2017-01-04 08:58:18

milant: Ad1)Asi jsem se měl ze začátku vyjádřit, že otázku paragrafů neřeším, uznávám moje chyba.

Autora rozčílilo, že se tady hned do něj každý obuje, když PAK napíše že legislativu neřeší... na hranici s ním a upálit

MilanT  
Milan
2017-01-04 12:42:39

alex1.1:

To jsi určitě měl na začátku uvést, o čem se tu debatovat smí a co je tabu.

To bych ti jako admin nabídl pomocnou ruku a všechny legislativce bych umravnil (včetně sebe, který s tím začal).

Dobrá, tak tedy bez legislativy.

Řadím se mezi pochybovače těchto bublifuků. Zatím mě pár pokusů na internetu nepřesvědčilo o tom, že nějaká piksla od svačiny (odborně zvaná bubler), pár elektrod, 3 deci vody a silikonová hadička spasí svět.

Přikládám to na vrub nedůvěryhodnosti vlád, korporací a naftových lobby a tomu, že velké objevy jsou záměrně konspiračně utajovány ve prospěch předpotopních technologií.

A já mám stejně nejradši to svoje předpotopní auto se starým spalovacím motorem.

MilanT  
Milan
2017-01-04 13:02:20

Přidám sem video s legendárním Zetorem na HHO, který jezdí lehčeji a stejnou trasu na vyšší rychlostní stupeň. To alespoň tvrdí autor videa a pravděpodobně i majitel traktoru.

Ale je to zatím trouba, který neumí namontovat pneumatiky a na tom traktoru je má proti směru otáčení. Tak takovým já dlabu fšechno

Zetor 7211 na HHO  |  Více info

Náš systém HHO v Traktoru Zetor ! 4000cc , bez turba. Motor má větší výkon,mnohem lehčeji jde do otáček a zatížený jezdí stejnou trasu na vyšší rychlostní stupeň, než před instalací zařízení.

Výrazně se snížila kouřivost motoru a spotřeba klesla o cca 20prct

www.jednavodu.cz

2017-01-04 13:22:10

milant:

...asi je to opravdu nedůvěryhodný trouba, když ani neví, že obráceně musí být jenom jedna z těch pneumatik

2017-01-04 18:30:27

milant: to je právě nevýhoda psaného textu, jeden to může chápat jinak než ten na druhém konci... u pivka se o tom dá bavit lépe, co si budeme povídat.

no já si hlavně myslím, že množství vyrobeného plynu nemůže stačit, aby nastal kýžený efekt snížení spotřeby, ale třeba se mýlím...

Mít nějakou starší káru se vstřikováním, tak bych to snad i zkusil, abych si to vyzkoušel v praxi.

Když se tak nad tím zamyslím, tak na podobném principu funguje nitro ?

2017-01-04 18:38:02

alex1.1:

teď tedy k technickému řešení.

Mám u tohoto zařízení velký problém s jednou zásadní věcí. Energii na výrobu plynu musí dodat sám motor. Tato energie se z části promění na ztrátové teplo a zbytek je použit na výrobu plynu s určitou mírou dalších ztrát. Spálením toho plynu se vytvoří energie, kterou motor využije asi z jedné třetiny, čili, je to od desíti k pěti ve smyslu využití energie. A popisovaný přínos zlepšení chodu motoru a úspora paliva mi s tím nekoresponduje. Prostě mi to energeticky nesedí. Něco jiného (z hlediska energie) by bylo, pokud by si ten plyn vozil naplněný v tlakové lahvi, ale hlavně vyrobený jinde, než v autě, ale pak by se muselo za tankování zase platit.

Nitro je nositelem velkého množství kyslíku a ten je využit zvýšenou dodávkou paliva do spalovací komory. Přece jen se musí dodržet stechiometrický poměr. A více paliva a kyslíku dodá motoru energii navíc, kterou opět využije asi tak ze 30ti procent, protože zbytek uteče výfukem a do okruhu chlazení a malé procento spolknou vnitřní odpory v motoru.

MilanT  
Milan
2017-01-04 19:10:08

alex1.1:

Kýžený efekt snížené spotřeby nastane A může za to přesně ten bublátor nebo třeba načipování.

Pokud ti řeknu, že jsem ti do auta namontoval bublátor a jestli chceš aby bublátor správně fungoval, tak musíš změnit styl jízdy, nesmíš motor vytáčet a musíš jezdit na co nejvyšší rychlostní stupeň (jako ten trouba s tím traktorem). No a spotřeba ti klesne, to ti garantuju. A celá ta sranda je ale určena jen pro úzkou skupinu cílových zákazníků a jmenuje se "placebo". Nebo taky 100x opakovaná lež se stává pravdou.

(tím jsem se nechtěl dotknout nikoho konkrétního - já třeba taky věřím víc nabiječce Ctek než nabíječce z Lidlu ).

2017-01-05 13:12:49

účinnost přeměny benzínu na elektrickou energii v autě je 1 litr na 1kWh. Účinnost rozkladu vody na HHO je 45% (5% ztráty v drátech). Větší účinnost nám nám známá fyzika ani chemie nedá. Ale účinnost lze i přesto jakoby zvýšit použitím uhlíkových elektrod, které ale budou ubývat ale na druhou stranu je to přídavná skrytá energie, kterou běžný žadatel o ojrodotace nebude uvažovat.

Lepšího efektu za levnější peníz kze dosáhnout unístěním ultrazvukového vyvíječe vodní mlhy před sání. Spotřeba 30W při 1L vody/h.

Voda motor ochlazuje, vzniká pára jako v parní lokomotivě, proto má větší výkon. Motor tu nižší teplotu ve spalovacím prostoru má nerad, stejně jako zvýšené množství páry, které kazí olej a železo.

MilanT  
Milan
2017-01-05 13:28:08

autoveteran:

Tedy autoveteráne, přečetl jsem to 3x a nerozumím ani slovo.

Asi jsem už starej a parní lokomotivy jsem zažil v plné síle.


Odpovědět

1  2