Fórum - Téma


Informace o JIMNYm


Fórum Jimny / Samurai III Informace o JIMNYm

Informace o modelu: Suzuki Jimny / Samurai III JB23 / JB33 / JB43 / JB53


1 ......... 6  7  8  9  10 ......... 30

Ira
Víťa
2011-03-13 16:35:28

Tak já budu zase chvilku otravovat s těma svejma IZZARDAMA od Matadoru.Máme za sebou,spolu s Jimmem, zimu:závěje,ledovku i ujetou vrstvu sněhu na silnici a to kolikrát s vozejkem se dřevem a všechno v pohodě. Teď se pro změnu brodíme mazlavým blátem a nejen po rovině a taky v pohodě.Matador u těchhle celoroček deklaruje samočistící vlastnost a fakt mám pocit že je Jimmy míň zaneřáděnej než vloni touhle dobou. Je mi jasný,že servisáci a prodejci budou radši doporučovat daleko dražší gumy,než je tahle Izzarda,ale ona si to svý označení M+S,co nese na boku ,opravdu zaslouží.Letos jsem Jimmyho vyhrabával lopatou jenom jednou a to opravdu seděl na břiše a sebedražší guma by mu nepomohla.

2011-03-15 11:49:48

S tím spínačem zpátečky jsem se taky už trápil, spíná se mechanicky z převodovky (mám 1999) a je to citlivý na vzdálenost od toho palce co to spíná. Vyřešil jsem to podložkou a od té doby to maká.

2011-03-15 22:02:29

Zdravím všechny.Již delší dobu sleduji Váše informace a sosám moudra. A měl bych prosbu nemáte někdo zkušenost se sundáním krytu na předním kole( náboj). Objevila se my vůle na pravém předním kole a přátelé Japonci tam dali zvláštní šroub. Vůle se projevuje ve svislé rovině jako vůle na svislém čepu. Myslím, že pod krytem by mohla být matka na přitažení. Ď předem za info.

2011-03-15 22:30:59

nevím jaký máš rok, ale vím že nic nepřitáhneš

2011-03-16 13:12:48

Rok by měl být 2004. o tím myslíš, že nic nepřitáhnu? Není tam ložisko? nebo, že to nerozeberu?

2011-03-16 16:44:15

je tam, taková speciální pojistná matice ložiska....zkus demontit klobouk a uvidíš, ale většinou je vůle v ložiskách otočného čepu

2011-03-17 09:28:03

Aha no díky za info. Zatím stím budu muset jezdit snad to vydrží. Do měsíce zajedu do servisu do té doby děj se vůle boží. Moc Ď.

2011-03-27 19:21:07

Slečno Zuzko, děkuji moc za vyčerpávající info, já jsem rozhodnut pro trochu jiný typ wranglerů, je to tento: http://www.pneuformance.s...mid=53&vmcchk=1&Itemid=53, jezdím týdně 70 km po silnici a přes víkend po lesích a loukách, tam také většinou s přívěsem cca 1100 kg. Proto volím ten typ, na který jsem poslal odkaz, má vloženou kevlarovou vložku a údajně je tišší, což si na silnici užiji. Ten Váš dezén se mi víc líbí do těžšího terénu, resp. asi do bahna a sněhu. Ještě posílám jeden smutný obrázek, kolega porazil doubek tak blbbě, že mi spad rovnou na autíčko.

2011-03-30 21:05:41

Pro rádio v autě jsem udělal samostatný vypínač natvrdo, vestavěl jsem indikátor nabíjení, automatické svícení po nastartování motoru. Baterii cca 2x za zimu nabíjím, je to originál japonská už 6 let stará a stále v perfektní kondici - to tady ty fušeři, co vyrábí baterie, absolutně nezvládají.

Svislé čepy jsou osazeny kuželíkovými ložisky a pokavaď zrezne před ochrannou manžetou ten kloub, manžeta se vydře a vnikne tam voda , spodní kuželíkové ložisko spolehlivě odejde.

Stává se , že odejde gufero , které brání vytékání oleje z diferenciálu předního pohonu, olej naředí mazivo ložiska předního kola a to vytéká na zem. Oprava není náročná, ale je potřeba si nejdříve zajistit manžetu, 2x kuželíková ložiska a gufero. Gufero je 26 38 7

2011-04-17 21:06:54

tak mi asi odešli ložiska v kole nebo co ,když vemu kolo nahoře a dole tak je tam cítit vule.,porad kde a co přesně koupit a zda opravu zvládnu i doma.taky bych vyměnil preventivně co bude potřeba ,trochu mi teče i těsnění na tom kuláku ,co si mám připravit za nářadí..uvítal bych seznam toho co budu potřebovat ,když už to budu mít rozebráno.nemáš nějaké obrázky jak na to.

2011-04-17 22:32:14

To este nemusia byt loziska. Ak ti nehuci kolo v zakrute, tak to moze byt homokinetak, ale ten zas klepoce pri plnsom raide. A mozu to byt aj capy. Kazda vec sa samozrejme meni inak, aj ked cast prac je pre vsetko rovnaka.

2011-04-18 21:06:10

tak jsem si naivně myslel ,že mi někdo opravdu poradí čím to je a jak na to. rád bych to opravdu co nejdřív opravil ,než se toho pokazí ještě víc.tak ještě jedna prosba o radu ,díky

2011-04-18 22:03:26

čau, to jsou ložisla na těch svislých čepech...1 ložisko cca 1100 kč, jsou tam 4 na obouch stranách , k tomu tesnění obouch kloubů cca 2x1000kc, + 4x gufero ( 2x polosa a 2x těsnění kloubu do těhlice) + 2x futro cca 8000 repase těchobou stran...ještě je potřeba zkontrolovat hlavní ložisko jestli nemá vůli.

2011-04-24 18:15:47

Ložisko rejdových čepů 150kus a jsou celkem 2 na jedné straně, simerink koule 840kč jeden na jedné straně, simerink poloosy 64kč, vazelína do koule 160kč, ložisko náboje které moc neodchází 1600,- jakákoliv jiná cena je zlodějna

2011-04-29 10:43:44

ale ty tvoje ceny nejsou originály ty zlodějino

2011-04-29 11:37:33

Jsou to originály, co mají životnost cca 12 kilometrů jízdy.

2011-05-26 06:56:43

Chtěl jsem se zeptat: rozbil se mi kryt na dálkové ovládání centrálu a imobilizéru. Je to taková krabička o rozměrech 35*45 mm s červeným tlačítkem uprostřed a diodou. Nevíte jestli se to nechá někde sehnat? Vnitřek je v pohodě ten bych si přendal. Je to Jimny 1,3 r.v. 1999. Díky

2011-05-26 19:22:00

Celou krabičku seženeš všude tam, kde opravují elektriku aut.Celé také přeprogramují a seřídí za nějaký peníz(z jaké dálky to má odemknou atd) U nás v Třebíči např.Auto Sysel

2011-06-07 08:28:25

Zdravím, jezdím s Jimnym přes 4 roky bez problémů a mám najeto kolem 90 000km.Nyní mi vyvstala závada kdy po ujetí cca 25-30km, rychlostí 80km/h začne auto škubat, blikají střídavě kontrolky imobilizéru a elektroniky motoru.Při vypnutí motoru a vyčkání cca 2 min. motor opět bez problémů naskočí.Závada se opakuje čím dál častěji.Diagnostika motoru neprokázala žádnou závadu.Nevíte prosím někdo co s tím? Díky Laďka

2011-06-15 09:29:23

Něco podobného to dělalo kolegovi, paxe přišlo na to, že je vadný snímač otáček. Ale samozřejmě to může být řada jiných závad.


Odpovědět

1 ......... 6  7  8  9  10 ......... 30