Fórum - Téma


Informace o JIMNYm


Fórum Jimny / Samurai III Informace o JIMNYm

Informace o modelu: Suzuki Jimny / Samurai III JB23 / JB33 / JB43 / JB53


1 ......... 20  21  22  23  24 ......... 30

Ira
Víťa
2014-07-07 15:17:59

Zdravím, odešel mi centrál. Delší dobu zlobil, různě cvakal a občas nezamykal, nakonec to zabalil úplně

Začal jsem ho hledat a našel. V místech za zapalovačem, po vymontění černýho rámečku středovýho panelu, kterej je tam na západkách a eště ho drží 5 šroubů a kastlíku u spolujezdce jsem se tam dostal bídně, ale přece.

S překvapením jsem našel centrály dva. Jeden původní, přichycenej šroubkem k držáku a nepřipojenej a druhej, nepůvodní, volně se bimbající na kabelech Když jsem ho rozlousknul, našel jsem závadu, kterou spravila pájka,už to zase centráluje

Dám sem pár fotek, třeba se to někomu někdy bude hodit

Obrázky v pořadí : - závada, - vlevo centrál původní, nepřipojenej, vpravo, ten zelenej, nepůvodní připojenej - a tady jsem je našel

Nějak se mi ty fotky pomíchaly

inu
2014-07-09 19:32:24

ahoj,taky něco přidám..

Zničeho nic (možná to bylo pozvolné,ale to člověk nepozná,když auto používá denně)mi spadnul spojkový pedál téměř na podlahu-zabíral asi 4cm od podlahy,když jsem do auta sed a po přejetí Prahy-sever-jih už jsem začínal řadit s docela velkým problémem.Takže po dojetí do cíle kontrola kapaliny-ok,vypínací páka na spojce funkční,pak mě napadlo mrknout pod volant a bylo to-pohyb na spojkový váleček od pedálu je přenášený pomocí pákového mechanizmu a je tam svěrný spoj-šroub M8-stačilo dotáhnout matku,a spojka funguje jak má

2014-07-10 20:03:06

Při montáži tažného jsem si všiml orezlého plechu nad tlmičem výfuku. Dneska jsem oklepal bahno a začal štourat. Už vím proč je auto tak lehké.

MilanT  
Milan
2014-07-10 20:24:39

Oklepávat bláto. To ne To je pak člověk hodně překvapený.

2014-07-10 20:32:32

milant: Bláto to drží pohromadě, když na jednom konci začneš, tak nikdy neskončíš

MilanT  
Milan
2014-07-10 22:13:15

cyrousek: Neříkám, že to zná každý, ale když si vzpomenu na svojí první Š105

Odloupneš puchýř z prahu, pak ti tam projede zvědavý šroubovák, prst, pěst...a skončíš v zadním podběhu.

2014-07-11 14:53:33

Pánové, když už stabilizovat, tak montážní pěnou, bahno je slabé. V zadních plechách mám asi tři dírky a tuhle jamu, kdybych to nechal být tak mi může za pět let upadnout karoserie při brzdění. Auto rezne výhradně zevnitř, třeba tohle místo je pro slanou vodu absolutně nepřístupné, jsou tam jen dírky pro kolíčky zadního světla. Nejpozději po deseti letech to chce všechny dutiny vytřít olejem s vazelínou. Jinak to samovolně zhnije, japonská ostuda, plechy tenký jak žiletka.

2014-07-11 15:35:12

Nástřik dutin a spodků by se měl dělat minimálně jednou za dva roky a ne jednou za deset, let, je to jen lenost vás majitelů a moje radost z dostatku práce

2014-07-11 16:34:05

doctor:

vzhledem k probíhající letní střevní chřipce, jsem pro nástřik spodků, i dutin , hlavně pravidelně...endiaron, živočisné uhlí , hodně pít, ať se to nikde nezdržuje....

heslo vaše bolest, naše radost, zjevně přeskočilo ze zdravotnictví i do péče o svěřence plechové

2014-07-11 18:35:24

hiffson:

"...když už stabilizovat, tak montážní pěnou..."

Tak teď opravdu nevím, co jsi tím myslel, zřejmě si ale děláš prdel, s tou montážní pěnou

2014-07-11 18:52:06

plukovník: při tom co mi sem jezdí to spíš myslí vážně, víc takovejch = víc práce

inu
2014-07-11 18:58:55

plukovník: montážní pěna do prahů-výborná věc(vážně),před čtyřmi lety jsme ji použili u služebního Nisana a musím napsat,že prahy dodnes drží-ale auto už je jen na ND,páč mělo moc shnilý rám,takže od února nejezdí...

nutno dopsat,že do vlastního bych to necpal,ale auto na dojetí a služební-proč ne?

2014-07-11 19:00:58

doctor: Bohužel to je známka toho, jak je to auto odfláknutý (a je to velká škoda)

2014-07-11 19:16:33

inu:

Montážní pěna na zapěnění futer dveří do baráku je dobrá věc, ale co se týče prahů u auta, nebo jeho dutin, tak účinnější už je jenom koncentrovaná kyselina sírová

2014-07-11 19:48:42

inu: vědět kde tě najdu, poberu klempíře z celý republiky a půjdeme tě lynčovat, tyhle rady si strč do prdele

2014-07-11 20:49:45

doctor: Lynč? Proč? Ono to snad funguje? Já si to auto koupil jen na to abych šrouboval, vařil a stříkal.

2014-07-11 20:56:33

hiffson: pravda, na ty co používaj stavební pěnu do dutin aut je lynč málo, rovnou střílet a nemilosrdně

MilanT  
Milan
2014-07-11 21:20:11

Montážní pěna do dutin je nejrychlejší způsob, jak se zbavit auta. Pokud se zeslabená místa korozí nevyvalí při expanzi pěny, tak ta pěna ucpe odvětrávací otvory a vlhkost uzavře v dutině. A za chvíli je vystaráno v tom negativním slova smyslu. Ta pěna taky slušně hoří. Někdo na to sáhne elektrikou, autogenem, flexou a auto shoří, protože to nejde uhasit. Takže auto bude tzv. "napadeno kutilem" a nejen korozí.

Nejsem automechanik, ale tohle by mě nikdy nenapadlo udělat.

Až bude chvíle, tak vám budu vyprávět, jak mi soused nastříkal u Š120 montážní pěnu do výfuku. Já si toho nevšiml a nastartoval...

2014-07-17 09:59:03

Zdravím, ucpal jsem otvory v rámu a prolil to z kopce vyjeťákem a to byste koukali co z toho vyteklo za rezavý jíl. Zespodu rámu u úchytu zadního ramene jsou dvě malé dirky, na obou stranéch je mám stejně takže to na korozi nevidím. Pak jsem nalil olej skrz tu dutinu před zadním světlem (otvory pro šrouby spodního pantu třetích dveří) a vede to do dutiny pod kufrem(dno kufru není dno karoserie), teklo mi to dírkou pod zadním světlem na druhé straně. Si můžete takhle ošetřit vnitřek a ještě zjistit počet děr.

2014-07-17 10:21:25

hiffson: samotnej olej je spíš ke škodě než k užitku


Odpovědět

1 ......... 20  21  22  23  24 ......... 30