Fórum - Téma


Informace o JIMNYm


Fórum Jimny / Samurai III Informace o JIMNYm

Informace o modelu: Suzuki Jimny / Samurai III JB23 / JB33 / JB43 / JB53


1 ......... 19  20  21  22  23 ......... 30

2014-06-04 16:38:24

Přesně, optimální by bylo, aby to člověk po deseti letech celý vzal a hodil do koše. Nakoupil nový kabely, spínače, ventily, hadičky, řídící jednotku atd atd. Odešel mi spínač okýnka ve dveřích spolujezdce, kdybych měl kličku tak se mi to nestalo. Kličku si tam nedám, nový spínač taky, spolujezdec se veze, nemá co stahovat. Poslední co potřebuju je, aby mi nešla 4x4, protože se jánevímco rozložilo.

2014-06-04 17:23:13

workoholik: spěcháš?Tak tohle u prodejce neříkej nahlas .To je "nejlepší" cesta,jak koupit to nejhorší za nejvíc peněz.Můj osobní názor je,že pod 150 nemůžeš koupit nic echtovního.V ceně nad 150,tak jeden kus z desti by mohl být ok.To chce čas a trpělivost.V každém případě se nám nezapomeň pochlubit,jak jsi dopadl

Stepe, 2014-06-04 17:23:13 napsal:

workoholik: spěcháš?Tak tohle u prodejce neříkej nahlas .. .To je "nejlepší" cesta,jak koupit to nejhorší za nejvíc peněz.Můj osobní názor je,že pod 150 nemůžeš koupit nic echtovního.V ceně nad 150,tak jeden kus z desti by mohl být ok.To chce čas a trpělivost.V každém případě se nám nezapomeň pochlubit,jak jsi dopadl ..

2014-06-04 20:08:00

stepe: Tak tohle ho asi od Jimnyho odradí, ale je to přesně tak (samozřejmě to neplatí jen u Jimnyho). Pokud se od začátku kašle na údržbu, tak se další majitel může rozkrájet, aby to dal do kupy.

Snad jen koupit novýho starat se o něj ( to byl vtip)

2014-06-04 20:42:48

Tak jsem si raději nejdříve zavolal. Samozřejmě se jednalo o dovoz z Rakouska, originál servisní kniha se "ztratila", majitel motal ještě něco o přihlášce a jak mi bylo řečeno, že na podvozku je " mírná koroze" tak mě přešla úplně chuť... No, kupovat z bazaru auto nemá cenu. 150 kousků a více si v současné době dovolit nemůžu, maximum je pro mne to sto. Dát více za ojeté auto je podle mne zbytečná investice, když vezmu v potaz to, jak rychle klesá cena ojetin...

2014-06-04 20:48:00

workoholik: Koukni radši po pěkným samíkovi - neprohloupíš.

Mrkni k Radkovi Panenkovi na - samurai-terenaky.cz

Ten ti i poradí na co kouknout

nat
Honza
2014-06-04 21:11:42

no...jim do 100k bez koroze je asi scifi.....jedině snad po DN. Nebo dvoumìstny či 2x4....

2014-06-04 22:13:59

nat:

doporučení /nedoporučení .....Jimny je i s velkým nájezdem km dražší=u nově koupeného neklesá hodnota v čase ....proto kvalitní kusy nejsou, a když ,jsou drahé-toto konstatoval Auto bild -alles allrad časopis.de v sekci koupě ojetých 4x4 vozů , včetně výhrad k rezivění=korozi,vodní pumpě, problémům s řadičkou,a s problémy s přiřazováním 4x4 a redukci tlačítkem ....přesto v něm drží hodnotu i přes více najetých km ....

koupit,dovézt z germany ,přes mobil.de, autoscout24.de. tam jsou u soukromých inzerentů + hlavně suzuki dealerů se zárukou- auta s reálně najetými km ze zákona , jenže je to pro Vás drahé , ale zase se zárukou ,a servisní minulostí, pokus u nás v suzuki dealer síti -je téměř zbytečný- /nebo je potřebný příplatek / ojeté vozy Jimny od prvomajitelů v čr prostě nejsou, a když jo , čouhá z toho průser po bouračce , bohužel ,je to daň za to, že se jich nových prodává tak velmi málo , a tím pádem je jich ojetých velmi málo v oběhu , ....Tzn poptávka je velká a v bazarech jsou tak akorát z venku v techn stavu odpis bouraný, km stažený přetočený ,nebo jinak přeinačený....

hodně štěstí ,ojetý OK Jimny tu neexistuje

2014-06-04 23:36:26

Malá inspirace pro hledače dobrého kusu.Pohled na podvozek Jima po osmi (8) letém provozu vč.zim .Žáden krycí asfalt,žádná koroze.

2014-06-05 14:42:24

Jimny ztrácí hodnotu velmi pomalu, Za stejné peníze (105tis.) jsem mohl mít Oktávku II TDI a o pět let mladší. U auta přes 10 let a pod 150tis Kč stoprocentně zrezlé plechy kolem světel a pod zadními sedačkami. Koroze podvozku není vůbec problém, stačí obrousit a natřít, není to žádný plech. Pod 110 tis Kč se dá sehnat asi jen auto se 150tis km a víc nebo s poškozeným lakem, interiérem, kleklými brzdami a podobně. Já si zvolil druhou možnost s tím že si to za 20 tis doladím.

2014-06-06 08:24:48

Jim (jako i jiná auta) ztrácí hodnotu takovou rychlosti a na takovou úroveň ,která se rovná obsahu peněženky a ochoty potencionálních kupců tuto částku za něj zaplatit.Tedy do 100 tis. padá rychlosti kámene hozeného do propasti.Pod tuto částku ceny téměř stagnují.Proto je i na prodej za tuto cenu tolik trosek,které reálně nemají cenu děravého pětníku.

Ceny tvoří zájem "trhu",ne prodejci.

2014-06-06 08:59:20

Víme ? , aspoň zhruba, kolik se u nás ročně prodá nových Jimníků ? 10-20? Kolik to může dělat za ta leta - od začátku prodeje ,tuším 1998? za 16let ,když tak mne opravte, poprvé jsem jimnyho řídil r99 od p.Rieggera suzuki Prosek....

Tzn že většina zdejších provozovaných vozů- jsou dovozy do bazarů ? v momentě, kdy cena ojetého vozu začala být akceptovaná, nebo vozy po třeba drobné nehodě ? ....

P.S.

koukám na nabídku německo - autoscout24 a přes 600 vozů Jimny , a cena nového Jimnyho od 13.900,-Eu , vozy za 50% tzn okolo 7.000,-Eu mají najeto od 75 tis km do 135tis km i dostatek vozů okolo 5.000,-Eu převážně starší ročníky s 60kW motorem, tedy cca 130.000,-Kč+-

A přidám z vedlejšího fora , docela podstatné :

"Pravda je krutá ! Minulý týden jsem ho koupil za 80 t. Je to rv 99 a dno kufru totálně schnilý, zadní podběhy, nádrž v lemu taky, za předníma světlama atd.S opravama ,rozvodama mě přijde na 120 t. teď bych si radši dal po držce páč za ten balík by bylo slušný auto, se kterým můžete jet po zasněžený silnici beze strachu, že vás sfoukne boční vítr. Zlatej Samurai :kapsy:

2014-06-12 16:24:42

Mám obroušený podvozek a problémy jsou menší na zadních ramenech, kolem úchytů karoserie k rámu, hrozí proreznutí karoserie nad úchytem před zadním kolem, je oleštěný a odřený ochranný nátěr na příčkách rámu vedle kardanu a vyloženě zrezlé je to kolem úchytů zadních pružin. Zrezlý bude rám zevnitř, když otvorem v rámu pod sedačkou prostrčím prst a zašťourám tak se sype z rámu rez.

2014-06-14 08:05:59

hiffson: mám na 20let starý vitaře ty příčný trubky na rámu vařený všechny-podélný byly netknutý , když vařil podlahu ,chytil se zespoda za jednu tu trubku před nádrží , a zůstala mu v ruce , nádrž by šla ven sama a za jízdy...tu plechařinu jsem nechal udělat 2010-tzn po 16letech provozu ...A protikorozně se koukám nic u japonců nezlepšilo ,spíš se to zkracuje, když napadený jsou 8mi letý vozy, no chtěl jsem jimnyho jako druhý auto , až mi stařeček vitara zdechne , ale koukám, že by to s ojetinou bylo z bláta do louže...ty auta holt člověk musí milovat....

2014-06-14 08:34:31

instr: Jak pravíš - musíš je milovat, protože na trhu nic jinýho není. Pokud chceš menší 4x4 s redukcí, tak moc na výběr nemáš. Bohužel

2014-06-14 13:22:25

Já mám 13 let staré a na autě jsou dva až tři antikorozní nástřiky, boužel rám je uzavřenej a dá se do něj dostat jen otvorem vepředu a vzadu. Snad jen zacpat čtyři díry a napustit olejem...

rysTR, 2009-12-13 19:45:59 napsal:

Ahoj všichni, kdo vlastníte Jimnyho.Včera jsem se zeptal inraje, zda by to bylo možné a dnes už to zde máme.Myslím, že tak parádní auto(nechci urazit majitele Samů a Víťů-taky nejsou k zahození) má taky svoji rubriku. Myslím, že to pomůže i všem, protože hromada prvků na našich autech je podobná a všichni mají kde víc listovat a třeba si i něco přidat a sdělit.

Proto, kdo máte co na Jimču, tak sem s tím! ... a přeji všem samozřejmě pěkné a veselé vánoce.Tímto ti Inraji děkuji, udělal jsi nám radost.Takže my jsme dárek už dostali-co na to říkáte?

Nemám auto moc dlouho-vlastně jsem si začal s ním prožívat první zimu.Jak jsem projížděl pravotočivou zatáčku,dostal jsem šílený smyk.Auto jetělo na jednu a pak po přetočení volantu na druhou stranu, až jsem skončil ve struze půl metru hluboké a řítil se na kamenný mostek.Přidal jsem plyn a vytočil volant.Zimní gumy zabraly a v poslední chvíli mě to vytáhlo , těsně před mostkem ven.Byl jsem zpocený až na p.... .

Pak jsem se setkal s majitelem Jimnyho.Ten mi řekl, že zapne 4-kolku na podzim a vypne na jaře.Jinak by se zabil.Má to vyzkoušené, protože jezdí každý den do práce.

Máte taky takovou zkušenost, že toto malé a krátké auto má tendenci se na sněhu přetáčet? Nebo je to pneumatikami?Nebo s tím neumím jezdit?

Je pravdou, že po zapnutí 4 kolky se to ani nehne-stejně ale jsem už na sněhu hodně opatrný.U osobáku WW se mě to nikdy nestalo-a to jezdím do revíru nejméně každý týden v zimě v létě a už 45 let!

2014-06-24 19:38:30

zdravim... ceka me ted vymena gufera otocneho cepu... v suzuki me moc neuklidnili ze tesneni stoji 2000 na jednu stranu. nevite o cenove prijatelnejsi variante? popr o strucnem navodu na vymenu? predem dekuji. Marek

2014-06-24 19:49:33

blaser: Koukni na Bazoš - jeden slovák to tam nabízí (ND na Samurai, Jimny, Vitara). Dal jsem mu za to i s poštovným něco okolo 1200 Kč za celou sadu i s ložiskama (o kvalitě ložisek se nechci bavit ) a guferama na poloosu.

Postup práce tady určitě najdeš (včetně opravy koulí tekutým kovem atd).

Hodně štěstí a pevných nervů

2014-06-24 19:55:55

dekuji za radu...

2014-06-24 20:42:31

blaser: necelé 2000 na obě strany, jen tě chtěj oholit

neorigo nekupovat vydrží to maximálně dva roky

2014-06-25 16:42:01

to by slo.... a kde se nechaji obednat?


Odpovědět

1 ......... 19  20  21  22  23 ......... 30