Fórum - Téma


HHO generátor


Fórum Grand Vitara III HHO generátor

Manuály  |  Inzerce  |  Model Suzuki Grand Vitara III  |  Naše vozidla


1  2

2017-01-05 13:56:37

Vyvíječ HHO bere motoru více energie (>2x), než pak motor hořením vzniklé směsi získá. Tedy je lepší do spalovacího prostoru rovnou lejt vodu. No a jak ji tam dostat v plynné formě, když nemáme extra vstřikovač na vodu? Uděláme z ní vodní mlhu ultrazvukovým zvlhčovačem.

Voda pak ochladí spalovací prostor za vzniku páry, která pomáhá tlačit spalovanému palivu.

EDIT: On při používání HHO vzniká ještě jeden efekt - palivo se ve válci při implozním výbuchu HHO jednal lépe promíchá a pak i lépe zapálí a lépe shoří. A tuto zvýšenou účinnost procesu hoření pak připisují onomu HHO. Myslím, že toto je nejpravděpodobnější příčina reálného snížení spotřeby.

Lépe rozloženou směs ve válci udělá i 0,8ml/L acetonu do paliva jako povrchového činidla.

A naco kupovat HHO nebo aceton, když mám svíčky DOR15LGS, které to umí udělat taky.

2017-01-05 14:15:51

autoveteran:

imploze a exploze. Rozdíl vidím asi takhle: Exploze dům rozvalí od epicentra ven, imploze ho vysaje a dům se bortí do sebe. Ale jak je to s tím implozivním výbuchem HHO? To jako taky vysaje všechen vzduch ve válci? A z čeho bude hořet to základní palivo? Imploze sama vyrobí podtlak. Exploze sama vyrobí přetlak. Imploze tím podtlakem saje píst zpět nahoru a netlačí ho dolů. Je to pro mě poněkud nelogické mít ve válci něco, co po spálení netlačí, ale saje.

P.S. jo a pokud je v palivu látka, která se jako předzapálí a tím má způsobit lepší promíchání směsi, může být kontraproduktivní, protože spálením té první látky prudce stoupne kompresní tlak a může dojít k detonačnímu spalování. Benzínový motor takové spalování nemá rád.

P.S.2. nevím jestli je dobré vyvíjet ve válcích páru při volnoběhu bez zátěže motoru. Dá se ten ultrazvukový vyvíječ vodní mlhy nějak regulovat?

2017-01-06 19:59:01

milant: mrknul jsem na pár firem, které se zabývají prodejem tohoto generátoru, všichni to mají strašně krásně napsaný, mraky spokojených zákazníků apod.. Až nápadně se to podobá zázračné krabičce na přestavbu na Etanol. U etanolu taky slibují hory, doly a i nemožné, ale z mého okolí neznám nikoho komu by to fungovalo. Prostě jakoby už etanol netáhl, tak obchodníci zkoušejí nové kur*ítko.

MilanT  
Milan
2017-01-06 20:27:09

alex1.1:

Jo, taky jsem četl. Mě zajímá kdejaká ptákovina.

Teď odbočím, ale když jsme v tom "veselém" tématu, tak to snad tolik nevadí.

Znáš zařízení NucleoSTOP? To rozpozná špinavou elektřinu vyrobenou v Temelíně a odfiltruje jí od té ekologicky vyrobené v uhelné elektrárně. V Rakousku a v Německu to jde na dračku - http://roberthrdina.blog....nes.cz/blog.aspx?c=259970

A jak říkají ekologové - já elektřinu k životu nepotřebuju, na televizi se klidně podívám při svitu svíčky.

2017-01-11 00:13:59

Správně, dojde k implozi a okamžině s explozí.

Je nutné si uvědomit, že toho HHO tam ve srovnání s normálním palivem zas není nějak moc. Je toho tam troška, ale jde o to, že je to hořlavé už od škaredého pohledu.

HHO tedy přednostně bafne, dojde k implozi a následné explozi na vodní páru (objem páry řádově ve zlomcích ml). Toto "zatřesení" ve válci motoru promíchá palivo, které se přitom současně též zapálí a díky tomu i lépe shoří.

Stejně vě výsledku funguje i svíčka DOR15LGS, která díky dlouhému kruhovému jiskřišti zapálí nehomogenní směs podstatně rychleji a pravidelněji, než svíčka s krátkým jiskřištěm v jednom omezeném místě. Tato rychleji zapálená směs pak samozřejmě rychleji šíří i prohoření směsi ve válci motoru.

2017-01-11 11:37:02

autoveteran:

s tím množstvím HHO máš pravdu.

Mě by se to líbilo u mého naftového HDi, jen ta energetická bilance je na prd. Podobný účinek má přifukování LPG přes sání a po stlačení ve válci to LPG čeká na vstřik nafty. Jakmile se vznítí první kapička nafty, blafne i to LPG a vylepší prohoření zbytku pracovní dávky nafty. A protože je motor vždy převzduchovaný, nemusí se omezovat množství nafty pro vstřik do válce. Toho LPG je tam jen přiměřeně akorát a nemusí se jeho dávkování měnit ve velkém rozsahu. Jen se musí vypnout při brždění motorem, aby se nenahromadil ve výfuku nespálený a pak všechen nevybouchnul naráz. No a pak při volnoběhu, aby byly správně volnoběžné otáčky. Před lety jsem s tím experimentoval a motor běžel, jak vyměněný.

P.S. významě to omezuje tvorbu sazí a využitím přebytkového kyslíku pro spálení LPG to omezuje tvorbu NOx u naftového motoru.

mcz  
Martin
2017-02-26 10:36:53

LPG do nafte se instalovalo jednudobu v polsku, ale slo hlavně o prestavby nakladních aut a autobusu i nekteré ceské dopravní firmy si takovou upravu nechaly udelat jesli jeto legalní nebo ne nevím. stací na YT zadat LPG diesel

2017-02-26 19:53:14

mcz:

LPG do nafty u osobních aut je v Česku nelegální. Zato v Austrálii na montáž a nákup tohoto zařízení dostávali řidiči významnou dotaci už před 10ti a možná i více lety, protože to prokazatelně snižuje emise sazí a NOx.

2017-02-26 20:13:38

Tohle není o přestavbě na LPG, ale o tom, jak zvýšit účinnost hoření směsi ve válci, což vede ke snížení spotřeby paliva a zvýšení výkonu motoru.

1. použitím svíček DOR15LGS u benzíňáků (doporučuji, motor bude vrnět jako kotě)

2. přicmrndáváním malého množství LPG do sání u smraďochů (toto bych doporučil než 3,4)

3. různé příměsi do paliva, které snižují jeho viskozitu (účinná látka je aceton, nepoužívat v mrazech)

4. připojit k sání vyvíječ třaskavé směsi 2H2 + O2 - již zmíněný HHO generátor

mcz  
Martin
2017-02-26 20:41:47

Ředidlo S 6006 Bezaromatik s 2T olejem jsem zkousel v 1.9D VW motor, lucas čerpadlo


Odpovědět

1  2