Fórum - Téma


Informace o JIMNYm


Fórum Jimny / Samurai III Informace o JIMNYm

Informace o modelu: Suzuki Jimny / Samurai III JB23 / JB33 / JB43 / JB53


1 ......... 14  15  16  17  18 ......... 30

inu
2014-02-24 20:08:32

cyrousek: možná by chtělo zkusit,jestli jde do spínače napětí a do ventilu taky...

ale pokud to předchozí majitel měl zapojené napořád,znamená to,že už s tím měl možná problémy a proto to takhle udělal-třeba.....

zkus se podívat do manuálu na schéma a nebo...někde sem čet,že ve ventilech je sítko a že bývá ucpané....

2014-02-24 22:13:35

Zdravím .Kdyby měl někdo zájem,tak nabízím 4ks originál původní pneu Bridges. dueler,které jsem koupil s orig. litými disky.Mají sice cca 5-6 mm vzorku, ale vzhledem k jejich stáří se hodí jen na dojetí v létě a kolem chalupy.Cena 100,-/ks.Minulý týden šel můj Jimík do světa a tyhle pneu mi po něm zůstaly.Tímto Vám taky kluci přejí,ať Vám Vaši Džimajzové dobře a věrně slouží bez závad,jako ten můj.Však se mu taky dostalo nadstandartní péče .

2014-02-26 20:26:42

Takže spínač na rozvodovce je funkční, kable jsou v pohodě. Když nahodím stroj a zařadím 4 x4 tak jsou pár vteřin elmagnet ventily otevřené, a po chvilce zavřou. Co to proboha ovládá - podtlakový spínač který je hnedle u těch ventilků? Bo co ? Dyk to je alchymie až hrůza. Už nevím po čem jít - jsem v koncích

2014-02-26 21:29:13

Dámy a pánové, pokud by se někomu zachtělo zazávodit si, tak prodáváme našeho velmi úspěšného mazlíka http://auto.bazos.cz/inze...Jimni-Maraton-Special.php

2014-02-27 18:18:59

cyrousek: Na straně 16 jsou čtyři strany manuálu, na té poslední je dole nákres co které součástky při zapnutí 4WD dělají a nedělají. Je to v ANJ tak si to prožen translatorem.

2014-02-28 06:26:59

Chápu to správně, že jeden ventil je na otevření (vytvoření) podtlaku a druhý na zavření (vypuštění) ? Ten impuls na přitažení volnoběžek je tedy 5 sec. a když se z nějakého důvodu nezacvaknou, tak mám smůlu a musím tedy opakovat akci s pákou, aby spínač na rozvodovce poslal znovu signál pro připojení ? Pokud to tak je, tak hledám chybu v elektrice asi marně a musím jít po rozvodu podtlaku k volnoběžkám !?

2014-02-28 08:39:35

cyrousek: Podívej se na hadičku připojení u motoru.Je napojená z pravé strany asi uprostřed.Už jsem o tom zde psal.Já jsem ji měl relativně v pořádku, ale hned po nasunutí na tu trubičku, co čouhá z motoru , to bylo naprasklé.Pak tam následuje asi po 10 cm hadičky takový váleček.Je to zpětný ventil a ten může být také načatý, protože se nevytvoří v zásobníku podtlaku dostatečný potenciál .Měl jsem s tím ty samé problémy.Když spustíš motor a otevřeš kapotu, tak musíš slyšet to usykávání podtlaku.

2014-02-28 12:23:44

cyrousek: Jsem to teda neprohlížel, ale řekl bych že do volnoběžek vedou dvě hadičky, jedna od jednoho ventilu na uzamčení a druhá od druhého na druhou stranu, která tu volnoběžku zase odemkne, podtlak se tam podle mě dlouho neudrží.

2014-02-28 13:15:41

To určitě ano. Volnoběžka cvakne a drží v poloze zapnuto. Při vyřazení předku ji zase podtlak vycucne z poloosy - aspoň tak tomu rozumím já. Já už vyměnil hadičky, proměřil všechno co šlo a volnoběžky neklapnou a neklapnou.Až budu mít pomocníka , tak zkusím, jestli nasává podtlak u volnoběžky, abych mohl vyloučit chybu ve ventilech atd. Ještě si myslím, že může být chaos v zapojení hadiček (ten kuzma co to měl přede mnou to asi domršil a proto předělal volnoběžky natvrdo). Jo a kontrolka chvilku bliká a chvilku nesvítí vůbec

2014-02-28 13:39:16

cyrousek: Jsem si udělal schema. Ten VSV2 musí při zapnutí 4WD cucnout, musí zafungovat i ten ventil kterej tam asi hlídá podtlak v nádobce. To bude asi největší součástka po tý nádobce. Při vypínání s podtlakem z VSV1 by se už hýbat neměl. Do ventilu by měl jít signál z řídící jednotky stejně jako do VSV2 VSV1. Bych sundal hadičky poslouchal co dělají ty ventily, když nedělají nic tak je chyba v elektrice. Musí taky běžet motor, ten podtlak v nádobce asi sám o sobě moc akce neudělá.

2014-02-28 13:49:07

Podle obr. na str. 16 trvá ten impuls k zapnutí jen 5 sec - proto potřebuju pomocníka, abych to zjistil co se kde děje. Potřeboval bych fotku jak jsou ty hadičky k ventilům a od ventilů zapojený a propojený se spínacím ventilem a nádobkou. Myslím si, že by mohla být chyba tady.

2014-02-28 14:27:44

cyrousek: ......se podívej o několik příspěvků zpět-je tam přesně schema zapojení podtlaku-kurňa chlapi, je potřeba HLEDAT .Pak je to pořád dokola! Na straně 16 je nahoře od Katoo ofocený manuál s vyobrazením - něco jako fotka- ale pěkně polopaticky a přehledně! Není potřeba sem pořád dokola posílat stejné fotky!

Ještě jsem našel náhodou odkaz na podtlakovou spojku - sice u Kia ,ale je to tam dobře vše vidět jak a kterak :

http://sportage-club.com/...110-mufty-polnogo-privoda

http://sportage-club.com/...mena-muft-polnogo-privoda

Možná, že to někomu pomůže sebrat odvahu a začít montovat! Najeď nahoře na odkaz OPRAVY a po straně pak na opravu spojky.

2014-02-28 15:26:21

rystr: Na schéma koukáme, ale on by potřeboval vědět jestli má hadičky dobře zapojené, třeba která hadička z náboje vede do VSV1 nebo VSV2 Každopádně je to hned jasnější, těším se až to zítra omrknu. Do teď mi ty hadičky moc neříkaly.

2014-02-28 15:28:32

hiffson: tak kam kterou zapojit snad pozná každej

2014-02-28 15:34:14

doctor:

2014-02-28 15:50:01

cyrousek: ta zepředu náboje zavírá, druhá ze shora otvírá

Docela se vaším tématem bavím, připomíná mi to dobu kdy jsem s Jiminama začínal

Vyměň simerinky případně orezlou hřídel a budeš mít pokoj od nefunkčnosti, nezapomeň na vnitřní okroužek ve volnoběžce.

2014-02-28 17:18:31

doctor: moc děkuju - opravdu je to až v náboji, páč podtlaky fungujou až ke kolu (zapínání i vypínání). Poloosa lítá jak koze vocas (vakl 3 mm) takže je to asi pasé - to nikdo nedá dohromady. Asi dám manuály a hototo.Utěsnit ten náboj, když je v takovým stavu je asi nesmysl. Pokud bys to Jirko udělal, tak ti to tam na měsíc dám a můžeš makat

2014-02-28 17:48:01

cyrousek: bud v pohodě, tohle je běžná závada, prostě to nikdy nikdo nemazal a odešlo kluzné ložisko

2014-02-28 17:51:47

doctor: Kde se sežene? Je to atyp?

2014-02-28 18:00:05

cyrousek: buď originál za šílený prachy nebo výroba z ložiskové bronzi

A jen pro zajímavost, lidi semně ptaj kolik vazelíny do koulí a jak má vypadat povrch koulí, tak názorná ukázka, a ne že to nacpete grafitkou to ty poloosy radši zahoďte


Odpovědět

1 ......... 14  15  16  17  18 ......... 30