Fórum - Téma


Informace o JIMNYm


Fórum Jimny / Samurai III Informace o JIMNYm

Informace o modelu: Suzuki Jimny / Samurai III JB23 / JB33 / JB43 / JB53


1 ......... 21  22  23  24  25 ......... 30

2014-07-17 10:50:36

doctor: To je jasné, ale tajnou přísadu tu neprozradím.

2014-07-17 11:17:10

hiffson: a já prozradím,

fermež a olej případně kombinace vyjetého oleje, konkoru a fermeže

čistej olej nemá význam absorbuje vodu ze vzdušné vlhkosti

2014-07-17 15:29:39

Pánové, vlastním Jimíka z roku 1999.Auto začalo nějak špatně akcelerovat a začalo být lenošné.Také se mi zdála i větší spotřeba, ale bohužel zatím nevím, kolik ujedu kilometrů, poněvadž mi odešlo 3 drátové čidlo dole na převodovce.Zatím je sháním a pokud někdo něco takového má náhodou k nabídnutí, byl bych velice potěšen.

Tak jsem s tím zajel do opravny, kde jsem s hrůzou poslouchal, jak zjistili, že se normálně dole kydlá řemenice.Úplně chyběl ten šroub M12, který ji má držet a že je prý zalomený v díře v hřídeli.Těď si představte, že to vymlátilo díru na řemenici asi 1,5 mm a kdyby to vylítlo a neudržel to ten klínek, tak potěš mě někdo a motor také.Kdyby se potkaly ventily, nebo co by se všechno tam mohlo potkat , tak je to masakr!

To tedy jen malá poznámka, aby mohli všichni letět k autu a zkontrolovali házivost řemenice.Auto se mi líbí, ale soudruzi z Japonska to s utahováním šroubů asi přepískli a mám chuť jim o tom napsat!.

2014-07-17 16:32:59

rystr: spíš se vtom vrtal nějakej garážovej mistr, ale to je moooc dobře, aspoň mám víc práce

2014-08-13 14:48:48

To jsou věci!

Mám dotaz, dotaz je zdarma takže jak pro koho. Jde vyndat převodovka u 1,3 bez přizvednutí motoru nebo vyříznutí trubky pod kardanem?

2014-08-13 20:49:32

Jjaký trubky

?

2014-08-13 21:43:30

doctor: Prohlá příčka nad výfukem a pod koncem převodovky. Budem měnit spojku a vypadá to, že odmontovaná převodovka nepujde dolů.

2014-08-13 22:04:55

A ty dva šrouby na každém konci jeden tam jsou asi proto aby se ta příčka musela uříznout že!?

2014-08-15 15:39:17

doctor: Žádný šrouby tam nemám, příčka je celistvá a prochází skrz rám až pod prahy.

2014-08-16 01:40:07

hiffson: Samurai? nebo Jimny

2014-08-16 06:39:21

doctor: Jimny.

2014-08-16 10:56:58

hiffson: Jestli myslíš tu rouru pod kardankou mezi převodovkou a rozvodovkou tak tu mám taky natvrdo spojenou s rámem.

2014-08-16 11:19:48

hiffson: ničemu tam nevadí

2014-08-17 11:31:53

Převodovka šla hůř zpět, ale klaplo to.

V manuálu jsem si všiml, že to COSI s pružinou nad zadním diferenciálem asi sleduje zatížení nápravy a podle toho brzdí zadek. Pletu se? Jo a ještě mi běží ventilátor hned po studeném startu, tam je nějaký bimetal co ho spouští??

2014-08-17 15:23:24

hiffson: bimetal ?Snad teplotní spínací čidlo,ne?Nebo se točí se zapnutou klimou...

2014-08-17 17:44:30

stepe: V manuálu píšou: Fluid is enclosed in the fan clutch and at its center front. There is a bimetal whose thermal reaction and the engine speed control the cooling fan speed.

V tom středu ventilátorové spojky bude nějaký termostat se svinutým plíškem. Běží hned po startu při patnácti stupních, klimu nemám.

2014-08-17 21:44:28

hiffson: no jo,máš pravdu : "Fluid je umístěn v chladící ventilátor spojky (2), a ve svém středu

vpředu, je bimetal (3), jejichž tepelná reakce a motoru

rychlost ovládat rychlost ventilátoru chlazení motoru".

A taky je tam napsáno (v manuálu): "COOLING FAN SPOJKA KONTROLA

Zkontrolujte kapalinu spojky nedochází k úniku oleje.

Pokud je to nutné, vyměňte sestavu ventilátoru spojky. Nerozebírejte

Sestava spojky."

Z originálu přeložil Google.

Jestli jsem to správně pochopil,tak tam je kapalinová spojka spínana a regulovaná tím bimetalem o němž se zmíňuješ.

Do prčic,proč tak složitě....?

2014-08-18 14:45:55

stepe: Ventilátor jde, to je lepší jak kdyby nešel, tak to neřeším. Bych musel sundat vrtuli, abych mohl sundat vrtuli tak musím vyndat chladič... Ale při prvním servisu na konci zimy určitě neběžela, dost to fouká nad motor, to bysme si všimli. Třeba se vypne kolem deseti stupňů.

2014-08-24 22:11:54

Halo,kolegáčkové,potřebují poradit.Pořídil jsem na ježdění okolo "komínu" Swifta 1.3 50 kw sedan (sohc ,8 vent.)za cenu podprůměrného horského kola.Stav-velmi slušný,po jednom starším majiteli,koupen v CZ.Dědula ho sice opečovával,ale jen v rámci svých možnosti .V rámci údržby po 15 ti letech (bežný servisní intervál u ) chci mimo jiné seřídit i ventily.Jak seřídit vím,ale neznám vůle.Poradí někdo jaké mají být přesně?Dal bych S 0,15 a V 0.20.Jo a neposílejte mě do swišť fóra .Tam jsem vznesl dotaz na originální mlhovky a zatím ticho a tma...Díky

2014-08-24 22:48:38

stepe: S 13, V 17


Odpovědět

1 ......... 21  22  23  24  25 ......... 30