Fórum - Téma


Informace o JIMNYm


Fórum Jimny / Samurai III Informace o JIMNYm

Informace o modelu: Suzuki Jimny / Samurai III JB23 / JB33 / JB43 / JB53


1 ......... 8  9  10  11  12 ......... 30

2012-03-19 15:12:48

Dobrej!Včera jsem zaslepil EGR,dnes po 10 km se rozsvítilo Check...máte někdo radu co s tím abych to oblbl a nerozsvěcela se závada?1,3 r.2002 Díííky

2012-03-19 19:32:04

Asi neoblbneš EGR je monitorován jednotkou ECM

2012-03-19 20:13:18

Takže Kata doporučení zní?Ignorovat rozsvícené CHECK a nebo zprovoznit opět EGR?Zdá se mi,že po tom zaslepení je lepší akcelerace při rozjezdu,no a ještě k tomu zaslepení...egr ventil zůstal jak byl,elektrika taky.Zaslepil jsem kouskem klingeritu tu kovovou trubičku co vede do sání.Takže ta jednotka pozná že není průchozí jestli jsem to dobře pochopil...

2012-03-19 20:19:37

Pokud to jede lépe a nechceš se autí zbavovat, tak bych si pustil rádio a na palubku nekoukal

2012-03-19 20:24:44

dík,zbavovat se ho rozhodně nechci

2012-03-19 21:22:17

Vyřešil jsem to tak,že jsem vyhodil kontrolku. . .

inu
2012-03-19 22:02:34

...a to ti ten "kousek klingeritu" vydrží ty tlaky ??

já jsem to zaslepil plechem tl.o,1mm a proběh mi cca po 100 km turbem...u 1,5d

2012-03-20 15:23:04

To Otym9:jako že svítí to mi neva,spíš jde o to že až se něco vysere tak nebudu vědět že se to událo,když svítí pořád

To Inu:Nemám představu jaký je tam tlak,myslel jsem že to jako spíš přisává ty výfuk.plyny.Tak je to zaslepené na obou stranách ta trubička,tak nevím...asi to drží protože při rozjezdu to krásně táhne,před tím to bylo lenivější

inu
2012-03-20 21:52:24

..čistě teorie-píst jde do HŮ a tlačí spaliny do výf.potrubí,turba a přes EGR(pokud je otevřený) do sání-takže tam nějaký tlak a teplota jistě budou,proto se ptám na ten klingerit....no ale pokud drží tak je to jen dobře

a propó-zlé jazyky tvrdí,že po zaslepení EGR trochu stoupne spotřeba,jaké máš poznatky ?

2012-03-21 14:40:18

Mám to od pondělí,najeto 60km takže žádné.Ale teoreticky-při rozjezdech tomu nemusíš tak šlapat na krk,tak si myslím že tím se i kdyby byla zvýš.spotř. to vykompenzuje.Ale přemýšlím že ten egr zas zprovozním-vadí mi to rozsvícené Check

2012-03-21 20:59:36

mám takovej pocit, že se ten EGR dá i oblbnout přehrátím ECM bez EGRu, až se budu nudit, tak něco vymyslím

2012-03-21 21:49:49

Zdravím tebe i ostatní,koukám že víš o čem mluvíš ,jimnyho nevlastním (zatím ) velmi o koupi uvažuji ,na co bych si měl dát pozor při koupi,(ročníky ,závady atd.) jsem tak trošku manuálně zručný jaký je rozdím v motorech jsem si zjistil ale zarazilo mě změna seřizování ventilů,jak se tu někde psalo,mohl bys mě to prosím objasnit ,předem děkuji .

2012-03-21 23:56:53

Je fakt ,že lepší odborník je pan Doctor než já, ale myslím, že od roku výroby 2005 a výše neprohloupíš

2012-03-22 16:28:41

Dík za odpovědˇ ,ale ročníky 2005 jsou mě nahony vzdálené(finančně) ,jasně čím mladší tím líp ,krom možného opotřebení se mě nelíbí elektronický systém řazení redukcí ,což poslední jimny mají ,jj doktor ja na všechny offy,spíš se mě jednalo o jak to říct chyby v konstrukci na které si dát pozor ,díky

inu
2012-03-23 20:51:52

ahoj,tak jedinou chybou v konstrukci-pokud se to tak dá nazvat-je asi přední náprava,je náročnější na ůdržbu-konkrétně polokoule,které bys měl občas namazat aby ti nevyrezly-doctor tu "někde"popisuje co by se mělo a nemělo dělat tak hledej

já mám 1,5d 2007 a zatím po 10 000km bez problému a elektronické řazení špica !

takže pokud si chceš jimyho pořídit,tak před koupi lehni pod auto a mrkni na ty koule v jakém jsou stavu a při projíždce sleduj,jestli ti nekmitá volant-taky problém....

2012-03-24 17:27:15

Díky,za rady ,tak nějak jsem si představoval pomoc díky ,u těch "koulí" jj jsem se koukal ,neskoušel někdo je zakrýt něco jak u pv3s,byla tam gumová manžeta a plech ji chránil zespoda ,přemýšlím jen teorizuju,tak mě to napadlo jak jsem to viděl ,tak se na mě nezlobte jestli je to hloupost ,díky

Ira
Víťa
2012-03-24 18:02:47

Nemůžu radit po odborný stránce jako Kato nebo Doctor a někteří další.Ale něco z praxe,jestli Jimma chceš,tak do něj jdi,chybu neuděláš.Má svý mouchy,na silnici se dokáže chovat jako jankovitá kobyla,ale v terénu je machr.Já ho mám 9.rok.Koupil jsem ho ojetýho,r.v.99,1,3 benzín.Tenkrát jsem v prospektech četl,že je to nenáročnej dříč a tak k němu taky celý ty roky přistupuju.V zimě,v létě,v lese,nikterak ho nešetřím.A za ty roky,krom drobný patálie se řazením,žádnej problém.Že si na silnici občas kmitne řízením,to mu rád odpustím a neřeším to.

2012-03-24 19:50:30

Díky za odpovědˇ,skušenosti majitelů jsou k nezaplacení jak se říká ,vím kato a doktor mají skušeností nadbytek ,ale jak budeš dělat servis na autech taky je budeš mít ,nic proti nim ,je dobře že se podělí o tyto vědomosti i zde s lidma na foru ,i když se někdy nedivím reakcí jejich když na otázku po 100 odpovídají :) ,ale i tak díky :)

Ira
Víťa
2012-04-10 17:41:08

Ahoj všichni Jimíkáři,dneska se mi rozpadl vejfuk.Vzhledem k tomu,že auto je r.v.99 a vejfuk byl původní,si myslím,že je to úžasný skóre,to už něco vypovídá o kvalitách Jimmyho

Ahoj,můžete mi někdo poradit adresu,kde lze sehnat kompletí,kvalitní vejfuk za přijatelnou cenu?

inu
2012-04-11 20:37:57

ahoj,pokud jde o kvalitní,asi bych zkusil originál od výrobce,byť bude cena asi vyšší než za náhražky "ostatních" výrobců z nekvalitního plechu

moje zkušenost:u pežota měním výfuk po 2-3letech(neznačkový) ,u hondy první po 7,teď je tam 6 let opět origo a super stav-auta jezdí každou zimu po nasolené dálnici-asi tak,no....


Odpovědět

1 ......... 8  9  10  11  12 ......... 30